hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

183 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.506 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
hardyskeuze.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Niet al mijn producten waren op voorraad. Hier werd ik keurig over gebeld. Ik mocht toen zelfs aangeven wanneer ik wilde dat het pakket verzonden werd zodat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn om het te ontvangen. Er zat uiteindelijk ook nog een presentje in het pakket. Wat een goede service!

3 dec 2023
1 product van 50 euro ontbreekt, andere producten zijn beschadigd en alles zit onder shampoo. Pakketje gaat terug en nooit meer winkelen bij Hardy’s keuze. Zoals op de foto te zien, zijn de producten verzonden zonder enige bescherming. En dat voor een winkel die claim officiële Keune distributeur te zijn. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

26 sep 2023
Snelle reactie en passende oplossing na het versturen van een verkeerd product.
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Mocht er iets mis zijn met uw bestelling dan kijken wij samen met u altijd naar de juiste oplossing zodat u uw juiste producten alsnog ontvangt. Fijn om te horen dat blij bent met onze service. Liefs, team Hardy's keuze
14 jun 2023
Zeer vlugge levering. Correcte levering en vriendelijk kaartje erbij. Top !!!!
26 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten! Liefs, team Hardy's keuze
24 jun 2023
Fijne shop. Mooi en zorgvuldig verpakt met een persoonlijke boodschap. Super!
26 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
1 okt 2023

Top

Ruime keuze aan zeee goede produkten met een fantastische en snelle service!
3 okt 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten! Liefs, team Hardy's keuze
10 aug 2023

Attent

Snel, efficiënt met altijd een leuke attentie en een vriendelijk berichtje.
21 aug 2023
Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over onze service! Liefs, team Hardy's keuze

Snelle goede service

Snelle service, goed en met zorg ingepakt en prijs kwaliteit is erg goed
8 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons enorm enthousiast! Liefs, team Hardy's keuze
Snelle levering. Persoonlijk, gratis extraatje in de doos. Top service!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in, door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
25 apr 2023
alles keurig verpakt met een leuk kaartje en zelfs een kadootje :-)
5 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u blij met met uw bestelling! Liefs, team Hardy's keuze
Lief geschreven kaartje erbij. Netjes ingepakt en snel geleverd!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
20 mei 2023
Snelle levering en leuk dat er een geschreven kaartje bij zat!
22 mei 2023
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Bij ons staat klanttevredenheid met stip op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons als team enorm enthousiast! Liefs, team Hardy's keuze
30 apr 2023
Snelle levering en altijd een leuke attentie bij de bestelling.
5 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles juist is verlopen. Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
27 okt 2023

Goed & vriendelijk

Snelle verzending. Goede verpakking en de persoonlijke noot 👍
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat ons persoonlijk handgeschreven kaartje bij u in de smaak valt! Liefs, team Hardy's keuze
13 jun 2023
snelle verzending,goede kwaliteit producten,ruim assortiment
13 jun 2023
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en diensten! Liefs, team Hardy's keuze
13 okt 2023
Snelle bezorging Leuke attentie en een persoonlijk bericht
17 okt 2023
19 jul 2023

Klant gericht.

Snelle service, leuk ingepakt met een persoonlijke touch.
24 jul 2023
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! Liefs, team Hardy's keuze
CG
Caroline G.
Flevoland
19 nov 2023

Goede service

Altijd prima snelle levering leuke acties goede producten
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
31 mei 2023
dat het op tijd wordt afgeleverd en ook op de juiste tijd
13 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u uw bestelling op tijd heeft ontvangen. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
20 apr 2023

Zeker een aanrader

Goed en leuk verpakt. Het extratje erbij in was ook leuk!
5 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog leuker. Liefs, team Hardy's keuze
JL
Jan L.
BAFLO
12 jul 2023
Doen wat ze zeggen. Plus vlotte levering. Prima bedrijf!
18 jul 2023
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Liefs, team Hardy's keuze
5 mei 2023
Tijdstip van bezorging klopte niet. Kwam een dag later.
5 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wanneer wij de bestellingen aan PostNL overhandigen, zijn wij daarna helaas afhankelijk van hun. Het kan dan ook wel eens voorkomen dat zij het bezorg moment niet halen. Dat is erg vervelend maar helaas gaat dat buiten ons om. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! Liefs, team Hardy's keuze