gamepc.nl

267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.291 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 nov 2018
gamepc.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Dit was mijn 2e PC die ik bij Gamepc heb gekocht. Bij de eerste waren wat problemen, maar dat was meer een misverstand en is uiteindelijk toch goed ge komen. Na 2 jaar ging mijn videokaart stuk., Ganmepc stuurde binnen een paar dagen een nieuw (en zelfs een iets betere) kaart op. Zeer tevreden dus. Vandaar dat ik weer bij GamePC heb gekocht. De levering van de PC was zeer snel (de volgende dag al). Mijn PC staat in de huiskamer, dus geluid, of het afwezig zijn van geluid, is voor mij zeer belangrijk. Ik heb daar met de samenstelling rekening mee gehouden en gekozen voor Be quiet! Pure Base 600 componenten waar mogelijk, De PC is inderdaad weer "Fluister stil". Er zat een kaartje bij met naam en contact van de medewerker die de PC had klaar gemaakt en dat vond ik zeer vriendelijk en handig voor als er eventueel problemen zijn. Ik ben zeer zeer tevreden en kan GamePC echt bij iedereen aanbevelen.

24 mei 2023
I've received my computer but no monitor that I've ordered together with my computer. My 1st delivery got delayed, then DHL on the next day put me that I wasn't at home to receive my parcel. On the 3rd day I've received my parcel my computer but no monitor that has been listed on my pakbon. Sorry have to give a low mark.

Beoordelingen voor gamepc.nl

20 jan 2024
Keurig netjes geleverd inclusief extra uitleg hoe je bijv. Windows zelf kan installeren. Mijn zoon is heel blij met zijn gamePC. Helaas geen foto gemaakt van de werkende pc.
Fijne pc en ze gaven een goed advies toen ik wat verkeerds had besteld bij het samen stellen.
Fijne en snelle communicatie! Denken mee met (on)mogelijkheden t.o.v. je wensen.
30 dec 2023

Goede communicatie.

Goede communicatie en meedenken met onze vraagstelling.
snelle levering en snel antwoord op vragen.
13 jan 2024
Fijne website en zeer betrouwbare
Keurige aflevering

Top service

Product in goede staat, maar vooral de service was top. Bedrijf legt de nadruk op goede professionele service. Ze geven meer om de functionaliteit van het product dan een extra zakcentje en dat zie je. Ze zullen je mailen als ze vragen hebben bij bepaalde specs van je en mocht het de functionaliteit remmen zullen ze je een ander advies geven. ze denken echt mee met de klant en hun wensen.

'GamePC.NL - Intel Game PC'

Bij 'gamepc.nl' heb ik sinds mijn eerste contact en aankoop in 2015 altijd goede service en advies gekregen wat heeft geleid dat ik recent in november 2023 een nieuwe samengestelde 'Intel Game PC' had aangekocht na mijn voldoende vragen en hierop gekregen antwoorden 👍 zonder nadenken is voor mij 'gamepc.nl' zeker en vast een aanrader 👍🫶👍
MW
Marc W.
ALMERE
3 dec 2023
Dit is mijn 4rde gamepc via gamepc.nl en allemaal hebben het perfect gedaan. De nette afwerking binnen in de pc zeker waar voor mijn geld. Enig verbeterpuntje dat ik mij kan bedenken is geef een realistisch beeld van bezorging. De volgende dag in huis heb ik in alle 4 de keren niet mogen meemaken.
Ik vind de klantgerichtheid en hoe ze je te woord staan heel erg prettig en gaven me ook gelijk een bericht toen er iets niet klopte met mijn samenstelling van de pc en kreeg gelijk door wat ze voor opties hadden. Zeer prettige medewerkers en zal hier zeker mensen naar toe sturen.

Snel en goede kwaliteit

Ik kreeg snel precies de pc binnen zoals besteld. Leuke brief voor wat persoonlijke aandacht erbij en een beetje uitleg. Binnen minuten was ik up and running. Zelfs nog wat uitleg voor mensen die wat minder van computers weten erbij
25 dec 2023

Mooie configuratie

Ik heb een eigen samengestelde configuratie laten bouwen en daar ben ik erg blij mee. Vraagtekens over levering en betaling zijn ten goede uitgekomen. Mooie configuratie die perfect werkt. Top !!!
Alles ging enorm vlot. Producten waren goed verpakt en vlot toegekomen. Nergens over te klagen.
De pc werkt geweldig en is goed in elkaar gezet met uitstekende prijzen
Echt een top ding, netjes gebouwd, mooi kabels weg. Prachtig
Alles is gewoon gegaan zoals het zou moeten gaan.
Alles ging goed. Snel behandel snel gehulpen.. top

Goede service

Fijn, alles duidelijk uitgelegd werkt goed!