hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

181 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.490 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
hardyskeuze.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 apr 2023
Ik kreeg netjes een telefoontje dat mijn haarverf oo dat moment niet voorradig was maar wel besteld was en of het een probleem zou zijn als ik het een dagje later binnen kreeg. Was voor mij geen probleem, maar het kwam gewoon netjes de volgende dag met een keurig handgeschreven briefje dat het toch eerder binnen was. Mijn complimenten.

3 dec 2023
1 product van 50 euro ontbreekt, andere producten zijn beschadigd en alles zit onder shampoo. Pakketje gaat terug en nooit meer winkelen bij Hardy’s keuze. Zoals op de foto te zien, zijn de producten verzonden zonder enige bescherming. En dat voor een winkel die claim officiële Keune distributeur te zijn. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters