gamepc.nl

270 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.309 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 nov 2018
gamepc.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Dit was mijn 2e PC die ik bij Gamepc heb gekocht. Bij de eerste waren wat problemen, maar dat was meer een misverstand en is uiteindelijk toch goed ge komen. Na 2 jaar ging mijn videokaart stuk., Ganmepc stuurde binnen een paar dagen een nieuw (en zelfs een iets betere) kaart op. Zeer tevreden dus. Vandaar dat ik weer bij GamePC heb gekocht. De levering van de PC was zeer snel (de volgende dag al). Mijn PC staat in de huiskamer, dus geluid, of het afwezig zijn van geluid, is voor mij zeer belangrijk. Ik heb daar met de samenstelling rekening mee gehouden en gekozen voor Be quiet! Pure Base 600 componenten waar mogelijk, De PC is inderdaad weer "Fluister stil". Er zat een kaartje bij met naam en contact van de medewerker die de PC had klaar gemaakt en dat vond ik zeer vriendelijk en handig voor als er eventueel problemen zijn. Ik ben zeer zeer tevreden en kan GamePC echt bij iedereen aanbevelen.

24 mei 2023
I've received my computer but no monitor that I've ordered together with my computer. My 1st delivery got delayed, then DHL on the next day put me that I wasn't at home to receive my parcel. On the 3rd day I've received my parcel my computer but no monitor that has been listed on my pakbon. Sorry have to give a low mark.

Beoordelingen voor gamepc.nl

13 jul 2023

10/10, mooie mensen

Eigenlijk ging alles precies als afgesproken. Op tijd gebouwd en verzonden. DHL was DHL, en na bijna een week had ik mijn pakket nog niet en ging deze zelfs retour. gamepc heeft vervolgens een nieuwe pc gebouwd die ik kon ophalen zodat ik die dag nog gebruik kon maken van mijn PC. Had niet gehoeven, maar deden ze wel. Top service en topprijzen.

Fijne ondersteuning van de klantenservice

Online zag ik vaak dat er negatiever ervaringen waren over de klanten service, dit heb ik niet gemerkt. Toen ik mijn pc had besteld kreeg ik geen track en trace code van DHL. Ik heb de klantenservice gebeld en hij heeft mij vervolgens hun eigen tracken trace code gestuurd zodat ik mijn pakketje kon volgen.
25 okt 2023

Topie

Het kiezen van de specificaties van de computer was geheel makkelijk. De bestelling ging razend snel en vertrouwbaar. Ik heb de computer net een weekje en geniet volledig van de computer zonder enkele problemen. Je hoefde alleen de kabels erin te doen en je kon gelijk beginnen zoals gemeld op de site.
MW
Marc W.
ALMERE
3 dec 2023
Dit is mijn 4rde gamepc via gamepc.nl en allemaal hebben het perfect gedaan. De nette afwerking binnen in de pc zeker waar voor mijn geld. Enig verbeterpuntje dat ik mij kan bedenken is geef een realistisch beeld van bezorging. De volgende dag in huis heb ik in alle 4 de keren niet mogen meemaken.
Ik vind de klantgerichtheid en hoe ze je te woord staan heel erg prettig en gaven me ook gelijk een bericht toen er iets niet klopte met mijn samenstelling van de pc en kreeg gelijk door wat ze voor opties hadden. Zeer prettige medewerkers en zal hier zeker mensen naar toe sturen.

GamePC site werkt erg goed. Aftersales ook prima.

Samenstelling pc via website prima te doen. Persoonlijk advies werd op verzoek gegeven. Aftersales ook prima (na testen bij hen bleek mijn eigen hdmi kabel defect. Kreeg extra mee naar huis waarna alles goed werkte). Ervaringen tot nu toe zeer positief.
16 jun 2023
Top service pc draait als een trein mijn 1e game pc samengesteld en netjes geleverd dit bedrijf is zeker een aanrader ik heb zelfs iets betere onderdelen gekregen als Dat ik besteld had hier ga ik zeker nog een keer bestellen in de toekomst
2 mei 2023
Besteld en de volgende dag al in huis. Dit vind ik een prestatie aangezien het systeem op maat wordt geassembleerd. De pc werkt super goed en alles is prima geïnstalleerd. Goede en professionele telefonische support via mail en per telefoon!

Snel en goede kwaliteit

Ik kreeg snel precies de pc binnen zoals besteld. Leuke brief voor wat persoonlijke aandacht erbij en een beetje uitleg. Binnen minuten was ik up and running. Zelfs nog wat uitleg voor mensen die wat minder van computers weten erbij
5 sep 2023

Goede klantenservice

Ik vond het heel prettig dat ik zonder wachttijden gewoon even kon bellen met mijn vragen en een kundige medewerker te spreken kregen. Die ook nog wat extra voor mij wilde doen. Minder was echt de communicatie rondom de levertijd.
21 jun 2023

Fijne Webshop

Echt een super goede ervaring met deze webshop, had een pc samengesteld maar was er toch niet blij mee achteraf. Geen probleem kon hem gewoon omruilen zonder vragen, de andere inmiddels ontvangen en het omruilen ging probleemloos.
17 nov 2023

- Top kwaliteit

- Goede communicatie vanuit Gamepc.nl - Ervaren mensen die weten wat ze doen - Mocht je samenstelling niet werken dan communiceren ze dit duidelijk met een passende oplossing. - Snelle levering en reactie van de klantenservice.
9 nov 2023
Snel en adequaat een PC samengesteld, na wat onduidelijkheid een snel en goed antwoord, een lichte beschadiging aan de kast dat snel verholpen is door een vervangende zijwand op te sturen. Al met al meer adan tevreden

Top Bedrijf!

Ik heb hier een GamePc gekocht en het bevalt mij heel erg goed, de levering was erg snel en netjes afgeleverd. De GamePc is heel erg goed en heb er niks aan aan te merken. Top Bedrijf, ik raad deze webshop zeker aan!
TV
Tim v.
Geldrop
18 mei 2023
Na een online bestelling een mail gekregen met een voorstel om het gekozen systeem te optimaliseren, zodat de gekozen componenten beter samenwerken. Dit vind ik een uitstekende service. Snelle levering.
13 okt 2023

Zeer tevreden klant!

Ik kreeg de game pc netjes de volgende dag binnen en hij is echt top! Ik heb alleen het scherm omgeruild en dat ging ook vrij soepel. Dank voor de goede service en het bouwen van mijn nieuwe game pc!
25 jul 2023

Gewoon top

GamePC besteld, volgende dag in huis. Alles werkt naar behoren. Had nog wat vragen werden allemaal via messenger binnen 15 minuten beantwoord. Zeker aan te raden hier je game pc samen te stellen!
25 aug 2023

pc

Tweede pc juist gekocht en weer heel tevreden . Levering op het juiste tijdstip en alles werkt goed. Je kan je pc ook helemaal zelf tunen en dat is tof. In 't algemeen heel tevreden
7 okt 2023
Geweldige service snelle levering. Goed advies ba samenstelling belden ze dat het niet allemaal lekker samen zou werken, ze kwamen met alternatief. En wat een beest heb ik nu
3 sep 2023

Happy Gamer

Mijn eerste Game PC zo’n 16 jaar geleden door ze laten bouwen. Inmiddels voor de derde keer er één laten bouwen. Ik ben weer up-to-date, super snel en een hele happy gamer.