tuinplanten.nl- Logo - Beoordelingen

tuinplanten.nl

28 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden177 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 okt 2021
tuinplanten.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snel geleverd en over het hele borderpakket gezien mooie plantjes. Er zitten er een paar bij waarvan het even afwachten is of ze aanslaan, maar dat komt misschien ook omdat we vroeg in het seizoen besteld hebben. Dik tevreden!

20 jul 2023
Helaas zijn de planten erg zwak! We hebben ze direkt gepant , maar ze redden het toch niet! Waarschijnlijk te lang onderweg geweest.

Beoordelingen voor tuinplanten.nl

Bij het inpakken waren toppen van de plant gebroken en dat is jammer. Ik hoop dat het goed komt.
CX
Cees X.
Dordrecht
21 jun 2023
Planten waren erg lang onderweg ws door de pinksterdagen waardoor ze in minder goed staat zijn aangekomen
Antwoord van tuinplanten.nl
26 jun 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat u de planten in een mindere staat heeft ontvangen. Wij hebben hier overigens geen bericht van u over ontvangen. Graag ontvangen we nog een mail met foto's zodat we uw planten nog even kunnen beoordelen. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl
29 jun 2023
Plantjes stonden een lang weekend bij de bezorger. Kaartjes door elkaar. Een plantje was geknakt.
Antwoord van tuinplanten.nl
Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat de levering niet naar wens verlopen is. Mocht u twijfels hebben over de plantjes, dan zien we graag foto's tegemoet via de mail. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl