gamepc.nl

266 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.289 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 nov 2018
gamepc.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Dit was mijn 2e PC die ik bij Gamepc heb gekocht. Bij de eerste waren wat problemen, maar dat was meer een misverstand en is uiteindelijk toch goed ge komen. Na 2 jaar ging mijn videokaart stuk., Ganmepc stuurde binnen een paar dagen een nieuw (en zelfs een iets betere) kaart op. Zeer tevreden dus. Vandaar dat ik weer bij GamePC heb gekocht. De levering van de PC was zeer snel (de volgende dag al). Mijn PC staat in de huiskamer, dus geluid, of het afwezig zijn van geluid, is voor mij zeer belangrijk. Ik heb daar met de samenstelling rekening mee gehouden en gekozen voor Be quiet! Pure Base 600 componenten waar mogelijk, De PC is inderdaad weer "Fluister stil". Er zat een kaartje bij met naam en contact van de medewerker die de PC had klaar gemaakt en dat vond ik zeer vriendelijk en handig voor als er eventueel problemen zijn. Ik ben zeer zeer tevreden en kan GamePC echt bij iedereen aanbevelen.

24 mei 2023
I've received my computer but no monitor that I've ordered together with my computer. My 1st delivery got delayed, then DHL on the next day put me that I wasn't at home to receive my parcel. On the 3rd day I've received my parcel my computer but no monitor that has been listed on my pakbon. Sorry have to give a low mark.

Beoordelingen voor gamepc.nl

Enorm slechte levering

Zit al ruim een week te wachten op mijn bestelling en het komt maar niet. Hierover gebeld en ze zouden een nieuwe opsturen, hebben ze ook niet gedaan. Ik heb 2 pc’s hier gekocht de afgelopen maand en alle 2 waren ze dik te laat.
13 okt 2023
vrijdag avond PC binnen gekregen, s'nachts na mijn werk vol enthousiasme thuis om hem samen met mijn zoon aan te sluiten, maar helaas. Deed het niet, volgende dag, denk bel even om het op te lossen, maar het hele weekend niemand kunnen bereiken. Koop je een computer van mijn bijna 1400 euro, doet die het niet en kan je niemand bereiken. Mijn zoon had zich helemaal verheugd op dat weekend, maar een grote teleurstelling. Pas maandag kreeg ik iemand te pakken en heb ik zelf telefonisch de windows kaart weer vast moeten zetten. Jammer dat jullie niet met een tegemoet koming zijn gekomen om mijn zoon toch nog gelukkig te maken. Je kent het gevoel toch nog wel van vroeger, teleurstelling was groot.
1 okt 2023
Geen antwoord 2 op e-mails. Uiteindelijk na 2 dagen iemand telefonisch te pakken gekregen
5 jun 2023
Twee keer dingen vergeten. Controleer elkaar voor dat het de deur uit gaat.nu heb ik er nog een hoop tijd in moeten steken voor ik de computer draaiende had.
4 jun 2023
Mag wel een nieuwe ssd kaart aan het begin en geen 2e hans maar is niet erg voor de rest doet tie het perfect. Goed ingepakt ben voor de rest tevreden.
24 mei 2023

I've received my computer but no monitor.