hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
hardyskeuze.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hardyskeuze.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

472 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 dec. 2021
Het persoonlijke kaartje was erg attent als vaste klant van de salon. Kadootje miste voor mij persoonlijk een beetje z’n doel. Ik zou een monster van een keune product verwacht. Uiteindelijk gaat het over de bestelling van keune haarproducten en die producten zijn hartstikke goed. Harte groet Saskia

24 okt. 2022
Slechte ervaring mee, ze beweerden dat mijn pakket al was op gestuurd. Track and trace ook gekregen, naar 3 dagen nog niks. Dit bij Post NL nagevraagd, die zeiden dat ze niks hebben ontvangen. De track and trace code doorgeven aan Post NL. Naar veel app verkeer en getouwtrek toch het pakket ontvangen. Ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Ik zal er niet weer bestellen.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

7 jul. 2022
Ik vind het niet normaal dat ik door een fout de verzendkosten nogmaals zou moeten betalen van 7,5 ongeveer voor een bestelling van 16 €