hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
hardyskeuze.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hardyskeuze.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

472 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 dec. 2021
Het persoonlijke kaartje was erg attent als vaste klant van de salon. Kadootje miste voor mij persoonlijk een beetje z’n doel. Ik zou een monster van een keune product verwacht. Uiteindelijk gaat het over de bestelling van keune haarproducten en die producten zijn hartstikke goed. Harte groet Saskia

24 okt. 2022
Slechte ervaring mee, ze beweerden dat mijn pakket al was op gestuurd. Track and trace ook gekregen, naar 3 dagen nog niks. Dit bij Post NL nagevraagd, die zeiden dat ze niks hebben ontvangen. De track and trace code doorgeven aan Post NL. Naar veel app verkeer en getouwtrek toch het pakket ontvangen. Ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Ik zal er niet weer bestellen.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

de service.. en wat ik nog leuker vind .. dat is het kaartje waar een zelf geschreven tekst op staat.. dat geeft mij echt weer om een volgende keer weer te bestellen bij jullie.. dat vind ik zo fijn.. toch ver weg.. maar toch persoonlijk contact waar ik heel veel waardering om geeft. dank je wel.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat een leuke review! Wat leuk om te horen dat u zo enthousiast wordt van onze service. Als u, als onze klant, tevreden bent, dan zijn wij dat natuurlijk ook. Liefs, team Hardy's keuze
30 okt. 2022
De artikelen zijn snel verstuurd zodat ik ze ook snel in bezit had. Ik vind t wel jammer dat je voor minimaal 50 euro moet bestellen om gratis te kunnen verzenden. Daar staat dan weer tegenover dat de prijs veel gunstiger is dan elders. Vandaar dat ik er niet zo'n punt van wil maken.
5 nov. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten! Liefs, team Hardy's keuze
3 nov. 2022
Als extraatje kreeg ik bij mijn bestelling van 5 Keune bond fusion een attentie erbij, hair serum van Keune, hoe lief. Nog bedankt hiervoor.
5 nov. 2022
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Bond Fusion en van het limited edition haar serum. Liefs, team Hardy's keuze
1 nov. 2022
Super snelle levering en er zat zo'n leuk kaartje bij m'n bestelling. Hier wordt je helemaal blij van.
5 nov. 2022
Wat leuk om te horen dat u blij werd van uw bestelling. Wij wensen u veel happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
Persoonlijke tintje Mooi te zien dat men altijd een persoonlijke touch aan de verzending toevoegd.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw bestelling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
31 okt. 2022
Altijd een leuke boodschap en presentje!!! Het is een feestje de bestelling te ontvangen!!
5 nov. 2022
Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker en leuker. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
6 nov. 2022
Super communicatie en snelle levering. Met aandacht verstuurd en een personal touch!
7 nov. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling nog persoonlijker en ook echt uw bestelling. Liefs, team Hardy's keuze
van Bob v.
Snelle levering en altijd een persoonlijk kaartje erbij wat ik zeer waardeer!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
13 nov. 2022
Bijzonder aardig om te bellen dat de verzending een dag vertraging had.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Als uw bestelling niet compleet is laten wij u dat altijd even weten. Zo bent u altijd op de hoogte van de status van uw bestelling. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
30 okt. 2022
Goede prijs, snelle verzending. Leuke persoonlijke noot. Attent.
2 nov. 2022
Wat goed om te horen dat alles juist is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw favoriete Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
Als je belt over de bestelling zijn ze altijd heel vriendelijk.
Snel verzonden worden en voordeliger dan bij de salon.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat fijn dat alles juist is verlopen. Veel plezier van uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
Goede service,kwaliteitsproducten. Aanrader Hardy’s
Altijd snelle levering en makkelijk te bestellen
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat fijn om te horen dat alles juist is verlopen. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
9 nov. 2022
Snelle service en superleuk cadeau gekregen!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel happy hairdays en veel plezier met het cadeau! Liefs, team Hardy's keuze
Super meteen reactie binnen 2dagen in huis
Prima afgehandeld en duidelijke website.
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
9 nov. 2022
Altijd snel, correct en vriendelijk 10/10
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Happy hairdays. Liefs, team Hardy's keuze
Snelle levering en zeer netjes verpakt!
10 nov. 2022
Erg snelle levering en goede service!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Liefs, team Hardy's keuze