campz.nl- Logo - Beoordelingen

campz.nl

500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.778 beoordelingen in totaal

Ten aanzien van de site van Campz: duidelijke en accurate productinformatie aangeboden op overzichtelijke wijze. Bij het instellen van filters bij zoeken zou activeren pas na selecteren van samenstel van filters plezieriger werken (dus niet telkens gelijk al na selecteren van een nieuw filter). Sorteringen en prijsstelling: met even zoeken kan je binnen de zeer ruime sortering vinden wat er nodig is. Daarbij is eventueel de adviesprijs te betalen voor noodzakelijke items waarvan de aanschaf niet kan wachten. Bij een behoorlijk aantal artikelen is de vraagprijs bij campz wat plezieriger. En in de opruiming is campz niet scheutig met afprijzen. Betaling: enige optie ten tijde van mijn laatste bestelling was om met creditcard te betalen. Campz zou er (nog) harder aan moeten werken om bij NL-site mogelijkheid van betaling via ideal ook weer te kunnen bieden. Levering: uitlevering is zondermeer snel. Leveringsinfo van bezorger (dpd) is behoorlijk, maar zou nog iets beter kunnen.

22 nov 2023
1) Telefonisch niet te bereiken, pas op! Dit bedrijf is of gaat wellicht failliet. . 2) Website klopt niet: dingen die op voorraad zijn, blijken dat toch niet te zijn. . 3) De kortingscode die eraf zou moeten gaan, gaat er niet af. . 4) contactformulier werkt ook niet: je moet verplicht een bestelnummer invoeren dat ik nog niet heb. . 5)Plus de "I'm not a robot" werkt maar 1x. Wacht je te lang, mag je weer helemaal terug en alles opnieuw schrijven. . 6) We krijgen al heel lang een voicemail te horen met "wegens een technische storing is onze klantenservice is momenteel niet bereikbaar". Dit blijft maar aanhouden. Je zou gaan vermoeden dat ze failliet zijn, of failliet dreigen te gaan.

Beoordelingen voor campz.nl

9 mrt 2024
aankomend faillissement? Zeer scherpe prijs (lokkertje?). Week later product op ALLE websites €20,00 duurder. Levering duurde lang via DHL en was via Duitsland. Vreemd je kan alleen betalen met Visa Card en niet IDeal. Toch oppassen bij retourneren. Op websites staat dat mensen wachten op hun geld. Als fabrikant zou ik er alles aan doen op de website om dit op te lossen. Anders ga je echt failliet
MS
M S.
Egmond

Zeer gunstig geprijsd en keurig geleverd.

Heb nu 2 bestellingen gedaan, 1 kleine en een wat grotere, beide zijn in goede orde ontvangen. De prijs was zeer gunstig ten opzichte van andere webshops, dus ik had een beetje argwaan, maar alles is perfect afgeleverd. Het betrof een internationale verzending en dan gaat mijn voorkeur uit naar DHL, maar uiteindelijk is alles correct gegaan via DPD.
3 mrt 2024

Snelle en nette verzending

Snelle verzending Goede updates status bestelling Al paar keer eerder iets besteld, een keer enkele artikelen moeten retourneren en dat ging ook probleemloos. Artikelen zoals omschreven
goede deals, snelle levering, ik heb hier al diverse keren wandelschoenen gekocht steeds naar tevredenheid.

Snelle en goede levering

De levering was snel, efficiënt en goed verpakt en uiteraard de jas helemaal naar wens
LH
LM H.
Geleen
Zeer tevreden over de produkten. Super om mee te nemen tijdens onze camper vakanties.

Goede kwaliteit prima prijs…

Levering liet wat op zich wachten maar prima prijs pret verhouding. Goede kwaliteit
Levering conform afspraak en verwachtingen en op tijd. Heldere communicatie
Makkelijk te bestellen, maten kwamen goed overeen. Vlot in huis
WS
Wilbert S.
Zevenaar Niederlande
Mooi assortiment, scherpe prijzen en een probleemloze levering.
10 mrt 2024
Goede prijs, snel verzonden en keurig verpakt.
Duidelijke communicatie, snelle levering
Super schoen, snelle en goede service.
Bestellen en leveren gaat gewoon goed
Snel geleverd voor een mooie prijs.
10 mrt 2024

FJALLRÄVEN NO1 down Jacket

Fast shipping and great products.
Vlotte levering. Goede producten
Alles keurig op tijd geleverd
Great products at great prices
MM
Mersad M.