gamepc.nl

270 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.309 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 nov 2018
gamepc.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Dit was mijn 2e PC die ik bij Gamepc heb gekocht. Bij de eerste waren wat problemen, maar dat was meer een misverstand en is uiteindelijk toch goed ge komen. Na 2 jaar ging mijn videokaart stuk., Ganmepc stuurde binnen een paar dagen een nieuw (en zelfs een iets betere) kaart op. Zeer tevreden dus. Vandaar dat ik weer bij GamePC heb gekocht. De levering van de PC was zeer snel (de volgende dag al). Mijn PC staat in de huiskamer, dus geluid, of het afwezig zijn van geluid, is voor mij zeer belangrijk. Ik heb daar met de samenstelling rekening mee gehouden en gekozen voor Be quiet! Pure Base 600 componenten waar mogelijk, De PC is inderdaad weer "Fluister stil". Er zat een kaartje bij met naam en contact van de medewerker die de PC had klaar gemaakt en dat vond ik zeer vriendelijk en handig voor als er eventueel problemen zijn. Ik ben zeer zeer tevreden en kan GamePC echt bij iedereen aanbevelen.

24 mei 2023
I've received my computer but no monitor that I've ordered together with my computer. My 1st delivery got delayed, then DHL on the next day put me that I wasn't at home to receive my parcel. On the 3rd day I've received my parcel my computer but no monitor that has been listed on my pakbon. Sorry have to give a low mark.

Beoordelingen voor gamepc.nl

2 aug 2023

Perfect

Van begin tot eind een fijne ervaring, de site is overzichtelijk en duidelijk. Na het plaatsen van een bestelling op zondagavond had ik deze maandagavond al in huis.
6 jun 2023

Hele goede service, maar..

Een computer samenstellen op de website is makkelijk, je krijgt de juiste onderdelen te zien en je krijgt aanbevelingen over onderdelen zodat alles goed op elkaar aansluit. Echter kreeg ik achteraf een mail dat er toch een configuratie foutje was waarbij een sterkere fan cooler werd aangeraden waardoor mijn bestelling een dag vertraagd werd. Om dit te compenseren kreeg ik de cooler gratis en ontving ik de pc de volgende dag netjes in huis. De bestelling was goed ingepakt en eigenlijk ready to go. Na de pc een avondje intesief gebruikt te hebben kwam ik er de volgende dag achter dat de cpu cooler niet (meer) was aangesloten. Dit kan uiteraard tijdens vervoer gebeurd zijn, maar het leek mij in ieder geval niet erg goed voor de cpu. Klein aandachtspuntje misschien! Verder ontzettend tevreden :))
14 sep 2023
Mijn 2de pc die ik aankoop in 5 jaar tijd. Opnieuw goede service. Besteld, de volgende dag een mailtje ontvangen dat ik voor mijn gekozen behuizing en koeler beter een upgrade kies daar mijn samenstelling te zwaar is, zelfde dag hebben ze dit nog aangepast en verstuurd. Dan geleverd zonder problemen. Sinds opstart enkele weken terug geen problemen ondervonden. Mijn vorige pc had na enkele maanden een probleem met de RAM, maar had hen gecontacteerd, de pc opgestuurd en terug ontvangen met vernieuwde componenten in een paar dagen tijd en was kostenloos. Na 5 jaar is mijn video kaart outdated dus nieuwe pc gekocht. Zeer tevreden opnieuw!
11 okt 2023

Weer een tevreden klant

Ik heb gekozen voor een pre build pc gezien ik er niet veel verstand van heb. Even gebeld om een aantal dingen te vragen daarbij werd ik super geholpen. Bij ophalen een goed ontvangst, echter had ik zelf iets gemist over Windows. Na overleg hebben ze op locatie een proefversie op de computer gezet voor mij zodat als ik thuis ben ik de computer kan gebruiken. En later heb ik een volledige versie gekocht en zelf geplaatst met behulp van vrienden en internet. De computer ziet er super uit en doet precies wat mijn verwachtingen waren super! Erg bedankt naar de mensen voor de service
AG
Albert G.
Dordrecht
7 sep 2023

Uitstekende service en zeer betrouwbaar. Ook snelle levertijd en concurrende prijs.

Mijn ervaring met GamePC is louter positief. Ik koop al mijn PC's al jaren bij hun omdat ze die op maat kunnen samenstellen en testen volgens jouw wensen. De prijs, product garantie, service en levertijd zijn allemaal prima voor mij geweest tot nu toe.
2 aug 2023
Heb er een MSI laptop besteld. De laptop die ik had besteld was niet meer.leverbaar. Volgende ochtend ben ik gebeld door een medewerker en heb ik een ander model genomen. zelfde dag nog geleverd. De service is gewoon goed en topproducten.
23 aug 2023
Goed geregeld alleen bezorger gaf er weinig om. Bezorger heeft pc voor de deur gezet terwijl het begon te regenen zonder aan te bellen of iets te laten weten. Voor de rest top geregeld en goede pc.
27 jul 2023

Duidelijke website & goede prijs/kwaliteit

Duidelijke website, snelle en nette levering en goede kwaliteit producten. Zeer tevreden ook over de luchtkussens in de computer voor de veiligheid tijdens de transport.

Top service

Product in goede staat, maar vooral de service was top. Bedrijf legt de nadruk op goede professionele service. Ze geven meer om de functionaliteit van het product dan een extra zakcentje en dat zie je. Ze zullen je mailen als ze vragen hebben bij bepaalde specs van je en mocht het de functionaliteit remmen zullen ze je een ander advies geven. ze denken echt mee met de klant en hun wensen.
Op vrijdag middag pc besteld . Volgens de website zou ik binnen enkele ogenblikken bericht ontvangen . Nooit bevestiging van bestellen ontvangen totdat ik op maandag middag bericht kreeg dat die klaar stond voor versturen. Behalve dat de bevestiging van bestellen wel beter kan is verder alles prima verlopen en ben ik zeer tevreden . Ook de extra schroeven/kabels waren gewoon meegeleverd.
Customer care was amazing. I made a mistake with the assembly of the pc but i could just send it back and they made sure to install the necessary stuff and send it back to me the same day the pc arrived at their facility. (ofocurse i paid shipping and the extra difference in price). They were super friendly and quick and everything is of great Quality' would recommend to everyone.
14 sep 2023
Top service. Het verkeerde moederbord was geplaatst ivm miscommunicatie. Dit kwam ook door mijzelf door de bestelling op het laatste moment te wijzigen, desondanks is er zeer professioneel gehandeld en mocht ik langskomen met mijn pc bij de zaak waar vervolgens het juiste moederbord geplaatst is. De technische dienst is altijd bereikbaar binnen de werktijden en zeer professioneel.
13 jul 2023

10/10, mooie mensen

Eigenlijk ging alles precies als afgesproken. Op tijd gebouwd en verzonden. DHL was DHL, en na bijna een week had ik mijn pakket nog niet en ging deze zelfs retour. gamepc heeft vervolgens een nieuwe pc gebouwd die ik kon ophalen zodat ik die dag nog gebruik kon maken van mijn PC. Had niet gehoeven, maar deden ze wel. Top service en topprijzen.

Fijne ondersteuning van de klantenservice

Online zag ik vaak dat er negatiever ervaringen waren over de klanten service, dit heb ik niet gemerkt. Toen ik mijn pc had besteld kreeg ik geen track en trace code van DHL. Ik heb de klantenservice gebeld en hij heeft mij vervolgens hun eigen tracken trace code gestuurd zodat ik mijn pakketje kon volgen.
25 okt 2023

Topie

Het kiezen van de specificaties van de computer was geheel makkelijk. De bestelling ging razend snel en vertrouwbaar. Ik heb de computer net een weekje en geniet volledig van de computer zonder enkele problemen. Je hoefde alleen de kabels erin te doen en je kon gelijk beginnen zoals gemeld op de site.
MW
Marc W.
ALMERE
3 dec 2023
Dit is mijn 4rde gamepc via gamepc.nl en allemaal hebben het perfect gedaan. De nette afwerking binnen in de pc zeker waar voor mijn geld. Enig verbeterpuntje dat ik mij kan bedenken is geef een realistisch beeld van bezorging. De volgende dag in huis heb ik in alle 4 de keren niet mogen meemaken.
29 okt 2023

Super PC, bezorging mag wat beter

Super PC, echter de bezorging was wat minder. PC kast kwam aan met een flinke deuk erin. Dat is geen fijn gevoel bij een nieuwe pc met zo'n prijskaartje.. De verkoper handelde dit wel fijn af door een nieuw zijpaneel op te sturen. Top service, hopelijk in de toekomst wat veiliger in de bezorging!
Ik vind de klantgerichtheid en hoe ze je te woord staan heel erg prettig en gaven me ook gelijk een bericht toen er iets niet klopte met mijn samenstelling van de pc en kreeg gelijk door wat ze voor opties hadden. Zeer prettige medewerkers en zal hier zeker mensen naar toe sturen.

GamePC site werkt erg goed. Aftersales ook prima.

Samenstelling pc via website prima te doen. Persoonlijk advies werd op verzoek gegeven. Aftersales ook prima (na testen bij hen bleek mijn eigen hdmi kabel defect. Kreeg extra mee naar huis waarna alles goed werkte). Ervaringen tot nu toe zeer positief.
16 jun 2023
Top service pc draait als een trein mijn 1e game pc samengesteld en netjes geleverd dit bedrijf is zeker een aanrader ik heb zelfs iets betere onderdelen gekregen als Dat ik besteld had hier ga ik zeker nog een keer bestellen in de toekomst