Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

361 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden702 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

Waren erg slecht helaas. Toch bedankt.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. We zouden hier graag meer over horen (service@surprose.nl). - Team Surprose🌹
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Ik zie dat de rozen netjes op de gewenste leverdag zijn bezorgd en er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. We zouden hier graag meer over horen (service@surprose.nl). - Team Surprose
25 dec 2023
Bloemen waren slechte kwaliteit en ze laten je extra betalen voor een vaste dag. Maar uiteindelijk waren de bloemen de volgende dag geleverd. Echt jammer aangezien je wilt dat de bloemen op de speciale dag aankomen bij je geliefde. Helemaal als je er echter voor betaald.
Antwoord van Surprose.nl
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van de rozen. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. We zouden hier graag meer over horen (verkoop@surprose.nl). - Team Surprose
I order flower for 30 December it’s come just 3 January and flower was already dry
Antwoord van Surprose.nl
How annoying to hear that you are not satisfied with the quality of the roses. I see that there has been no contact with our customer service yet. We would like to hear more about this ( verkoop@surprose.nl ). So that we can offer a suitable solution! - Team Surprose
Antwoord van Surprose.nl
Wat vervelend dat u onze klantenservice zo heeft ervaren, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Zou u hierover contact op willen nemen met de klantenservice? We horen graag meer van u. - Team Surprose
4 okt 2023

Sonde van het geld!

De bezorging was helemaal prima, en de verpakking zag er verzorgd uit. Echter waren de rozen na 2 dagen al aan het einde van hun periode. Het is dus erg jammer dat we er maar 2 dagen van konden genieten!! Zonde van de investering
Antwoord van Surprose.nl
Wat vervelend om te horen. Onze klantenservice zou hier graag over horen, wij zouden graag met u kijken naar een gepaste oplossing! - Team Surprose

Niks geleverd

Speciaal extra betaald voor de avond levering en DHL is vervolgens niet gekomen. Tot op heden geen bloemen ontvangen en de klacht is nog steeds niet in behandeling genomen. Oplossing is geld inclusief verzendkosten terug!!!!!
Antwoord van Surprose.nl
U heeft mail van ons terug gehad, nadat wij alles hebben uitgezocht en vonden waar het door kwam dat de bestelling niet naar verwachting is bezorgd. Helaas is het adres dat u heeft ingevuld onjuist, waardoor de bezorging niet kon worden gedaan zoals gewenst. We zien graag antwoord op de mail terug. - Team Surprose
28 aug 2023
De bloemen zouden 10 dagen mooi staan. Alles gedaan zoals beschreven stond na 4 dagen hingen de rozen en waren ze al dood... schandalig dat ik daarvoor bijna 40euro heb moeten betalen... na 4dagen lagen ze in de kliko top!
28 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Dat is erg vreemd, zou u hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? We kijken er graag samen nog even naar. - Team Surprose
Ik was teleurgesteld dat mijn boeket niet volledig werd afgeleverd zoals ander bekende bloemen zaken het doet, was echt niet blij met mijn aankoop. Sorry
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Ik zie dat u de bestelling heeft laten bezorgen bij een Servicepunt en dat u het pakket zonder vertragingen heeft opgehaald op de gewenste leverdatum. We zouden graag horen waarom u toch teleurgesteld bent, terwijl de bezorging wel is gegaan, zoals u heeft aangegeven dat u wilde. - Team Surprose 🌹
12 okt 2023
Slecht heel slecht de bloemen waren 3 dagen te laat en kreeg niet eens een compensatie niks slechte kwaliteit dus gekregen slappe beurze bloemen
13 okt 2023
12 jul 2023

Zeer ontevreden

Ze krijgen van ons een 0. Ze komen toezeggingen niet na. We zijn super ontevreden.
13 jul 2023
We betreuren het dat het verkeerd is gegaan op de binderij door een menselijke fout. We vinden het jammer dat we jullie niet meer mochten verrassen met een geheel nieuw boeket. - Team Surprose
De roos was niet op de dag van crematie bezorgd maar 36 uur later dan afgesproken!
Antwoord van Surprose.nl
Wat vervelend om te horen dat de rozen niet op tijd zijn aangekomen. Zou u hierover nog even contact op willen nemen met onze klantenservice? U kunt ons mailen op: verkoop@surprose.nl. Dan kunnen we samen kijken naar een gepaste oplossing. - Team Surprose🌹
17 nov 2023
Bloemen zijn niet vers, komen afspraken niet na en reageren niet op je mail.
17 nov 2023
Erg vervelend om te horen. We hebben geen mail van u ontvangen... Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice? We willen u graag een passende oplossing aanbieden. Mail: verkoop@surprose.nl, Tel: +31 541 299 859. - Team Surprose
27 jun 2023
Snelle site mooie bloemen, besteld maar niks gekregen…. Helaas
29 jun 2023
Zou u hierover contact willen opnemen met de klantenservice? We zoeken graag uit wat er dan mis is gegaan bij de bezorging van de rozen. U kunt mailen naar: verkoop@surprose.nl. - Team Surprose
27 jun 2023
Ik heb mijn tekstkaartje niet ontvangen
28 jun 2023
Wat vreemd dat u geen kaartje heeft gezien. Zou u hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? U kunt ze bereiken door te mailen naar: verkoop@surprose.nl. - Team Surprose
De bestelling nog niet geleverd
15 nov 2023
Rommel is na een dag al dood