gamepc.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 nov. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
gamepc.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij gamepc.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 nov. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor gamepc.nl

207 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 jun. 2022
Ten eerste ben ik heel blij dat Patrick van gamepc met mij meedacht met het samenstellen van een gamepc voor mijn zoon van 15 jaar. Hij heeft nu een hele mooie en snelle pc. Toen de betaling via Paypal niet gelijk aankwam, was dat ook geen probleem. Ze bleven vriendelijk en behulpzaam, toen ik ze dit vertelde. En de pc is heel snel en netjes geleverd via Trunkrs. Goed verpakt! Letterlijk gamepc en monitor aansluiten en gamen maar! Volgende keer bestel ik weer bij Gamepc.

31 mei 2022
We hebben nu 2 pc 's gekocht hier. Ik vind dat als je adverteerd vandag bestellen is morgen geleverd, dan moet je dat ook waarmaken.. Hadden dinsdag besteld, woensdag komen werd uiteindelijk pas zaterdag. Pc is overigens wel helemaal prima, alles werkt naar behoren..

Beoordelingen voor gamepc.nl

Snelle levering. Keurig verpakt. Werkt perfect en naar verwachting
Snelle levering. Goede communicatie, vriendelijk. Denken direct mee in oplossingen.
Goed meegedacht over koeling en geluid, de mini game pc voldoet aan de verwachtingen en was snel geleverd. kortom uitstekende service, bedankt.
Nette pc. Zorgvuldig in elkaar gezet. Helaas was levering vertraagt, vanwege drukte.
Voor een eerste bestelling goed gevoel omdat mails vrij snel beantword werden en de levring snel is verlopen. Eigenlijk zoals het hoort. Ik vind het ook zeer positief dat de goederen werden verstuurd met DPD. De schermen zijn geïnstalleerd op onze simulator en werken zeer goed !
Het aankoopadvies kon beter. Meer wijzen op toekomstige uitbreidingen. Maar de upgrade werd kort daarna uitstekend uitgevoerd voor een redelijke prijs.
23 jan. 2023
22 jan. 2023
Super gemakkelijke configuratie. Snelle levering.
19 jan. 2023
Snelle levering. Ik kreeg precies wat ik had besteld. Het was goed verpakt en onbeschadigd overgekomen.
19 jan. 2023
Super service, nadat wij vergeten waren er wat bij te bestellen bij onze pc, super snel geholpen!!