Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

367 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden711 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

Prachtige rode rozen ontvangen voor mijn vriendin! Ze was er heel erg blij mee. Bedankt!
Antwoord van Surprose.nl
Wat ontzettend fijn om te horen dat uw vriendin van de rozen geniet! Bedankt voor de mooie review! - Team Surprose 🌹
Mooie rode rozen, nog nooit rozen met zo'n lange steel gezien. Vriendin blij, ik blij
Antwoord van Surprose.nl
Wat goed om te horen dat de kwaliteit van onze rozen u heeft weten te overtuigen! We wensen u en uw vriendin nog veel plezier van de rozen! - Team Surprose 🌹
14 jan 2024

Top levering

Bijzonder snelle levering en mooi boeket. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze 5-sterren review. Fijn dat alles naar wens is gegaan! - Team Surprose 🌹
Van Nederland naar Duitsland rozen besteld. Top geregeld! En goed kwaliteit
Antwoord van Surprose.nl
Fijn dat de bezorging naar wens is gegaan en de kwaliteit van de rozen u heeft kunnen overtuigen! Bedankt voor deze mooie beoordeling. - Team Surprose 🌹
Super rozen boeket en geleverd wanneer ik gevraagd had. Kon niet beter
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan! - Team Surprose 🌹
Super mooie rozen, erg leuk verpakt ook. Cadeautje om uit te pakken.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve review. Fijn om te horen dat het vanaf het uitpakken al zo goed is ervaren! - Team Surprose 🌹
PD
6 jan 2024

Klant service

Zeer accurate klantbenadering. Persoonlijk en service gericht
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad, geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹

Prima ingepakt...en perfecte…

Prima ingepakt...en perfecte kwaliteit...chapeau.. !!!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de mooie complimenten! Nog veel plezier gewenst met de boeketten! - Team Surprose 🌹
LH
Lucien H.
Voorburg

Mooie rozen

Keurige verpakking, vlot bezorgd en mooie rozen
Fijn dat alles naar wens is gegaan. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
top kwaliteit rozen, perfect op tijd geleverd!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn dat er van de rozen genoten kon worden! - Team Surprose 🌹
Mooie rozen en op tijd geleverd in sterke doos
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze 5-sterrenreview! Fijn dat er van de rozen genoten wordt en alles naar wens is verlopen! - Team Surprose 🌹
Prachtige rozen. Ria was er erg blij mee.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat Ria zo blij was met de rozen! - Team Surprose 🌹
Prachtige rozen en van goede kwaliteit
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze 5-sterren review! Fijn dat u blij bent met de rozen! - Team Surprose 🌹
Jullie hebben de beste kwaliteit
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat er van de pioenrozen genoten is en de kwaliteit u heeft weten te overtuigen, nog veel plezier van de pioenen! - Team Surprose 🌹
Mooie regenboog rozen!
18 jan 2024
Fijn om te horen dat de regenboog rozen zo goed zijn ontvangen! - Team Surprose 🌹
Was dik in orde.
18 jan 2024
Bedankt voor uw positieve review. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹

Mooie bloeml

Mooie bloempot
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de positieve review, mocht u nog verdere feedback voor ons hebben, dan horen wij deze graag op: verkoop@surprose.nl. - Team Surprose 🌹
Groot boeket
Bedankt voor deze 5-sterren review! Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹