hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

181 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.490 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
hardyskeuze.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 apr 2023
Ik kreeg netjes een telefoontje dat mijn haarverf oo dat moment niet voorradig was maar wel besteld was en of het een probleem zou zijn als ik het een dagje later binnen kreeg. Was voor mij geen probleem, maar het kwam gewoon netjes de volgende dag met een keurig handgeschreven briefje dat het toch eerder binnen was. Mijn complimenten.

3 dec 2023
1 product van 50 euro ontbreekt, andere producten zijn beschadigd en alles zit onder shampoo. Pakketje gaat terug en nooit meer winkelen bij Hardy’s keuze. Zoals op de foto te zien, zijn de producten verzonden zonder enige bescherming. En dat voor een winkel die claim officiële Keune distributeur te zijn. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

31 okt 2023

Korting

Korting ik dacht dat de speciale actiekorting er gelijk afgegaan was maar toen ik ging afrekenen zag ik dat dat niet zo was. het systeem had helaas de bestelling er al doorgedrukt en kreeg ik het niet voor elkaar de bestelling te annuleren om alsnog korting te nemen. Na een telefoontje met mijn verhaal kreeg ik de korting achteraf terug! Dat vind ik echte service.
7 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Onze kortingsacties worden inderdaad niet automatisch verrekend, voordat u gaat afrekenen staat er een kopje met kortingscode toevoegen. Daar kunt u de code invoeren, dan wordt de korting wel verrekend :) Fijn om te horen dat u de korting alsnog achteraf terug heeft gekregen! Liefs, team Hardy's keuze
22 nov 2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Het is de webshop met de beste keune producten voor de gunstigste prijs. Er moet op veel worden beknibbeld, maar aandacht aan jezelf geven is nog steeds belangrijk. Daarom bestel ik graag bij Hardy's. Het wordt op tijd geleverd en is gunstig geprijsd vergeleken bij andere winkels.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw leuke beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Bij ons staat klanttevredenheid met stip op nummer 1 en als u dat als klant ook zo ervaart, maakt dat ons enorm enthousiast! Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
19 jul 2023
Hardy's Keuze is een super webshop! Je krijgt altijd de volgende dag je bestelling binnen en er zit ook nog een cadeautje en een kaartje bij! De Keune producten zijn ook echt heel goed. Heb al veel (dure) producten geprobeerd maar Keune springt er echt uit !
24 jul 2023
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Ons team doet er alles aan om alles juist te laten verlopen. Als u als klant dat ook zo ervaart maakt dat ons als team enorm enthousiast! Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten, maar dat gaat helemaal goed komen als ik u zo hoor :) Liefs, team Hardy's keuze
22 jul 2023

Op 1 dag geleverd!

Op zaterdag besteld, op zondag geleverd met PostNL. Bestelling zat in een bijzondere kleurrijke doos met handgeschreven kaartje en bijhorende tas. Ik was verrast over de presentatie en de snelheid van de levering! Hier bestel ik nog! 200% een aanrader!
24 jul 2023
Wat een leuke beoordeling! Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in, door onze limited edition gift box is uw bestelling echt een cadeautje. Wij wensen u veel plezier van uw producten en van de strandtas. Liefs, team Hardy's keuze
10 apr 2023

Snelle verzending

Alle artikelen voorradig, snelle verzending. Geen 5 sterren omdat een artikel (tube Keune So pure conditioner) kapot was aan de onderkant. Daardoor een klein beetje (gelukkig maar en klein beetje) gelekt. Verder dus geen probleem.
19 apr 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw artikel was beschadigd. Ondervind u een probleem met uw bestelling dan mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice en zij helpen u dan graag verder. Gelukkig ondervond u het niet als probleem en wensen wij u alsnog veel plezier met uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
LL
Linda L.
Heelrlen
8 jul 2023
wat ik heel bij zonder vind dat is , je besteld wat en dan krijg je een kaartje met een persoonlijk bedankje geschreven met een gewone pen. en omdat ik dat zo fijn vind probeer ik ook altijd bij hun te bestellen. top bedrijf.
18 jul 2023
Wat enorm leuk om te horen dat u zo blij bent met ons persoonlijk handgeschreven kaartje! Dat maakt ons enorm enthousiast! Wij wensen u veel plezier met uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
16 jul 2023
Beter op website aangeven wat het product is. Ik heb keune haarlak nr. 86 besteld. Dit is een grijze fles met witte dop. Ik krijg de gekleurde fles freestyle haarlak. Zou ik graag vantevoren willen weten.
18 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. De Style lijn heeft een limited edition verpakking gekregen. Vandaar dat u een andere verpakking heeft gekregen dan op de foto op de site. Het voordeel aan de limited edition verpakking is dat u nu 400ml heeft ipv 300ml voor hetzelfde geld :) Liefs, team Hardy's keuze
29 okt 2023

Heel tevreden

Ik bestel hier altijd mijn Keune fiber wax. Bestelling wordt altijd op tijd geleverd en zo leuk het kaartje persoonlijk geschreven. En het kleine kadootje is altijd een verrassing.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Bij ons staat klanttevredenheid hoog in het vaandel! Als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons enorm enthousiast. Liefs, team Hardy's keuze
16 nov 2023

Prima service!

De bestelling was er snel! Er ontbraken twee producten, die zijn direct toegestuurd voorzien van een mooi cadeautje! Dat is nog eens service.
17 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u alsnog de ontbrekende producten snel heeft ontvangen! Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
25 jul 2023
Ik bestel al een poosje mijn shampoo bij hardy’s keus en altijd is de levering supersnel. Ik ben erg tevreden over deze webshop. D. Kerkhoven
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Wij wensen u veel plezier van uw Keune shampoo Liefs, team Hardy's keuze
30 apr 2023
Goede prijs, vlotte service, leuke attentie bij m'n bestelling en dan ook nog een handgeschreven kaartje erbij met een bedankje. Echt Super!
5 mei 2023
Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service! Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten en hopen u in de toekomst nog vaak van dienst te mogen zijn. Liefs, team Hardy's keuze
14 mei 2023
Goede en snelle service. Bijzonder vriendelijk. Veel aandacht voor de verpakking met een erg leuk geschreven kaartje erbij.
22 mei 2023
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in, door ons persoonlijk handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling nog leuker :) Liefs, team Hardy's keuze
2 okt 2023

Goede service

Giede service, denken met je mee qua leveringdatum verwachting en ik kreeg een persoonlijke handgeschreven kaartje erbij.
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Mocht de leverdatum voor u niet uitkomen kunnen wij in dat geval altijd meedenken om uw bestelling wat later te verzenden. Wij wensen u veel plezier van uw producten. Liefs, team Hardy's keuze
7 sep 2023

De tweede keer.

Dit is de tweede keer dat ik wat heb besteld bij Hardy's. Ben heel tevreden over het product en de manier van verzenden.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Wij wensen u veel happy hairdays toe. Liefs, team Hardy's keuze
31 mei 2023
Snelle levering. De persoonlijke kaart met dank voor de bestelling, maakt van een weborder, toch een persoonlijk iets.
13 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat leuk om te horen dat ons persoonlijk handgeschreven kaartje bij u in de smaak valt! Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
11 okt 2023
Jullie maakten een fout ( verwisseling) maar herstelden dat geweldig. Bedankt voor cadeautje, een mooie tas.
17 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het niet helemaal goed was gegaan met uw bestelling. Fijn dat u onze service waardeert! Liefs, team Hardy's keuze
1 okt 2023
Jammer dat de levering incompleet was. Fijn dat zonder probleem de nalevering zonder kosten is uitgevoerd.
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team streeft ernaar om alle bestelling juist in te pakken, echter komt het wel eens voor dat een bestelling incompleet is. In dat geval sturen wij altijd de missende producten kosteloos naar u toe. Liefs, team Hardy's keuze
12 mei 2023
volgens afspraak/ optijd geleverd. Netjes verpakt. Persoonlijk handgeschreven kaartje bij de bestelling.
12 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling nog persoonlijker en leuker. Liefs, team Hardy's keuze
10 aug 2023
Werd op tijd geleverd met een leuk cadeau’tje erbij. Tevens een handgeschreven bedankje erbij. Erg leuk.
21 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat leuk om te horen dat het extra cadeautje bij u in de smaak valt :) Veel plezier ervan! Liefs, team Hardy's keuze
FV
felicia v.
Landgraaf
18 nov 2023

Goede website voor het haar.

Alles goed, snel thuis, grote keuze, normaal in de prijs. Mooie acties, en altijd een leuk presentje.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Bij ons staat klanttevredenheid met stip op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons natuurlijk enorm enthousiast! Liefs, team Hardy's keuze