campz.nl- Logo - Beoordelingen

campz.nl

500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.778 beoordelingen in totaal

Ten aanzien van de site van Campz: duidelijke en accurate productinformatie aangeboden op overzichtelijke wijze. Bij het instellen van filters bij zoeken zou activeren pas na selecteren van samenstel van filters plezieriger werken (dus niet telkens gelijk al na selecteren van een nieuw filter). Sorteringen en prijsstelling: met even zoeken kan je binnen de zeer ruime sortering vinden wat er nodig is. Daarbij is eventueel de adviesprijs te betalen voor noodzakelijke items waarvan de aanschaf niet kan wachten. Bij een behoorlijk aantal artikelen is de vraagprijs bij campz wat plezieriger. En in de opruiming is campz niet scheutig met afprijzen. Betaling: enige optie ten tijde van mijn laatste bestelling was om met creditcard te betalen. Campz zou er (nog) harder aan moeten werken om bij NL-site mogelijkheid van betaling via ideal ook weer te kunnen bieden. Levering: uitlevering is zondermeer snel. Leveringsinfo van bezorger (dpd) is behoorlijk, maar zou nog iets beter kunnen.

22 nov 2023
1) Telefonisch niet te bereiken, pas op! Dit bedrijf is of gaat wellicht failliet. . 2) Website klopt niet: dingen die op voorraad zijn, blijken dat toch niet te zijn. . 3) De kortingscode die eraf zou moeten gaan, gaat er niet af. . 4) contactformulier werkt ook niet: je moet verplicht een bestelnummer invoeren dat ik nog niet heb. . 5)Plus de "I'm not a robot" werkt maar 1x. Wacht je te lang, mag je weer helemaal terug en alles opnieuw schrijven. . 6) We krijgen al heel lang een voicemail te horen met "wegens een technische storing is onze klantenservice is momenteel niet bereikbaar". Dit blijft maar aanhouden. Je zou gaan vermoeden dat ze failliet zijn, of failliet dreigen te gaan.

Beoordelingen voor campz.nl

6 dagen nadat ik mijn bestelling gedaan heb krijg ik een mail dat de jas niet leverbaar is vanwege een fout in het voorraad systeem. Natuurlijk excuses maar daar koop ik niks voor. Waardeloos.
Het assortiment wordt steeds kleiner. Ik wil graag mooie producten kopen voor de kampeeruitrusting, maar is zie een steeds kleiner wordend assortiment.
TB
Ted B.
Ter Aar
Niet geleverd, zogenaamd niet in voorraad, maar wel voor een hogere prijs. Erg kinderachtig. Dus niet zo’n goede sale.
IK heb na een dikke week nog niks ontvangen
Bestelling nooit ontvangen, wel bericht gehad dat het verzonden zou zijn. Vervolgens mail ontvangen dat ik alles retour gezonden zou hebben en dat terugbetaling plaats zou vinden. Die terugbetaling heeft een aantal dagen later inderdaad plaatsgevonden. De bestelde producten zijn niet meer op de website te vinden en dus niet opnieuw te bestellen.
Ik zag te laat dat ik 2 verschillende paren heb gekregen. Niet dat wat ik besteld had. De verpakking was er al af en weg met het oude papier, dus kon ik het niet meer terug sturen helaas. Deze sokken zijn helaas veel dunner dan die ik besteld had: Falke Crest Trekking sokje dames 41-42
6 jan 2024

Verkeerd artikel

Je besteld iets en je krijgt totaal iets anders geleverd. En als reactie erop zegt men je krijgt je geld terug als je terug stuurt want helaas is het nu uitverkocht. In verleden veel besteld maar hoe klantenservice dit oplost is echt slecht. Hier bestellen we nooit meer!
Antwoord van campz.nl
Helaas kan de klantenservice geen artikel opsturen als het artikel inmiddels uitverkocht is. Als er nog een voorraad zou zijn van het artikel zou de klantenservice er direct voor gezorgd hebben dat u het juiste artikel ontvangt. Helaas is missen menselijk en kunnen fouten gebeuren. Niets of niemand is perfect. Met vriendelijke groeten Uw campz team

Niets ontvangen, klantenservice reageert niet

Ik had schoenen besteld, maar ik heb niks ontvangen. De klantenservice reageert tot nu toe nog niet. Ik kreeg een email om deze review te schrijven

verkeerde schoenen ontvangen

Ik heb verkeerde niet-goretex schoenen ontvangen ipv de goretex versie waarvoor ik betaald heb

Does not respond to data protection requests

This website does not respond at all to GDPR requests. It's likely a scam.
Antwoord van campz.nl
U heeft geen klantenaccount bij ons, uw geplaatste bestelling was een gastbestelling. Wij dienen enkele gegevens te behouden, met betrekking tot de door u gemaakte bestellingen. 2 jaar wettelijke garantie!
18 jan 2024
Campz vergoed retourzendingen niet. Incasso bureau ingeschakeld.
De bestelling is nooit aangekomen.
Retourzending wordt niet betaald

Niets ontvangen.

Helaas niets ontvangen. Bezorgdienst geeft aan dat bestelling is afgeleverd maar dat klopt helemaal niet. Helaas is tracking systeem totaal nutteloos en geeft geen inzicht. Nu dus getracht in contact te komen met Campz maar meer dan een digitale ticket aanmaken zit er niet in. Geen telefoonnummer of mailadres. Geen bevestiging van indienen ticket, niet duidelijk wanneer vragen beantwoord gaan worden en ondertussen groeit de ergernis .

Schoenen op tijd terug betaling duurt weken

Schoenen werden op tijd geleverd geen probleem alleen ze waren te groot. Nieuwe besteld wederom snel geleverd. Alleen je kan alleen met creditcard betalen en de betaling van de eerste schoenen om dit terug te krijgen duurt weken omdat ze onder insolventiebeheer staan
Stop met adviesprijzen van duizenden of honderden euros zodat je 95% korting kan geven en alsnog op de eigenlijke adviesprijs uitkomt. Pure misleiding. Buiten dat is de service en levering goed voor zover ik dat ervaren heb.
helaas kwam het product kapot aan. De draden van de bestelde aclima woolnet waren niet goed gevlochten en zijn binnen de kortste keren gebroken. Ik heb daarover de klantenservice tevergeefs benaderd. Geen reactie
Een week geleden schoenen besteld, ze zijn nog steeds ergens onderweg??
Geven geen antwoord op mijn e-mails
Pakket nog niet ontvangen