hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.506 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
hardyskeuze.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Niet al mijn producten waren op voorraad. Hier werd ik keurig over gebeld. Ik mocht toen zelfs aangeven wanneer ik wilde dat het pakket verzonden werd zodat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn om het te ontvangen. Er zat uiteindelijk ook nog een presentje in het pakket. Wat een goede service!

3 dec 2023
1 product van 50 euro ontbreekt, andere producten zijn beschadigd en alles zit onder shampoo. Pakketje gaat terug en nooit meer winkelen bij Hardy’s keuze. Zoals op de foto te zien, zijn de producten verzonden zonder enige bescherming. En dat voor een winkel die claim officiële Keune distributeur te zijn. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

Snelle verzending. Duidelijke communicatie rondom verzending. Ga hier weer bestellen.
CG
Caroline G.
Flevoland

Fijne producten en levering

Goede producten leuke acties Zorgvuldig verpakt met leuk presentje zeer snelle levering. Super top
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
Bedankt voor uw beoordeling. Liefs, team Hardy's keuze
Ik gebruik Keune al zeker 40 jaar. De laatste jaren bestel ik het bij Hardy's Keuze.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wat leuk om te horen dat u zo'n fan bent van Keune! Wij wensen u veel plezier van uw producten. Liefs, team Hardy's keuze
TG
T, G.
NL- Wittem
SD
sandro D.
chatelet
prix correct et rapidité de livraison
Antwoord van hardyskeuze.nl
Merci pour votre avis. Nous espérons que vous apprécierez vos produits Keune Salutations, team Hardy's keuze
31 mrt 2024
31 mrt 2024
Goede service. Snelle bezorging. Altijd een leuke persoonlijke boodschap en/of cadeautje. Leuk!
Bedankt voor uw 5 sterren. Liefs, team Hardy's keuze
mooi op tijd,goed verpakt. En dan ook nog een vriendelijk kaartje en een cadeautje… helemaal top!🥰
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw leuke beoordeling! Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
PK
Piet K.
Dongen
snelle levering
20 mrt 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Alle bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden besteld, worden diezelfde dag nog aan PostNL overgedragen. Zo is uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis. Liefs, team Hardy's keuze
Op tijd geleverd. Goede spullen daarom bestel ik af en toe in de aanbieding.
20 mrt 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u de juiste producten voor uw haarwensen heeft gevonden. Als u uw mail in de gaten houd mist u nooit onze kortingsacties :) Liefs, team Hardy's keuze