gamepc.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 nov. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
gamepc.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij gamepc.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 nov. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor gamepc.nl

207 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 jun. 2022
Ten eerste ben ik heel blij dat Patrick van gamepc met mij meedacht met het samenstellen van een gamepc voor mijn zoon van 15 jaar. Hij heeft nu een hele mooie en snelle pc. Toen de betaling via Paypal niet gelijk aankwam, was dat ook geen probleem. Ze bleven vriendelijk en behulpzaam, toen ik ze dit vertelde. En de pc is heel snel en netjes geleverd via Trunkrs. Goed verpakt! Letterlijk gamepc en monitor aansluiten en gamen maar! Volgende keer bestel ik weer bij Gamepc.

31 mei 2022
We hebben nu 2 pc 's gekocht hier. Ik vind dat als je adverteerd vandag bestellen is morgen geleverd, dan moet je dat ook waarmaken.. Hadden dinsdag besteld, woensdag komen werd uiteindelijk pas zaterdag. Pc is overigens wel helemaal prima, alles werkt naar behoren..

Beoordelingen voor gamepc.nl

19 jan. 2023
12 jan. 2023
10 jan. 2023
3 jan. 2023
Ik heb al 3x een pc gekocht en alle 3 goed werkend Als je problemen hebt wordt het goed opgelost , jammer genoeg als het druk is kan er hier en daar nog wel wat worden vergeten op te sturen maar dat wordt dan ook weer gelijk goed afgehandeld .
6 jan. 2023

13 dec. 2022
30 nov. 2022

Prima website, pc makkelijk samen te stellen en concurrerende prijzen
30 okt. 2022
8 mrt. 2022
Snelle levering en goede service. Alleen vind ik het jammer dat de onderdelen waarvan je kon kiezen op hun site net veranderd zijn nadat ik mijn PC MAX heb besteld. De processor is nu een generatie omhoog gegaan, terwijl ik toen alleen de vorige generatie kon kiezen.
13 sep. 2022
Zoals altijd zeer vriendelijk en behulpzaam en snel. Maar het zou toch wel handig zijn als men eens iets zou doen aan het probleem om met bankcontact te betalen voor Belgische klanten, het probleem is al jaren gekend.
18 jul. 2022
De pc die ik hier gekocht heb is prima en het wordt op tijd geleverd. De behuizing had een klein deukje maar dat maakt mij niet zo heel veel uit want de pc werkt goed.
1 mei 2022
Goede service en mooie game pc! Helaas iets langer moeten wachten door een aanpassing aan de bestelde configuratie maar daardoor wel een goede pc nu.
23 mei 2022
PC geleverd van uitstekende kwaliteit. Enige minpunt is echter een verbogen geleverde voedingskabel. i.e. de pinnen. Kan gebeuren natuurlijk.
10 mrt. 2022
Super pc! Snel bezorgd enig min puntje was dat een extern bedrijf het msi gaming bundle leverde en daar nog 1,5 week op zitten wachten
11 sep. 2022
Makkelijk om een PC samen te stellen en bij problemen nemen ze direct contact op om naar een passende oplossing te vinden.
22 mrt. 2022
Hier een game pc besteld. Netjes de dag erna geleverd. Levering was top!
28 jul. 2022
Fantastic computer!