gamepc.nl

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 nov 2018
gamepc.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Dit was mijn 2e PC die ik bij Gamepc heb gekocht. Bij de eerste waren wat problemen, maar dat was meer een misverstand en is uiteindelijk toch goed ge komen. Na 2 jaar ging mijn videokaart stuk., Ganmepc stuurde binnen een paar dagen een nieuw (en zelfs een iets betere) kaart op. Zeer tevreden dus. Vandaar dat ik weer bij GamePC heb gekocht. De levering van de PC was zeer snel (de volgende dag al). Mijn PC staat in de huiskamer, dus geluid, of het afwezig zijn van geluid, is voor mij zeer belangrijk. Ik heb daar met de samenstelling rekening mee gehouden en gekozen voor Be quiet! Pure Base 600 componenten waar mogelijk, De PC is inderdaad weer "Fluister stil". Er zat een kaartje bij met naam en contact van de medewerker die de PC had klaar gemaakt en dat vond ik zeer vriendelijk en handig voor als er eventueel problemen zijn. Ik ben zeer zeer tevreden en kan GamePC echt bij iedereen aanbevelen.

24 mei 2023
I've received my computer but no monitor that I've ordered together with my computer. My 1st delivery got delayed, then DHL on the next day put me that I wasn't at home to receive my parcel. On the 3rd day I've received my parcel my computer but no monitor that has been listed on my pakbon. Sorry have to give a low mark.

Beoordelingen voor gamepc.nl

8 sep 2023

Mooie MSI-pc's snelle levering, bijzonder was wel dat ze met een kleine personen auto werden geleverd.
27 jun 2023

Verkeerde bestelling

Hadden een verkeerde bestelling geplaatst, en ze hebben hier vriendelijk op gereageerd en geholpen
1 nov 2023

Persoonlijk, duidelijk en vlot

Ontzettend fijne en persoonlijke benadering. Snel reactie en duidelijke antwoorden op de vragen.
11 jul 2023
Goede en snelle service met duidelijk bijgeleverde informatie. Een zeer tevreden zoon rijker :-)
Alles ging enorm vlot. Producten waren goed verpakt en vlot toegekomen. Nergens over te klagen.
Helpdesk kan iets sneller reageren op een probleem, maar verder hulde, goede service!
28 jun 2023
Enorm vriendelijk en goede hulp bij mijn problemen met de verzending. Aanrader 200%
14 jun 2023
Snelle service. Houden je bij wijzigingen (wat niet vaak gebeurd) goed op de hoogte
4 jul 2023
Alles perfect, stabiele pc, zoon is helemaal blij en dan automatisch papa ook :-)
25 nov 2023
Goede service er was wat kapot meteen gerepareed binnen een week alles geregeld!
Naar mijn mening zou ik niet weten wat jullie mogelijk beter zouden kunnen doen
24 okt 2023

Goed advies, snelle levering en perfect product!

Goed advies, snelle levering en perfect product. Gewoon aansluiten en draaien!
14 jun 2023
ze hebben precies de pc gebouwd die ik wilde hebben goede adviezen gegeven
JV
Jan V.
Burgum
1 jun 2023
Vriendelijke meneer aan de telefoon, Luisterde goed je verhaal! Prima volk👍
De pc werkt geweldig en is goed in elkaar gezet met uitstekende prijzen
Je besteld iets en het wordt bezorgd, wat wil je nog meer met je geld.
11 jul 2023

Netjes en op tijd.

Alles keurig ingepakt, alle extra kabels erbij en goed geïnstalleerd!
28 jul 2023

Kwaliteit

Snel geleverd. Product verpakt in piepschuim om schade te voorkomen.
Supper snelle levering pc werkt perfect ben er super blij mee
31 okt 2023
Goede service, netjes afgeleverd zonder enige schade.