Hoogendoornkaas.nl- Logo - Beoordelingen

Hoogendoornkaas.nl

437 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.471 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 nov 2022
Hoogendoornkaas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 mei 2023
Vacuüm verpakt is fijn, losse vellen zijn niet nodig. Had een aantal soorten besteld, de meeste waren erg goed, alleen de rookkaas viel erg tegen. Als er had gestaan 'als jong belegen', had ik 'm niet besteld. Dus als de leeftijd wordt aangegeven, helpt dat bij de keuze. Communicatie over verzending is uitstekend. Ik ga voortaan bij jullie bestellen, ik hoef niet meer naar de markt: dat kost ook 2 OV-kaartjes, al kan het verzenden misschien wel iets goedkoper door een deal met postnl... Houd svp de Appenzeller in het online assortiment, dan blijf ik klant !

6 sep 2023
Der Käse schmeckt gut, aber Ich ziehe 1 Stern ab für den schlechten Service: Auf mehrere Anfragen keine Rückmeldung, erst als ich deutlicher wurde, bequemte man sich, mir zu antworten. Ich ziehe einen weiteren Stern ab für das Vorgehen beim Abwiegen: Bei einem Stück fehlten 50 g. Mir wurde erzählt, dass sich das ausgleichen würde, da bei anderen Stücke mehr dran war. Wenn es sich um 1 o. 2 g handelt, kein Thema, aber die Firma kann doch nicht bestimmen, von welchem Käse sie mir mehr / weniger geben. Wenn das die Masche ist, weniger vom billigen Käse und mehr vom teuren, läppert sich das auch bei einer großen Zahl von Kunden. Ich will hier eindeutig der Firma kein Fehlverhalten unterstellen, aber ich finde das nicht in Ordnung und es hinterlässt keinen guten Eindruck bei mir. Schade! Kundenservice geht anders. Automatische Übersetzung: De kaas smaakt goed, maar ik trek 1 ster af voor de slechte service: geen reactie op verschillende vragen, pas toen ik het duidelijker maakte vonden ze het prettig om mij te antwoorden. Ik trek nog een ster af voor de weegprocedure: Bij één stuk ontbrak 50 g. Er werd me verteld dat dit zou worden verrekend omdat er meer in de andere stukken zat. Als het 1 of 2 g is, geen probleem, maar het bedrijf kan niet beslissen van welke kaas ze me meer/minder geven. Als dit de zwendel is, minder van de goedkope kaas en meer van de dure, zal het zelfs bij een groot aantal klanten optellen. Ik wil het bedrijf niet beschuldigen van iets verkeerds, maar ik denk niet dat het klopt en het laat geen goede indruk op me achter. Wat jammer! Klantenservice is anders.

Beoordelingen voor Hoogendoornkaas.nl

KB
Klaas B.
Gorinchem
Heerlijke kaas. Snel bezorgd en prima verpakt.
De kaas is zeer goed verpakt en snel geleverd.
snelle verzorgde levering.Goed verpakt is zeker OK
Heerlijke kaas en boter.

Goede preis, snel geleverd

Zeer goede kaas , ook fijn dat er in het buitenland geleverd word.
Het is heerlijke kaas Heb het meegenomen naar frankrijk Ook de fransen vinden het super goede kaas. Groet Henk Hoogendoorn
Vanuit Zeeland bestellen we onze kaas bij Hoogendoorn. Dat zegt genoeg toch!

Heerlijke kaas voor een fijne prijs

Kwaliteit is super van de kazen. De kazen bestellen wij via de webshop en levering is via de post wat heel goed bevalt. Je spaart punten en ontvangt om de zoveel tijd een goede korting.

Is het mogelijk om ook plakken kaas aan te bieden tegen een meerprijs?

Is het mogelijk om ook plaken kaas in het aanbod op te nemen
De kaas is altijd lekker. Maar ik heb een keer een opmerking geplaatst bij een nieuwe bestelling, jammer genoeg werd daar op gereageerd. Ik had toen voor een voorraad geraspte kaas besteld om meerdere keren kaasfondue te kunnen maken. Er zaten toen stukken van de plastic korst in de geraspte Emmentaler, daar kwam ik pas later achter Maar die keer was de fondue niet te eten het leek wel kauwgom.
Goede producten voor een mooie prijs. Snelle levering en goede service
LL
L.J. L.
ZUNDERT
Prima, van bestelling tot levering, keurig verpakt en van zeer goede kwaliteit.
RP
Richard P.
Menslage
Prima kaas , goed verzorgd verpakt
Gemakkelijk besteld en snel in huis. Echt heerlijke kaas!!!
Super snelle levering en altijd alles vacuüm verpakt. Gestickerd dat je weet welke kaas je hebt. Extra papier erbij om te verpakken en niet duur!
AB
Adriana B.
Enschede
Lekker van smaak, romig toch pittig
Vrijwel altijd netjes verpakte kaas die ik met regelmaat koop sinds de corona periode.
nette bezorging in koeltasje en met koelelement