hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

181 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.489 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
hardyskeuze.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 apr 2023
Ik kreeg netjes een telefoontje dat mijn haarverf oo dat moment niet voorradig was maar wel besteld was en of het een probleem zou zijn als ik het een dagje later binnen kreeg. Was voor mij geen probleem, maar het kwam gewoon netjes de volgende dag met een keurig handgeschreven briefje dat het toch eerder binnen was. Mijn complimenten.

3 dec 2023
1 product van 50 euro ontbreekt, andere producten zijn beschadigd en alles zit onder shampoo. Pakketje gaat terug en nooit meer winkelen bij Hardy’s keuze. Zoals op de foto te zien, zijn de producten verzonden zonder enige bescherming. En dat voor een winkel die claim officiële Keune distributeur te zijn. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

30 apr 2023
Snelle levering en altijd een leuke attentie bij de bestelling.
5 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles juist is verlopen. Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
10 apr 2023
Snelle levering en bij klacht super fijne en snelle oplossing.
19 apr 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons klantenservice team staat altijd voor u klaar. Bij een klacht over uw bestelling kijken onze collega's van de klantenservice altijd met u mee en gaan we altijd opzoek naar de juiste oplossing. Fijn dat u dat ook zo ervaren heeft1 Liefs, team Hardy's keuze
27 okt 2023

Goed & vriendelijk

Snelle verzending. Goede verpakking en de persoonlijke noot 👍
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat ons persoonlijk handgeschreven kaartje bij u in de smaak valt! Liefs, team Hardy's keuze
13 jun 2023
snelle verzending,goede kwaliteit producten,ruim assortiment
13 jun 2023
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en diensten! Liefs, team Hardy's keuze
13 okt 2023
Snelle bezorging Leuke attentie en een persoonlijk bericht
17 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten! Liefs, team Hardy's keuze
19 jul 2023

Klant gericht.

Snelle service, leuk ingepakt met een persoonlijke touch.
24 jul 2023
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! Liefs, team Hardy's keuze
CG
Caroline G.
Flevoland
19 nov 2023

Goede service

Altijd prima snelle levering leuke acties goede producten
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
31 mei 2023
dat het op tijd wordt afgeleverd en ook op de juiste tijd
13 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u uw bestelling op tijd heeft ontvangen. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
20 apr 2023

Zeker een aanrader

Goed en leuk verpakt. Het extratje erbij in was ook leuk!
5 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog leuker. Liefs, team Hardy's keuze
JL
Jan L.
BAFLO
12 jul 2023
Doen wat ze zeggen. Plus vlotte levering. Prima bedrijf!
18 jul 2023
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Liefs, team Hardy's keuze
1 apr 2023
Snel geleverd en dus shampoo voor gekleurd haar is top
19 apr 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u de juiste shampoo voor uw haarwensen heeft gevonden! Veel plezier van de shampoo! Liefs, team Hardy's keuze
Prima zo, alleen de prijs zou iets lager mogen zijn…
7 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Onze prijzen proberen wij voor u als klant zo laag mogelijk te houden, alleen worden onder andere de grondstoffen duurder. Daarom zijn wij genoodzaakt om met deze inflatie mee te gaan. Als u zich aanmeld voor de nieuwsbrief ontvangt u kortingscodes in uw mailbox en kunt u uw favoriete producten bestellen met korting. Hou uw mailbox daarom goed in de gaten :) Liefs, team Hardy's keuze
24 apr 2023
Snelle levering. Leuk persoonlijk kaartje erbij .
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
22 apr 2023
Goede communicatie. Leuk presentje in het pakket
5 mei 2023
Wat fijn om te horen dat alles juist is verlopen!] Happy hairdays. Liefs, team Hardy's keuze
Snelle levering en een goed product en prijs.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
Duidelijke website, bestelling vlot bezorgd.
7 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays gewenst! Liefs, team Hardy's keuze
26 apr 2023

Reliable company. …

Excellent delivery and also return policey.
Thank you for your review. Greetings, team Hardy's keuze
22 nov 2023
Leuk presentje bij je bestelling en briefje
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
NV
Norma v.
Vinkeveen
21 mei 2023
De bestelling en levering verliep soepel
22 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
26 sep 2023
De persoonlijke touch doet de mens goed
3 okt 2023
Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij als team doen er alles aan om uw bestelling zo leuk en persoonlijk mogelijk te verpakken. Liefs, team Hardy's keuze