hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.506 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
hardyskeuze.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Niet al mijn producten waren op voorraad. Hier werd ik keurig over gebeld. Ik mocht toen zelfs aangeven wanneer ik wilde dat het pakket verzonden werd zodat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn om het te ontvangen. Er zat uiteindelijk ook nog een presentje in het pakket. Wat een goede service!

3 dec 2023
1 product van 50 euro ontbreekt, andere producten zijn beschadigd en alles zit onder shampoo. Pakketje gaat terug en nooit meer winkelen bij Hardy’s keuze. Zoals op de foto te zien, zijn de producten verzonden zonder enige bescherming. En dat voor een winkel die claim officiële Keune distributeur te zijn. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

Bedankt voor uw beoordeling. Liefs, team Hardy's keuze

Snelle levering en lagere prijzen

Al meerdere keren een bestelling geplaatst. Snelle levering, heldere communicatie en ook lagere prijzen t.o.v. andere aanbieders.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw 5 sterren. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over ons! Dat is natuurlijk waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen. Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
Snelle levering, persoonlijk kaartje en presentje erbij.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
1 jan 2024
Levering netjes en op tijd. Leuke persoonlijke kaart in de verpakking.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier van uw Keune producten! Liefs, team Hardy's keuze
Goede en snelle levering.
GB
Gea B.
Groningen
Je krijgt net iets meer dan je besteld had, een paar sokken, maar vooral dat hand geschreven bedank briefje, kijk daar wordt ik vrolijk van.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw leuke beoordeling! Ons team doet er altijd alles aan om uw bestelling als een cadeautje te verpakken. Als u als klant dat ook zo ervaart maakt dat ons natuurlijk enorm enthousiast! Fijne feestdagen! Liefs, team Hardy’s Keuze
17 dec 2023
Heel fijn dat de bestelling zo snel te ontvangen was. En compleet en de juiste producten. Voor herhaling vatbaar.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team doet altijd hun uiterste best om alles juist te laten verlopen. Wij zijn blij om te horen dat u onze service waardeert! Liefs, team Hardy's keuze
YS
Yvon S.
Tilburg
Vlotte reactie over mijn bestelling.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten! Liefs, team Hardy's keuze
3 dec 2023
Antwoord van hardyskeuze.nl
Beste Violetta, erg vervelend dat je pakket zo is aangekomen. Wij doen ons uiterste best elke bestelling met zoveel mogelijke zorg in te pakken en te verzenden. Het gebeurd persoonlijk en met aandacht. Waar mensen werken worden ook fouten gemaakt en die lossen wij altijd meteen op!! Wat er onderweg gebeurd tijdens de verzending hebben we jammer genoeg niet in de hand. Zoals u en wij kunnen zien op de track en trace is het pakket beschadigd tijdens het vervoer door PostNL, daar stond bij dat het retour zou komen. Wij hebben contact met hun opgenomen en het pakket is op onverklaarbare wijze toch bij u terecht gekomen. Dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren. Wij hebben via verschillende kanalen u proberen te bereiken, helaas hebben wij tot op heden geen reactie terug ontvangen. Wij zouden het erg op prijs stellen als u ons de kans geeft om een passende oplossing te bieden. Team Hardy's keuze
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Het kan soms voorkomen dat we 1 of meerdere producten uit uw bestelling niet op voorraad hebben, dit laten wij u altijd weten zodat u altijd op de hoogte bent over de status van uw bestelling. Wij kunnen uw bestelling altijd later aan PostNL meegeven, zo komt uw pakket op een dag dat het misschien beter uitkomt voor u. Liefs, team Hardy's keuze
Snelle service en altijd een goed verzorgd pakket
Bedankt voor uw beoordeling. Liefs, team Hardy's keuze
Werd meteen gebeld dat de bestelling klaar was, super!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Als u uw bestelling liever bij ons komt afhalen, wordt je altijd op de hoogte gebracht dat deze ook klaar staat. Fijn om te horen dat u onze service daarin waardeert! Liefs, team Hardy's keuze
SA
said a.
Nijverdal
Snelle levering en met een leukr verrassing altijd
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat leuk om te horen dat het extraatje bij u in de smaak valt! Liefs, team Hardy's keuze
Lief geschreven kaartje erbij. Netjes ingepakt en snel geleverd!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
Besteld en gelijk verstuurd dus lekker snel.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling Ons team streeft ernaar om alle bestellingen die op werkdagen voor 17.00 uur worden besteld, diezelfde dag aan PostNL aan te bieden. Zo is uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis en kunt u gaan genieten van uw favoriete Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
Snelle levering. Persoonlijk, gratis extraatje in de doos. Top service!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in, door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
25 nov 2023
23 nov 2023