gamepc.nl

270 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.309 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 nov 2018
gamepc.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Dit was mijn 2e PC die ik bij Gamepc heb gekocht. Bij de eerste waren wat problemen, maar dat was meer een misverstand en is uiteindelijk toch goed ge komen. Na 2 jaar ging mijn videokaart stuk., Ganmepc stuurde binnen een paar dagen een nieuw (en zelfs een iets betere) kaart op. Zeer tevreden dus. Vandaar dat ik weer bij GamePC heb gekocht. De levering van de PC was zeer snel (de volgende dag al). Mijn PC staat in de huiskamer, dus geluid, of het afwezig zijn van geluid, is voor mij zeer belangrijk. Ik heb daar met de samenstelling rekening mee gehouden en gekozen voor Be quiet! Pure Base 600 componenten waar mogelijk, De PC is inderdaad weer "Fluister stil". Er zat een kaartje bij met naam en contact van de medewerker die de PC had klaar gemaakt en dat vond ik zeer vriendelijk en handig voor als er eventueel problemen zijn. Ik ben zeer zeer tevreden en kan GamePC echt bij iedereen aanbevelen.

24 mei 2023
I've received my computer but no monitor that I've ordered together with my computer. My 1st delivery got delayed, then DHL on the next day put me that I wasn't at home to receive my parcel. On the 3rd day I've received my parcel my computer but no monitor that has been listed on my pakbon. Sorry have to give a low mark.

Beoordelingen voor gamepc.nl

8 sep 2023

Toppers

Zelf beginner pc gamer. Heb budget aangegeven en binnen een dag hebben ze een pc voor me samengesteld. Nu de gelukkige eigenaar van een fantastisch product.
3 jun 2023

Snelle service

de pc was 1 dag later klaar dan dat ik hem besteld had, maar daar kreeg ik netjes een mailtje over. de bezorging was netjes en de pc was gelijk startklaar.

Advies, bouw en levering

Contact met Patrick en veel aan zijn advies gehad. PC gebouwd n.a.v. Mijn wensen en zijn advies.Volgende dag geleverd en alles werkt perfekt
18 mei 2023
Snelle levering en feedback op de bestelling waarbij de samengestelde computer nog wat beter in balans is gebracht. Goede communicatie
18 okt 2023

Goede service

De oorspronkelijk geleverde pc was defect maar toch 5 sterren review. Top service en de pc is opnieuw gebouwd en werkt geweldig nu.
24 jul 2023
Mijn ervaring is erg positief. Heb al meerdere malen war besteld en deze altijd optijd gekregen. (Mits DHL optijd aanwezig was)
12 jul 2023
Op stuuren beter in de gaaten houden of over stapen naar post nl dhl vaaker probleemen mee verders gaat het super ga zo door
9 nov 2023
Goede service. Toen we een probleem hadden met degene die de bezorging doet hebben ze ons echt geholpen om het op te lossen
Prima configuratie mogelijkheden met goede info wat precies de verschillen zijn tussen de componenten. Snelle levering.
22 sep 2023

Klantvriendelijkheid:

Heel fijn dat mijn configuratie niet helemaal in balans was en dat ik daar op advies kreeg wat ik beter kon bestellen.
29 aug 2023

Super voor mekaar

Voor mensen met verstand van computer, 5 sterren. Voor mij had er meer jip en janneke taal bij mogen staan als info🙈
Uitstekend verzorgd en verpakt. Pakket met monitor duurde 2 dagen langer door vertraging bij de pakketbezorger.
16 aug 2023
Super snel en zeer toegankelijk. Daarnaast werd een de fout van de bezorgservice direct door gamepc opgelost.
10 aug 2023
Mail wordt keurig beantwoord, indien noodzakelijk met foto van het bewuste onderdeel. Harde schijf doet het.
25 aug 2023
Goed advies vooraf. Perfecte service als er iets niet werkt zoals verwacht. Ik beveel het iedereen aan.
22 okt 2023

Boven verwachting

Vanaf contact moment 1 ben ik goed geholpen met de juiste keuze maken voor een game pc echt een aanrader!
10 nov 2023

Snelle levering! Top Service!

Was snel bezorgd en top kwaliteit! Snelle game pc en kan alle games makkelijk aan! Zeker een aanrader!!
13 jul 2023
Helpen graag en geven ook adviezen. Kreeg snel computer binnen en ben er tot nu toe ontzettend blij mee
8 sep 2023

Mooie MSI-pc's snelle levering, bijzonder was wel dat ze met een kleine personen auto werden geleverd.
27 jun 2023

Verkeerde bestelling

Hadden een verkeerde bestelling geplaatst, en ze hebben hier vriendelijk op gereageerd en geholpen