campz.nl- Logo - Beoordelingen

campz.nl

498 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.778 beoordelingen in totaal

Ten aanzien van de site van Campz: duidelijke en accurate productinformatie aangeboden op overzichtelijke wijze. Bij het instellen van filters bij zoeken zou activeren pas na selecteren van samenstel van filters plezieriger werken (dus niet telkens gelijk al na selecteren van een nieuw filter). Sorteringen en prijsstelling: met even zoeken kan je binnen de zeer ruime sortering vinden wat er nodig is. Daarbij is eventueel de adviesprijs te betalen voor noodzakelijke items waarvan de aanschaf niet kan wachten. Bij een behoorlijk aantal artikelen is de vraagprijs bij campz wat plezieriger. En in de opruiming is campz niet scheutig met afprijzen. Betaling: enige optie ten tijde van mijn laatste bestelling was om met creditcard te betalen. Campz zou er (nog) harder aan moeten werken om bij NL-site mogelijkheid van betaling via ideal ook weer te kunnen bieden. Levering: uitlevering is zondermeer snel. Leveringsinfo van bezorger (dpd) is behoorlijk, maar zou nog iets beter kunnen.

22 nov 2023
1) Telefonisch niet te bereiken, pas op! Dit bedrijf is of gaat wellicht failliet. . 2) Website klopt niet: dingen die op voorraad zijn, blijken dat toch niet te zijn. . 3) De kortingscode die eraf zou moeten gaan, gaat er niet af. . 4) contactformulier werkt ook niet: je moet verplicht een bestelnummer invoeren dat ik nog niet heb. . 5)Plus de "I'm not a robot" werkt maar 1x. Wacht je te lang, mag je weer helemaal terug en alles opnieuw schrijven. . 6) We krijgen al heel lang een voicemail te horen met "wegens een technische storing is onze klantenservice is momenteel niet bereikbaar". Dit blijft maar aanhouden. Je zou gaan vermoeden dat ze failliet zijn, of failliet dreigen te gaan.

Beoordelingen voor campz.nl

Goed assortiment
16 mrt 2024
6 dagen nadat ik mijn bestelling gedaan heb krijg ik een mail dat de jas niet leverbaar is vanwege een fout in het voorraad systeem. Natuurlijk excuses maar daar koop ik niks voor. Waardeloos.
Het assortiment wordt steeds kleiner. Ik wil graag mooie producten kopen voor de kampeeruitrusting, maar is zie een steeds kleiner wordend assortiment.

Tweede keer wel goed

Na een eerdere mindere ervaring, waarbij pakket nooit is aangekomen, maar geld wel is geretourneerd, ging het deze keer allemaal prima. In de doos gratis retour sticker aanwezig. 1 item geretourneerd. Ik wacht nog op de terugbetaling.
AV
Annet V.
Amsterdam

Prima service, juiste product ontvangen en keurig verpakt

Geen verbetering nodig. Besteld, keurig op de hoogte gehouden van de voortgang in levering en de uiteindelijk leveringsdatum. 100% correct. Klopte allemaal als een bus.

Goed spul

Goeie spullen voor een aantrekkelijke prijs. Geen klachten over de levering. Heb niks hoeven ruilen/retourneren.
Mooie jas gekocht voor een goede prijs. De site werkt vlot en de levering ging ook goed.
MR
Michel R.
Hoofddorp
Uitgebreide webshop met ontzettend veel keuze. Zeer goed geslaagd voor wandelschoenen.
Correcte en snelle levering, duidelijke informatie op de website.

Scherpe prijs en in enkele dagen geleverd

Scherpe prijs, en binnen enkele dagen geleverd vanuit Duitsland
Betrouwbaar en zeer concurrerende prijzen. Goede merk producten.
Correcte levering duidelijke informatie over producten
Snelle bezorging. Pakket en inhoud zagen er netjes uit.
24 feb 2024
Goede prijzen en top kwaliteit producten