tuinplanten.nl- Logo - Beoordelingen

tuinplanten.nl

27 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden177 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 okt 2021
tuinplanten.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snel geleverd en over het hele borderpakket gezien mooie plantjes. Er zitten er een paar bij waarvan het even afwachten is of ze aanslaan, maar dat komt misschien ook omdat we vroeg in het seizoen besteld hebben. Dik tevreden!

20 jul 2023
Helaas zijn de planten erg zwak! We hebben ze direkt gepant , maar ze redden het toch niet! Waarschijnlijk te lang onderweg geweest.

Beoordelingen voor tuinplanten.nl

Prima borderpakket

Prachtige planten en goed verpakt.
GW
G W.
Oldeboorn
PL
Pascalle L.
Maastricht
Snelle levering en heel goed verpakt
Antwoord van tuinplanten.nl
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe plantje. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl
3 mei 2023
Eigenlijk een10, maar de lange wachttijd he.
4 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe borderpakket. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl
24 jun 2023
26 jun 2023