Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

343 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden665 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Fantastische klantenservice! Ik had telefonisch contact opgenomen voor een verzoek en dat was heel snel verwerkt waardoor mijn beste vriendin op tijd haar bos Red Naomi rozen ontving voor haar verjaardag. Via de mail is nog extra bevestigd dat de snelle levering zou lukken. De rozen zien er prachtig uit en waren geleverd in een mooie doos. Wat betreft de bezorging was zij gewoon thuis maar er werd aangegeven dat er niemand thuis was. Gelukkig kreeg ik meteen een mail dat ze het voor de deur hadden gelegd.

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

17 feb 2024
Een paar rozen waren al dood bij aankomst
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. We zouden hier graag meer over horen (service@surprose.nl). - Team Surprose🌹
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Ik zie dat de rozen netjes op de gewenste leverdag zijn bezorgd en er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. We zouden hier graag meer over horen (service@surprose.nl). - Team Surprose🌹
29 mrt 2023
Ik had nu voor de tweede keer orange rozen besteld en beide keren lieten ze het kopje al hangen op de tweede dag Deze rozen waren niet vers. En dan voor zoveel geld. Bezorging was wel op tijd . Alhoewel ze het niet aan de deur brachten maar in de overkapping legden.
3 apr 2023
Wat vervelend om te horen dat de rozen niet aan de verwachting hebben voldaan. Zou u daarover nog even contact willen opnemen met onze klantenservice? U kunt mailen naar: verkoop@surprose.nl. Ik zie inderdaad dat er een afgesproken plek is aangegeven bij de bezorging, fijn dat de bezorging goed is gegaan! - Team Surprose
26 jul 2023
Voor de 1 ste x een grote bos rozen besteld hebben net een week gestaan en toen konden ze de prullenbak in jammer je betaald er genoeg voor verwacht je ook een beetje kwaliteit had niet verwacht dat ze zo snel dood zouden gaan
3 aug 2023
Wat jammer dat u onze rozen zo heeft ervaren. Zou u hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? We zouden graag samen kijken naar een oplossing. - Team Surprose
14 jun 2023
Eerst komt de bestelling twee dagen later ook al had ik 8 euro betaald. Dit werd netjes opgelost door een nieuw bos bloemen te sturen en als excuse chocolade erbij te doen. Chocolade zat er niet bij beloof dan niks
14 jun 2023
Bedankt voor uw review. Teleurstellend om te lezen dat u niet tevreden bent. Zeker nadat u in plaats van één boeket, twee boeketten hebt ontvangen. Onze excuses voor het niet leveren van de chocolade, deze zouden we nog graag willen opsturen. Zou u een mail naar onze klantenservice kunnen sturen? Dan kunnen we dit oplossen. - Team Surprose
29 aug 2023
Kwalitatief zeer matig. Het is duidelijk een massaproduct, waar kwaliteit ten kosten gaat van kwantiteit. Met een bos bloemen van 75 euro verwacht ik de show te stelen, maar dat was absoluut niet het geval.
30 aug 2023
Vervelend om te horen dat dit uw ervaring is geweest. Zou u hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? Er wordt bij ons namelijk niet bezuinigd op de kwaliteit. We horen hier graag meer over! - Team Surprose
5 okt 2023

Kwaliteit van de rozen is slecht

Rozen waren mooi binnen gekomen, maar helaas hebben ze geen week volgehouden. In het boekje staat dat het 2 weken zou overleven, maar echter hebben ze met 1 zakje geen week volgehouden. Jammer.
Antwoord van Surprose.nl
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de rozen. Onze klantenservice zou graag meer horen hierover. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice (verkoop@surprose.nl)? - Team Surprose
4 jul 2023

Een prachtig boeket pioenrozen maar...

Het was een prachtig boeket pioenrozen (besteld i.v.m. ons 45-jarig huwelijk), die echter al vrij direct geheel open gingen en al na 3 dagen moesten worden opgeruimd
5 jul 2023
Wat vervelend om te horen dat u niet optimaal van de pioenen kon genieten. Zou u hierover even contact op willen nemen met onze klantenservice? We zouden graag met u samen kijken naar een gepaste oplossing. - Team Surprose
9 mei 2023
4-mei 40-witte rozen laten bezorgen in Keulen. Deze lagen na 5-dagen al in de vuilnisbak!!! Na de kosten is ook de teleurstelling groot!!!
11 mei 2023
Vervelend om te horen dat de rozen niet aan de verwachtingen hebben voldaan. Zou u dit ook nog even willen bespreken met onze klantenservice? We zouden graag kijken naar een oplossing met u samen! - Team Surprose
18 apr 2023
Ik had 40 rozen besteld vanwege een verjaardag Incl een kaartje Er zijn 37 rozen bezorgt zonder kaartje
19 apr 2023
Wat vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice(verkoop@surprose.nl)? We willen graag kijken naar een gepaste oplossing. - Team Surprose
21 jun 2023

Teleurstelling

Bloemen die ik groot en mooi verwachtte waren klein en verrot en helemaal uit elkaar gevallen
26 jun 2023
Wat vervelend om te horen dat de rozen niet aan uw verwachting hebben voldaan. Zou u hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? We kijken graag samen naar een gepaste oplossing. - Team Surprose