hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

181 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.490 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
hardyskeuze.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 apr 2023
Ik kreeg netjes een telefoontje dat mijn haarverf oo dat moment niet voorradig was maar wel besteld was en of het een probleem zou zijn als ik het een dagje later binnen kreeg. Was voor mij geen probleem, maar het kwam gewoon netjes de volgende dag met een keurig handgeschreven briefje dat het toch eerder binnen was. Mijn complimenten.

3 dec 2023
1 product van 50 euro ontbreekt, andere producten zijn beschadigd en alles zit onder shampoo. Pakketje gaat terug en nooit meer winkelen bij Hardy’s keuze. Zoals op de foto te zien, zijn de producten verzonden zonder enige bescherming. En dat voor een winkel die claim officiële Keune distributeur te zijn. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

26 sep 2023
Super snel en leuk verpakt
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Liefs, team Hardy's keuze
26 sep 2023
Snelle reactie en passende oplossing na het versturen van een verkeerd product.
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Mocht er iets mis zijn met uw bestelling dan kijken wij samen met u altijd naar de juiste oplossing zodat u uw juiste producten alsnog ontvangt. Fijn om te horen dat blij bent met onze service. Liefs, team Hardy's keuze
25 sep 2023
26 sep 2023
Wat fijn om te horen dat alles juist is verlopen! Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
25 sep 2023
7 sep 2023

De tweede keer.

Dit is de tweede keer dat ik wat heb besteld bij Hardy's. Ben heel tevreden over het product en de manier van verzenden.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Wij wensen u veel happy hairdays toe. Liefs, team Hardy's keuze
31 aug 2023
31 aug 2023
Fijne webshop. En snelle levering 👍🏻
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
30 aug 2023
Netjes, snel en met een surprise
6 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog leuker. Fijn om te horen dat u dat ook zo ervaren heeft. Liefs, team Hardy's keuze
Prima geregeld!
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
30 aug 2023
Alles was goed! Persoonlijk.
6 sep 2023
Wat fijn om te horen dat alles juist is verlopen! Liefs, team Hardy's keuze
28 aug 2023
Netjes ingepakt en snel geleverd
29 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker en leuker. Liefs, team Hardy's keuze
22 aug 2023
22 aug 2023
Volgende dag in huis! Prima verzorgd!
29 aug 2023
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Veel plezier van uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
11 aug 2023

Persoonlijke bericht

Een van de weinig winkels die persoonlijke hand geschreven berichten sturen naar klanten.
21 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons persoonlijk handgeschreven kaartje zorgt ervoor dat uw bestelling nog persoonlijker wordt. Fijn om te horen dat u dat ook zo ervaart! Liefs, team Hardy's keuze
10 aug 2023

Attent

Snel, efficiënt met altijd een leuke attentie en een vriendelijk berichtje.
21 aug 2023
Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over onze service! Liefs, team Hardy's keuze
10 aug 2023
Werd op tijd geleverd met een leuk cadeau’tje erbij. Tevens een handgeschreven bedankje erbij. Erg leuk.
21 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat leuk om te horen dat het extra cadeautje bij u in de smaak valt :) Veel plezier ervan! Liefs, team Hardy's keuze
9 aug 2023
Prima producten. Goede kwaliteit
21 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
9 aug 2023
Fijne producten, snelle levering
8 aug 2023
Snelle service, prijs kwaliteit goed en leuk dat er een cadeautje bij zat. Erg gewaardeerd.
21 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in en door ons extra cadeautje en handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling nog leuker. Liefs, team Hardy's keuze
8 aug 2023
Snelle bezorging en leuke prijzen
21 aug 2023
Wat fijn dat alles juist is verlopen! Liefs, team Hardy's keuze