gamepc.nlBeoordelingen

9355 BX Tolbert

Beoordelingen voor gamepc.nl

4.57/5.00

624 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over gamepc.nl

Slechtse PC's van Nederland
Kom zijn belofte qua levertijd niet na en leverd niet compleet. Gewoon slecht!!
Heb het nog steeds niet ontvangen, dus alle reviews zijn slecht
 Antwoord van gamepc.nl
Beste Martijn, Allereerst bedankt voor je review. In verband met COVID-19 hebben vrijwel alle vervoerders last van vertragingen. Op onze website staat ook aangegeven dat leveringen vertraagt kunnen zijn. Wij hebben even gekeken naar de verzendstatus en zien dat je bestelling 1 dag later, op 8 mei bij je is afgeleverd. Wij hopen dat je alsnog tevreden bent met je aankoop. Team GamePC.
Ik heb me pc nog steeds niet en ik krijg geen reactie van hun ik heb al 1 week vertraging
 Antwoord van gamepc.nl
Beste klant, Erg vervelend dat je bestelling nog niet geleverd is. Wij hebben de bestelling verzonden op 22 april, helaas hebben alle pakkettendiensten last van vertragingen. Wij hebben hierover contact gehad en vervolgens contact opgenomen met de pakketdienst. Je bestelling zal zo spoedig mogelijk geleverd worden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team GamePC.nl
Het duurt veel te lang, en 2maal hebben ze gezegt dat het pakket juist de deur uit was en dat ik trackandtrace die avond zou ontvangen. Nog steeds geen code of pakket.
PC is niet binnen 24 uur geleverd, blijkt defect bij levering, onderdeel wordt toegezegd binnen 2 dagen, na 4 dagen nog niet binnen...
De leverdatum niet nagekomen, ondanks toezegging. Klacht ingediend en daar na 2 dagen nog steeds geen reactie op gehad.
Beste , spijtig dat jullie de onderdelen niet apart verkopen. spijtig dat die computers op jullie site niet zijn zoals het wordt vertoond. volgens mij zijn dat computers met trage goedkope onderdelen erin. ik hebt een 15 jarige oude HP , die werkt veel sneller dan die Game computer dat ik bij jullie hebt aangekocht. groetjes gorens
Morgen in huis? Nope. 2dagen vertraging sinds "onvoorziene omstandigheden" (Desktop had niet eens zo zeldzame onderdelen) Komt niet eens werkend aan Wegens slechte en nutteloze reacties van Support. Bij lokale handelaar laten nazien bios was niet compatibel met de CPU. Ik was al sceptisch met slechte reviews, die kloppen bij deze. Amateurs
 Antwoord van gamepc.nl
Beste Diego, bedankt voor het schrijven van deze review. Nogmaals excuus voor de vertraagde levering. Hierbij had DHL ook nog vertraging wat het natuurlijk extra vervelend maakt. Voordat wij een computer versturen wordt deze voorzien van software en getest. Onze technische dienst zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het probleem op te lossen. Groeten team GamePC.nl
1 dag gewerkt, terug opgestuurd en nooit meer terug gezien... zowel geld als pc kwijt
 Antwoord van gamepc.nl
Beste Kris, Bedankt voor het schrijven van de review. Helaas is er tijdens vervoer iets misgegaan waardoor de zending vertraging heeft opgelopen. dit betreuren wij ten zeerste. Wij hebben vernomen dat je de pc thuis hebt maar dat hij nog niet naar behoren functioneert, onze technische dienst neemt z.s.m contact met je op met een gepaste oplossing. Groeten team GamePC.nl