Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

363 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden705 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze beoordeling. Mocht je feedback voor ons hebben, dan zouden we dat nog graag van je horen! Je kunt ons mailen naar: service@surprose.nl. - Team Surprose 🌹
The flowers are not at all as the picture represents: - they are completely closed, so it will take 1-2 days of proper caring to open them; - a couple of flowers were moldy from the start, so had to get rid of them right away; - it wasn't a bouquet delivery, instead they delivered a cardboard box with flowers inside, without any celebratory packaging;
Antwoord van Surprose.nl
We send out fresh roses. With peonies especially, it's important to send them as fresh as possible, so you can enjoy them the longest. Our customer service would like to hear about the moldy roses that you mention. I see there has not been contact yet about that. You can mail us at service@surprose.com. - Team Surprose
18 feb 2024
Alles netjes op tijd bezorgd en heel aangeleverd. Helaas wel 1 roos die al verwelkt was bij levering. Specefiek 18 rozen besteld dus niet helemaal volgens verwachting.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. We zouden hier graag meer over horen (service@surprose.nl). - Team Surprose🌹
18 jan 2024

Product matig, dienstverlening wat je mag verwachten

Dienstverlening wat je mag verwachten. Product zeer matig, bos rozen à € 100 begon na enkele dagen al tekenen van verval te tonen en heeft met moeite een week gestaan.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening, maar vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van de rozen. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. We zouden hier graag meer over horen (verkoop@surprose.nl). - Team Surprose
2 okt 2023

Mooie bloemen maar beter zelf fysiek een kaartje schrijven.

Kwaliteit en verpakking van de bloemen waren goed/ mooi. Enkel was het wel erg jammer dat de arabisch geschreven tekst niet goed was doorgekomen op het kaartje. De ander kreeg letterlijk een kaartje met enkel vierkantjes, terwijl ik via de mail een bevestiging kreeg waar de tekst wel gewoon te lezen was. Dit was wel heel erg jammer…
3 okt 2023
Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals gehoopt. Zou u hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? We horen hier graag meer over. - Team Surprose
31 mei 2023

Aflevering DHL zeeeer slecht!!!!!! En onrespectloos

Rozen prachtig. DHL levering , mijn ouders 83. Man belt wel 30x aan. Mijn vader valt bijna om snel open te foen. Mijn moeder dementerend overstuur. Zegt DHL. De bloemen staan in de lift en weg was hij. Wat gebeurd hiet nu. Ik surprose gebeld, ach ze konden niks doen. Dus ik ben klant af nu!!!
31 mei 2023
Wat jammer dat de ervaring met DHL zo slecht is geweest. We zullen daar een melding van maken bij DHL. Ik hoop dat er desondanks enorm genoten kan worden van de rozen! - Team Surprose 🌹
30 sep 2023
Erg teleurgesteld. Een roos kwam kapot binnen en bijna alle rozen hadden geelachtige vlekjes.. Had betere verwachtingen voor de betaalde prijs.
2 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice zou graag van u horen, zodat we samen kunnen kijken naar een gepaste oplossing. U kunt onze klantenservice bereiken door te mailen naar: verkoop@surprose.nl. - Team Surprose
31 okt 2023
Vind het boeket nogal karig
1 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Zou u even contact op willen nemen met onze klantenservice om te bespreken wat er mis was met de 10 pioenrozen? We horen hier graag meer over! - Team Surprose