hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.504 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
hardyskeuze.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Niet al mijn producten waren op voorraad. Hier werd ik keurig over gebeld. Ik mocht toen zelfs aangeven wanneer ik wilde dat het pakket verzonden werd zodat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn om het te ontvangen. Er zat uiteindelijk ook nog een presentje in het pakket. Wat een goede service!

3 dec 2023
1 product van 50 euro ontbreekt, andere producten zijn beschadigd en alles zit onder shampoo. Pakketje gaat terug en nooit meer winkelen bij Hardy’s keuze. Zoals op de foto te zien, zijn de producten verzonden zonder enige bescherming. En dat voor een winkel die claim officiële Keune distributeur te zijn. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

Een betere service bieden als een pakket niet word bezorgd. De verantwoordelijkheid niet bij Post.nl neerleggen. Daar hoort deze niet. Als iemand 5,00 heeft betaald aan verzendkosten moet je niet van je client verwachten deze nog een keer aan benzinekosten moet uitgeven. Na jaren was dit mijn laatste keer.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat jammer dat u deze recensie schrijft nadat wij contact met u hebben gehad, u verschillende oplossingen hebben geboden en u daar niet op in ging. Zoals elk ander online bedrijf zijn wij met de bezorging afhankelijk van de vervoerder, in deze PostNL. Wij werken er met z'n alle hard aan om alle bestellingen op de juiste en snelste manier bij de klant te laten bezorgen. Wij betreuren het enorm dat u dat zo niet ervaren heeft. Liefs, team Hardys keuze
3 dec 2023
Antwoord van hardyskeuze.nl
Beste Violetta, erg vervelend dat je pakket zo is aangekomen. Wij doen ons uiterste best elke bestelling met zoveel mogelijke zorg in te pakken en te verzenden. Het gebeurd persoonlijk en met aandacht. Waar mensen werken worden ook fouten gemaakt en die lossen wij altijd meteen op!! Wat er onderweg gebeurd tijdens de verzending hebben we jammer genoeg niet in de hand. Zoals u en wij kunnen zien op de track en trace is het pakket beschadigd tijdens het vervoer door PostNL, daar stond bij dat het retour zou komen. Wij hebben contact met hun opgenomen en het pakket is op onverklaarbare wijze toch bij u terecht gekomen. Dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren. Wij hebben via verschillende kanalen u proberen te bereiken, helaas hebben wij tot op heden geen reactie terug ontvangen. Wij zouden het erg op prijs stellen als u ons de kans geeft om een passende oplossing te bieden. Team Hardy's keuze
3 aug 2023
de bestelling is al de 3de dag dat de bezorging is uitgesteld geworden. Zal door post.nl zijn maar wel heel vervelend. Gewacht met bestellen om een grote bestelling door te geven. Nu heb ik de kleine bestelling nog niet eens binnen en komt er een e-mail vanaf nu 10 % korting. De andere keren was ik een tevreden klant.
8 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw pakket zo lang onderweg is geweest. Helaas ligt dat inderdaad bij PostNL en hebben wij daar zelf geen invloed op. Zelf weten wij ook niet precies wanneer de kortingscodes komen, helaas kunnen wij niet op elk moment een kortingscode aanbieden. Via de mail bent u als eerste op de hoogte van de nieuwste kortingscodes, hou die goed in de gaten en profiteer van onze kortingsacties :) Wij wensen u veel plezier met uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
Heb het bestelde nog steeds niet ontvangen.
14 nov 2023
Beste, Wat vervelend! Ik heb even op uw track en trace meegekeken en ik zie dat uw bestelling vandaag bezorgd is bij de buren. Via de track en trace kunt u volgen waar uw pakket is en of dat deze eventueel vertraagd is. Helaas ligt deze vertraging niet bij ons maar bij PostNL. Als u in het vervolg vragen heeft over uw bestelling kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, zij zullen dan met u meekijken. Liefs, team Hardy's keuze