hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.504 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
hardyskeuze.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Niet al mijn producten waren op voorraad. Hier werd ik keurig over gebeld. Ik mocht toen zelfs aangeven wanneer ik wilde dat het pakket verzonden werd zodat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn om het te ontvangen. Er zat uiteindelijk ook nog een presentje in het pakket. Wat een goede service!

3 dec 2023
1 product van 50 euro ontbreekt, andere producten zijn beschadigd en alles zit onder shampoo. Pakketje gaat terug en nooit meer winkelen bij Hardy’s keuze. Zoals op de foto te zien, zijn de producten verzonden zonder enige bescherming. En dat voor een winkel die claim officiële Keune distributeur te zijn. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

16 jul 2023
Beter op website aangeven wat het product is. Ik heb keune haarlak nr. 86 besteld. Dit is een grijze fles met witte dop. Ik krijg de gekleurde fles freestyle haarlak. Zou ik graag vantevoren willen weten.
18 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. De Style lijn heeft een limited edition verpakking gekregen. Vandaar dat u een andere verpakking heeft gekregen dan op de foto op de site. Het voordeel aan de limited edition verpakking is dat u nu 400ml heeft ipv 300ml voor hetzelfde geld :) Liefs, team Hardy's keuze
11 okt 2023
Jullie maakten een fout ( verwisseling) maar herstelden dat geweldig. Bedankt voor cadeautje, een mooie tas.
17 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het niet helemaal goed was gegaan met uw bestelling. Fijn dat u onze service waardeert! Liefs, team Hardy's keuze
1 okt 2023
Jammer dat de levering incompleet was. Fijn dat zonder probleem de nalevering zonder kosten is uitgevoerd.
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team streeft ernaar om alle bestelling juist in te pakken, echter komt het wel eens voor dat een bestelling incompleet is. In dat geval sturen wij altijd de missende producten kosteloos naar u toe. Liefs, team Hardy's keuze
5 mei 2023
Tijdstip van bezorging klopte niet. Kwam een dag later.
5 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wanneer wij de bestellingen aan PostNL overhandigen, zijn wij daarna helaas afhankelijk van hun. Het kan dan ook wel eens voorkomen dat zij het bezorg moment niet halen. Dat is erg vervelend maar helaas gaat dat buiten ons om. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! Liefs, team Hardy's keuze
26 sep 2023
Super snel en leuk verpakt
3 okt 2023
6 jul 2023

Goed optijd

Goed op tijd geleverd
18 jul 2023
Wat fijn om te horen dat alles juist is verlopen! Veel plezier van uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
Keurig bezorgd
PK