tuinplanten.nl- Logo - Beoordelingen

tuinplanten.nl

27 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden177 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 okt 2021
tuinplanten.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snel geleverd en over het hele borderpakket gezien mooie plantjes. Er zitten er een paar bij waarvan het even afwachten is of ze aanslaan, maar dat komt misschien ook omdat we vroeg in het seizoen besteld hebben. Dik tevreden!

20 jul 2023
Helaas zijn de planten erg zwak! We hebben ze direkt gepant , maar ze redden het toch niet! Waarschijnlijk te lang onderweg geweest.

Beoordelingen voor tuinplanten.nl

Duidelijke info. Levertijd vond ik wat aan de lange kant maar hierover werd heel duidelijk gecommuniceerd. Moment van aflevering werd goed aangekondigd en ze waren heel stipt.
IV
Ine V.
Coevorden
mooie plantjes, vlotte levering
Alles was perfect.
8 nov 2023
Duidelijke webwinkel, met ruime informatie over de planten en hagen . Een dikke pluim.
Antwoord van tuinplanten.nl
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe haagpakket. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl
21 jun 2023
tips erbij geven om bijvoorbeeld zwarte luis en ander ongedierte te bestrijden
26 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe plantjes. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl
Prima planten. Goed geworteld en keurig verpakt met schema.

Kwaliteit planten.

Prima planten, snelle levering. Wat kan ik nog meer zeggen.
Antwoord van tuinplanten.nl
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Hulst haag. Met vriendelijke groet, Tuinplanten
25 okt 2023
Alles keurig verpakt en duidelijk beschreven ontvangen
Antwoord van tuinplanten.nl
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe borderpakket. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl
15 aug 2023
Mooie planten kan niet wachten tot ze wat groter zijn
Antwoord van tuinplanten.nl
Bedankt voor uw review en de foto. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe plantjes. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl
22 aug 2023
Goede planten netjes geleverd
Antwoord van tuinplanten.nl
Bedankt voor uw review en de mooie foto. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe plantjes. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl
23 jun 2023
Filmpjes,