C.P.S. Nederland B.V.
9355 BXTolbert

Beoordelingen voor gamepc.nl

4.56 / 5.00

601 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over gamepc.nl

PC is niet binnen 24 uur geleverd, blijkt defect bij levering, onderdeel wordt toegezegd binnen 2 dagen, na 4 dagen nog niet binnen...

De leverdatum niet nagekomen, ondanks toezegging. Klacht ingediend en daar na 2 dagen nog steeds geen reactie op gehad.

Beste , spijtig dat jullie de onderdelen niet apart verkopen. spijtig dat die computers op jullie site niet zijn zoals het wordt vertoond. volgens mij zijn dat computers met trage goedkope onderdelen erin. ik hebt een 15 jarige oude HP , die werkt veel sneller dan die Game computer dat ik bij jullie hebt aangekocht. groetjes gorens

Morgen in huis? Nope. 2dagen vertraging sinds "onvoorziene omstandigheden" (Desktop had niet eens zo zeldzame onderdelen) Komt niet eens werkend aan Wegens slechte en nutteloze reacties van Support. Bij lokale handelaar laten nazien bios was niet compatibel met de CPU. Ik was al sceptisch met slechte reviews, die kloppen bij deze. Amateurs

Antwoord van gamepc.nl
Beste Diego, bedankt voor het schrijven van deze review. Nogmaals excuus voor de vertraagde levering. Hierbij had DHL ook nog vertraging wat het natuurlijk extra vervelend maakt. Voordat wij een computer versturen wordt deze voorzien van software en getest. Onze technische dienst zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het probleem op te lossen. Groeten team GamePC.nl
1 dag gewerkt, terug opgestuurd en nooit meer terug gezien... zowel geld als pc kwijt

Antwoord van gamepc.nl
Beste Kris, Bedankt voor het schrijven van de review. Helaas is er tijdens vervoer iets misgegaan waardoor de zending vertraging heeft opgelopen. dit betreuren wij ten zeerste. Wij hebben vernomen dat je de pc thuis hebt maar dat hij nog niet naar behoren functioneert, onze technische dienst neemt z.s.m contact met je op met een gepaste oplossing. Groeten team GamePC.nl
Computer besteld van 10 augustus en hier nog steeds niet . We zijn nu 18 augustus Mijn zoon keek ernaar uit vorige week al te hebben want op de site staat nu besteld volgende dag in huis Dan betaal je rond de 1600€ ... dus nog steeds aan het wachten Heb ook woensdag 14 augustus gebeld en zouden mij een e-mail terug sturen ivm de levering .... niets gekregen

Antwoord van gamepc.nl
Beste, Bedankt voor het schrijven van de review. De samenstelling diende gewijzigd te worden, hierdoor is de verzending vertraagd. Daarnaast is het pakket bij je buren afgeleverd terwijl deze niet thuis waren, hierdoor is er nog meer vertraging ontstaan. Goed om te horen dat je de computer alsnog terecht is. Ons welgemeende excuus voor het ongemak.
Bezorging was1 dag te laat, en toen de pc eindelijk binnen kwam deed hij het niet. En de service is onduidelijk en niet erg hulpvol.

Gisteren mijn PC ontvangen, deze werd geleverd met een defect. Ventilator aan de achterzijde stuk deze maakt een zwaar schrapend geluid. Volgens klantenservice: "Is dit geen vitaal onderdeel en heeft dit geen spoed". Echter wordt het schrapen zo luid dat ik pc moet uitzetten. Volgens de zeer onvriendelijke heer aan de telefoon "Moet ik maar een mailtje sturen".

Antwoord van gamepc.nl
Beste Klant, Het probleem is voor jou natuurlijk belangrijk Alleen dat is iets anders dan met spoed behandelen. Telefonisch zijn problemen lastig te beoordelen. Dus vragen we extra informatie te mailen, bijvoorbeeld een geluidsopname. Op dit moment werken we samen aan een oplossing. Je mag tussendoor altijd bellen of mailen. Met vriendelijke groet, Team GamePC.nl
Mijn pc loopt niet soepel en mijn pc werd niet geleverd op de dag dat hij geleverd moest worden

Antwoord van gamepc.nl
Beste klant, Volgens onze bezorgpartner was er niemand thuis op de gewenste afleverdatum. Gelukkig is het de volgende dag gelukt! Ik kan geen correspondentie vinden dat er problemen zouden zijn met je GamePC. Als je problemen ervaart, dan vernemen wij dat graag! Je kunt hiervoor altijd bellen met 0594-580240 of mailen via support@gamepc.nl. Met vriendelijke groet, Team GamePC.nl
Ik krijg slecht pc game ik ga niet meer bij pc games.nl nog its bestellen. Mvg r.kaab

Antwoord van gamepc.nl
Beste Klant, Er is net een proces gestart en wachten op je 'Game PC Budget' om het probleem te onderzoeken. Wij gaan ons best voor je doen Met vriendelijke groet, Team GamePC.nl