Hoogendoornkaas.nl- Logo - Beoordelingen

Hoogendoornkaas.nl

437 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.501 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 nov 2022
Hoogendoornkaas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 mei 2023
Vacuüm verpakt is fijn, losse vellen zijn niet nodig. Had een aantal soorten besteld, de meeste waren erg goed, alleen de rookkaas viel erg tegen. Als er had gestaan 'als jong belegen', had ik 'm niet besteld. Dus als de leeftijd wordt aangegeven, helpt dat bij de keuze. Communicatie over verzending is uitstekend. Ik ga voortaan bij jullie bestellen, ik hoef niet meer naar de markt: dat kost ook 2 OV-kaartjes, al kan het verzenden misschien wel iets goedkoper door een deal met postnl... Houd svp de Appenzeller in het online assortiment, dan blijf ik klant !

6 sep 2023
Der Käse schmeckt gut, aber Ich ziehe 1 Stern ab für den schlechten Service: Auf mehrere Anfragen keine Rückmeldung, erst als ich deutlicher wurde, bequemte man sich, mir zu antworten. Ich ziehe einen weiteren Stern ab für das Vorgehen beim Abwiegen: Bei einem Stück fehlten 50 g. Mir wurde erzählt, dass sich das ausgleichen würde, da bei anderen Stücke mehr dran war. Wenn es sich um 1 o. 2 g handelt, kein Thema, aber die Firma kann doch nicht bestimmen, von welchem Käse sie mir mehr / weniger geben. Wenn das die Masche ist, weniger vom billigen Käse und mehr vom teuren, läppert sich das auch bei einer großen Zahl von Kunden. Ich will hier eindeutig der Firma kein Fehlverhalten unterstellen, aber ich finde das nicht in Ordnung und es hinterlässt keinen guten Eindruck bei mir. Schade! Kundenservice geht anders. Automatische Übersetzung: De kaas smaakt goed, maar ik trek 1 ster af voor de slechte service: geen reactie op verschillende vragen, pas toen ik het duidelijker maakte vonden ze het prettig om mij te antwoorden. Ik trek nog een ster af voor de weegprocedure: Bij één stuk ontbrak 50 g. Er werd me verteld dat dit zou worden verrekend omdat er meer in de andere stukken zat. Als het 1 of 2 g is, geen probleem, maar het bedrijf kan niet beslissen van welke kaas ze me meer/minder geven. Als dit de zwendel is, minder van de goedkope kaas en meer van de dure, zal het zelfs bij een groot aantal klanten optellen. Ik wil het bedrijf niet beschuldigen van iets verkeerds, maar ik denk niet dat het klopt en het laat geen goede indruk op me achter. Wat jammer! Klantenservice is anders.

Beoordelingen voor Hoogendoornkaas.nl

Super verpakt voor Export. Kaas smaakt goed, maar er zijn betere😁
Er was een misverstand over geschrenkdoos en geschenkmand
Snelle levring
Lekkere kaas en de verzending gaat goed. Jammer dat ze de bezorgkosten niet schrappen boven een bepaald bedrag. 50 euro bijvoorbeeld.
Bestelling dinsdag pas vrijdag geleverd, wel een beetje traag
Kaas is altijd lekker en komt altijd schoon op

zo doorgaan

lekkere kaas,pittig en toch niet droog

Supersnelle levering

Fijne website en supersnelle levering van heerlijke kazen.
23 dec 2023
Lekkere kaas en snel geleverd
26 dec 2023
PH
Plony H.
Zaandam
Boerenjuweel is redelijk goed en is smaakvol. De overjarige kaas is ook goed. Helaas vond ik de jonge kaas niet goed smaken, dan wat ik eerder gewend was; de kaas voelt een beetje hard aan, net alsof het belegen kaas is. Het smakelijke en smeuïge van jonge kaas proef ik hier helemaal niet meer in, wat echt jammer is. Ik had er echt meer van verwacht. Zonde. Wat ik ook zonde vind, is, dat de telefoon NIET wordt opgenomen; heb verscheidene keren geprobeerd, maar telefoon wordt niet beantwoord. Dat is jammer, want dan kan er vooraf duidelijke afspraken gemaakt worden en toelichting gegeven op bepaalde vragen. Toch blijf ik jullie klant, want er kan altijd nog verbetering komen ook met bepaalde suggesties. Wie weet ? Toch bedankt voor de 3 verzoeken, waarvan 2 werden gehonoreerd! Veel succes en fijne feestdagen toegewenst ! Rob Hall.

Verzending top, omschrijving kazen kan beter!

De verpakking en verzending is uitstekend: snel en zorgvuldig ! Het beoordelen van een gekochte kaas gaat veel moeilijker dan deze enquete invullen. En de eigen omschrijving van de smaak van de kazen kan ook beter. Als ik een extra-belegen kaas bestel, verwacht ik geen "pittige" belegen kaas, die ook nog eens echt niet pittig is. Maar de service én sommige kazen zijn echt top, dus al met al een tevreden klant !
Kaas plank assortiment besteld, was top , in prijs en smaak! Helaas wel zonder plankje, staat ook op de website Ik denk dat juist met een plankje het een echt kado wordt, daar wil ik ook wel iets meer voor betalen.
19 sep 2023

De kaas is prima ontvangen en met plezier op gegeten.

Goed en koel verzonden, na een paar dagen aan mij verstuurd. Dit zou eventueel wat sneller kunnen. Het vermelden van de soorten kaas op de bijlage ia door mij erg op prijs gesteld. Dankuwel, groeten van Hanny
21 nov 2023
Heerlijke kaas. Meestal keurig verpakt verzonden met extra kaaspapier (alleen de laatste helaas geen extra kaaspapier en de vacuüm getrokken tynjetaler had geen gaten meer, helemaal dichtgetrokken)
15 aug 2023
Kaas is heerlijk, ophalen nooit probleem er is altijd iemand, ik vind alleen de website niet altijd handig en is niet up to date.
26 sep 2023
kaas door transportproblemen niet uitgeleverd; daarna BINEN 1 DAG HERSTELT iii
Bestelling netjes volgens afspraak opgehaald. Prijs kwaliteit is prima!