gamepc.nlBeoordelingen

9355 BX Tolbert

Beoordelingen voor gamepc.nl

4.56/5.00

667 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over gamepc.nl

super service. duidelijke communicatie. super producten.
De levering was 2 dagen later dan aangegeven was. Dit zorgde voor problemen bij ons daar de andere pc al verkocht was. Toen wij hier telefonisch contact over hebben gehad werd een voorstel gedaan voor een compensatie. Echter hebben wij alleen een waardebon van € 5,- ontvangen die alleen te besteden is bij GamePc. Wij zien niet te vrede over de service heel jammer.
Hele dag gewacht op levering, niets gehoord. Ook geen bericht van vertraging. Klantenservice was ook met het verkeerde been uit bed gestapt. Pc is prima
goede service en top PC! alleen hebben ze de shield een beetje scheef geplaatst waardoor de poorten geblokkeerd werden, maar dat heb ik uiteindelijk toch goed gekregen.
Zeer goede pc
het was allemaal goed gegaan langer dan verwacht maar is allemaal goed gekomen
Gewoon goed, super snel geleverd en geweldige artikelen
Ik heb nog niet veel met mijn product gewerkt of veel service gevraagd, dus daar heb ik eigenlijk geen idee over. De levering was uitzonderlijk snel en het apparaat werkte meteen naar behoren bij aanzetten. Daar zeker tevreden over.
Levering duurde 5 dagen maar het lag niet aan gamepc zelf. Het werd in perfecte staat geleverd dankzij het goed verpakken van de pc. Pc werkt tot nu toe zeer prima en voldoet aan mijn verwachtingen. Service is ook perfect, je krijgt altijd snel een antwoord. Mij zie je zeker nog een keer tussen de bestellingen staan na een paar jaar.
Goede begeleiding
Geen enkel probleem ondervonden. De hele ervaring was positief.
Zeer goed ga zo door
Snelle en correcte levering.
Hallo Met Johnny. Ik had online en bestelling gedaan. Pc led blauw. Ik krijg rood. Had Windows besteld en dat zat er niet op. Had 16 Gb besteld ,ik krijg 8 Gb. Ik denk dat het aan de site lag waar ik me bestelling gedaan had. Als ik iets aanvinkte en scrolde naar beneden dan moest ik het later weer aanvinken . Dus ik vond het niet echt leuk omdat ik niet gelijk kon gamen. Mvg john. Kleu
1 week geleden
Top service en zeer professioneel. Bedankt voor de top PC!
1 week geleden
De levering was pijnlijk de chauffeur kwam keihard aanrijden. De draden in de hele pc zitten veel geknikt niet echt zorgvuldig in elkaar gezet
1 week geleden
Goede prijs/kwaliteit. Snel antwoord op vragen. Meerdere game pc’s gekocht.
1 week geleden
Geweldige service, PC werkt zonder problemen.
1 week geleden
Ziet er goed uit! Top pc!
1 week geleden
De maandag besteld en de donderdagmiddag geleverd top! Geen enkele opmerking doet wat hij hoort te doen en alles is vakkundig gemonteerd top!