Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

341 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden665 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Fantastische klantenservice! Ik had telefonisch contact opgenomen voor een verzoek en dat was heel snel verwerkt waardoor mijn beste vriendin op tijd haar bos Red Naomi rozen ontving voor haar verjaardag. Via de mail is nog extra bevestigd dat de snelle levering zou lukken. De rozen zien er prachtig uit en waren geleverd in een mooie doos. Wat betreft de bezorging was zij gewoon thuis maar er werd aangegeven dat er niemand thuis was. Gelukkig kreeg ik meteen een mail dat ze het voor de deur hadden gelegd.

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

De levering was keurig op tijd. Er zaten een paar bloemen tussen die niet zo mooi waren en daar hebben we meteen een goeie oplossing voor gevonden dus de service is heel erg goed en de bloemen heel mooi
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw mooie woorden! We zijn blij dat we een passende oplossing hebben gevonden en u van de rozen kunt genieten. -Team Surprose- 🌹

Bestelling ging vlot, helaas 1 roos minder

Bestelling ging vlot, keurig op tijd bezorgd en beschrijving van de rozen is correct, mooie foto’s. Enkel minpuntje is dat ipv 20 maar 19 rozen zijn afgeleverd en de klantenservice er niks aan kon doen.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. We zouden hier graag meer over horen (service@surprose.nl). - Team Surprose🌹
Ik vond alles leuk, maar een paar rozen versterkten de knoppen de volgende dag, hoewel ze volgens de aanbeveling werden gesneden en voedsel aan het water werd toegevoegd
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor je beoordeling, mocht je hier meer informatie over willen geven, dan horen wij graag van je. Je kunt het beste even een mailtje sturen naar onze klantenservice: service@surprose.nl, dan kunnen we er even naar kijken. - Team Surprose 🌹
Hele mooie bloemen, bezorging is ook top!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze review! Fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan. - Team Surprose 🌹
Mooi verpakt , verrassend
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve review, als je nog feedback voor ons hebt om van de 4 sterren, 5 sterren te maken, dan horen we deze graag van je op: service@surprose.nl! - Team Surprose 🌹

Blauwe rozen

Mooie kleur
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review, erg fijn om te horen dat de blauwe rozen in de smaak vallen! - Team Surprose 🌹

Helaas later ontvangen dan gewenst, top opgelost.

Helaas waren eerst de bloemen volgens DHL bezorgd maar was er niet ontvangen door de persoon waarvoor we ze hadden besteld.. :( Hadden gekozen voor SameDay bezorging, maar de fout lijkt bij DHL te hebben gelegen. Na een mailtje heeft surprose snel gezorgd voor een nieuwe zending en hadden we alsnog mooie bloemen binnen. 👍🏻
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Fijn dat alles goed is opgelost en er van het boeket genoten is! - Team Surprose 🌹

Bloemen besteld en nooit bezorgd.....wel prima opgepakt door Suprose

Bloemen besteld en nooit bezorgd ; vandaar 4 sterren. Echter ze hebben dat prima opgepakt en 3 dagen later kwamen de bloemen wel aan. Fout DHL , jammer want de verrassing was er in de tussentijd uiteraard van af.
Antwoord van Surprose.nl
Ik zie inderdaad dat u een nieuw en vers boeket heeft gekregen, fijn dat het alsnog op een goede manier is opgelost en er nog genoten kon worden van de rozen, dat zien wij natuurlijk het liefst! - Team Surprose 🌹
mooi boeket voor en goed prijs.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat u de rozen mooi vond, mocht u nog feedback voor ons hebben, dan horen wij deze graag op: verkoop@surprose.nl! - Team Surprose 🌹

Mooie bloeml

Mooie bloempot
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de positieve review, mocht u nog verdere feedback voor ons hebben, dan horen wij deze graag op: verkoop@surprose.nl. - Team Surprose 🌹
26 jul 2023

SERVICE UITSTEKEND !

Ondanks dat de Rozen niet goed aangekomen waren. Een 4 sterren en dit geheel op basis van de klanten service ! Het is heel netjes en serieus genomen en opgelost. Hopelijk in de toekomst als ik alles in goede orde mag ontvangen dan kan dit naar de 5 sterren gezet worden. Bedrijven zoals dit die zich onderscheiden in service zijn zeldzaam en ben blij dat het op deze manier kon allemaal !
3 aug 2023
Ontzettend fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad met de klantenservice. Bedankt voor het compliment! - Team Surprose 🌹
6 sep 2023
Had een combi pakket bestel alleen ging helaas iets fouts. De cocktail ontbrak helaas bij mijn bestelling. Het was thuis bezorgd bij mijn vriendin dus kwam er helaas te laat achter. Toen daarna meteen gemaild en 1,5 dag later ontving ik het product toch! Dat was prima service alleen beetje balen van de incomplete bestelling in het begin
6 sep 2023
Bedankt voor de review. Nogmaals onze excuses dat de cocktail bij de eerste levering ontbrak, goed om te horen dat de service wel naar wens is! - Team Surprose 🌹

Verbeteren vervoersmethode

Kwaliteit was goed, maar door verzend periode van 4 dagen slechter als na 1 dag verzending. Tevens hebben wij elders bloemen abonnement, waarbij zowel verpakking als postbedrijf anders en beter is. Wellicht beter om andere vervoerder gebruiken voor waddeneilanden, is blijkbaar maar 1 post bedrijf wat conform opgave werkt.
7 sep 2023
Bedankt voor de review. Fijn dat de rozen van goede kwaliteit zijn! Nogmaals onze excuses voor de vertraging... 95% van de bestellingen komt op tijd aan, helaas zat uw bestelling bij de 5% met vertraging. Graag horen we welk post bedrijf goed kan leveren op de Waddeneilanden. Alvast bedankt voor het sturen! - Team Surprose 🌹
26 aug 2023

Tevreden

Voor het eerst besteld bij Surprose. Totaal twee bestellingen geplaatst. Eerst twijfelachtig geweest omdat ik een paar negatieve reacties voorbij zag komen. Na levering beide ontvangers erg tevreden, met als opmerking dat zij nog nooit zulke mooie rozen hebben gezien. Echter, helaas maar een weekje van hebben genoten.
28 aug 2023
Bedankt voor de mooie review. Fijn dat er van de rozen genoten wordt! Uit de foto hebben we voor de volgende keer nog als verzorgingstip dat een glazen vaas beter is voor de rozen. Glazen vazen houden na het schoonmaken van de vaas geen bacteriën vast namelijk, deze vazen hebben dat helaas wel, wat ten koste gaat van het vaasleven van de rozen. - Team Surprose 🌹
De rozen zijn niet echt wit,en er zitten roden stukjes aan veel rozen.De doos waarin ze in zaten stond op zijn kop,het wordt niet duidelijk aangegeven op de doos wat boven is.De website vind ik ook niet makkelijk en veel engels en ik kan geen engels.
31 mei 2023
Wat vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent. We zouden uw feedback graag horen via: verkoop@surprose.nl.
16 mei 2023
Prachtig rozenboeket en gebruiksaanwijzing. Wat meer water in washand gewenst. Gelukkig is watertekort tijdens transport niet fataal geweest voor 20 rozen. Pfff Laat in de middag begin avond geleverd ...
22 mei 2023
Fijn dat er van de rozen kan worden genoten. Bedankt voor de feedback, we nemen het zeker mee! - Team Surprose 🌹
13 jul 2023
Mooie pioenrozen besteld, kwamen in een mooie stevige doos. Vond wel dat ze snel doodgingen na 3 dagen lag de tafel al vol met blaadjes en na 5 dagen heeft mijn vrouw ze al weg moeten gooien
13 jul 2023
Fijn om te horen dat de pioenen mooi zijn aangekomen. Zou u nog even contact willen opnemen met onze klantenservice over het vaasleven van de pioenen? Onze klantenservice zou er graag even naar willen kijken met u. - Team Surprose
31 okt 2023
Mooie Roos. Ik heb 6 rozen met vaasje besteld. Helaas maar 1 kaartje erbij. En maar 4 zakjes voeding. Was voor 6 personen die ik wou verrassen.
1 nov 2023
Die informatie hadden wij helaas niet, we hadden hier graag van gehoord, dan hadden we u vast en zeker kunnen helpen, voor de volgende keer dan maar! - Team Surprose 🌹
31 aug 2023
Bloemen zijn vers afgeleverd en zorgvuldig ingepakt! Kleuren springen eruit! Het was een hele mooie 1ste ervaring. Zeker van herhaling vatbaar!
1 sep 2023
Bedankt voor de review. Goed om te horen dat alles goed is gegaan en er van de rozen genoten wordt! Volgende keer proberen we er een 5-sterren ervaring van te maken. - Team Surprose 🌹
21 sep 2023

Rozen

Netjes en op tijd en verpakkingen was super Heb ze al 1 week staan en nog steeds mooi ,zie foto Niks aan doen , gewoon Super
21 sep 2023
Bedankt voor deze mooie review, fijn dat alles naar wens is gegaan! - Team Surprose 🌹