campz.nl- Logo - Beoordelingen

campz.nl

460 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.785 beoordelingen in totaal

Ten aanzien van de site van Campz: duidelijke en accurate productinformatie aangeboden op overzichtelijke wijze. Bij het instellen van filters bij zoeken zou activeren pas na selecteren van samenstel van filters plezieriger werken (dus niet telkens gelijk al na selecteren van een nieuw filter). Sorteringen en prijsstelling: met even zoeken kan je binnen de zeer ruime sortering vinden wat er nodig is. Daarbij is eventueel de adviesprijs te betalen voor noodzakelijke items waarvan de aanschaf niet kan wachten. Bij een behoorlijk aantal artikelen is de vraagprijs bij campz wat plezieriger. En in de opruiming is campz niet scheutig met afprijzen. Betaling: enige optie ten tijde van mijn laatste bestelling was om met creditcard te betalen. Campz zou er (nog) harder aan moeten werken om bij NL-site mogelijkheid van betaling via ideal ook weer te kunnen bieden. Levering: uitlevering is zondermeer snel. Leveringsinfo van bezorger (dpd) is behoorlijk, maar zou nog iets beter kunnen.

22 nov 2023
1) Telefonisch niet te bereiken, pas op! Dit bedrijf is of gaat wellicht failliet. . 2) Website klopt niet: dingen die op voorraad zijn, blijken dat toch niet te zijn. . 3) De kortingscode die eraf zou moeten gaan, gaat er niet af. . 4) contactformulier werkt ook niet: je moet verplicht een bestelnummer invoeren dat ik nog niet heb. . 5)Plus de "I'm not a robot" werkt maar 1x. Wacht je te lang, mag je weer helemaal terug en alles opnieuw schrijven. . 6) We krijgen al heel lang een voicemail te horen met "wegens een technische storing is onze klantenservice is momenteel niet bereikbaar". Dit blijft maar aanhouden. Je zou gaan vermoeden dat ze failliet zijn, of failliet dreigen te gaan.

Beoordelingen voor campz.nl

JM
Jean M.
HEILOO
31 mrt 2024
artikel na 8 dagen nog steeds niet ontvangen !!
De bestelling is nooit aangekomen.

Onnodig milieubeschadigende en kostbare verzending

Drie paar sokken die makkelijk in een envelop als brievenbusbestelling geleverd hadden kunnen worden zaten in een grote doos, die door een pakketdienst werd geleverd. Onzinnig verbruik van verpakkingsmateriaal, onnodig gebruik van een vrachtwagen en onnodig hoge verzendkosten dus, in een tijd dat we allemaal proberen om het milieu te sparen. Dit was mijn eerste en tevens laatste bestelling bij Campz.
26 jul 2023

Verkeerde artikelen en langzame klantenservice

Het pakket was vertraagd en ook nog verkeerde artikelen geleverd. Zeer onzorgvuldig werk geleverd, niet gekeken of de pakbon overeenkomt met de producten. Klantenservice is niet te bereiken (telefonisch), ook nog geen antwoord op het e-mail formulier.
Stop met adviesprijzen van duizenden of honderden euros zodat je 95% korting kan geven en alsnog op de eigenlijke adviesprijs uitkomt. Pure misleiding. Buiten dat is de service en levering goed voor zover ik dat ervaren heb.
24 mei 2023
Moet veel te lang wachten op mijn bestelling. Producten zijn divers en goed maar ga over 2 dagen op reis en de wandelspullen zijn dan helaas te laat. DPD helpt Campz niet aan goede klantervaring
29 mei 2023
Ik heb tot twee maak toe contact gezocht over mijn bestelling en geen enkele reactie ontvangen.
4 sep 2023
Levering duurt veel en veel te lang ! Al bijna 2 weken nu en jog steeds niets ontvangen
2 sep 2023
Afspraken worden niet nagekomen. Lever tijd te lang. Op mail wordt niet gereageerd!
26 mei 2023
Eerlijk alles terug betalen. en niet alleen het goedkoopste shirt van 13,99
Antwoord van campz.nl
2 jun 2023
Beste Marieke, De terugbetalingen werden in delen gedaan waarvan het goedkoopste shirt het eerste was. Met vriendelijke groet, Uw Campz team
7 nov 2023
Verkeerde maat geleverd, retourneren lijkt niet mogelijk
7 nov 2023

Geen idee waar het artikel is en een delay

Bete op de hoogte houden waar artikel blijft?
Pakket nog niet ontvangen