Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

361 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden702 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

Fantastische rozen en klantenservice van Surprose!

Antwoord van Surprose.nl
Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze rozen en met onze klantenservice. Bedankt voor deze mooie review! - Team Surprose 🌹

Prachtige rozen

Super mooie rozen besteld, de ontvanger was hier zeer blij mee. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerker gesproken van de klantenservice. Ik zal zeker vaker rozen bestellen via jullie
Antwoord van Surprose.nl
Wat ontzettend fijn om te horen dat de ontvanger het pastelmix boeket mooi vindt en u zo tevreden bent over de klantenservice. Bedankt voor deze mooie review! - Team Surprose 🌹
Mooie bos rozen met chocola besteld en hoe het was ingepakt was top! Ook super omschrijving hoe je de rozen moet verzorgen. Al met al mijn moeder er heel erg blij mee gemaakt 🩷
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat je moeder blij was met de rozen (en chocola). Bedankt voor deze mooie beoordeling en de complimenten! - Team Surprose 🌹
Bestellen gaat erg gemakkelijk. Je krijgt meteen een bevestiging. Aflevering altijd on Point! En het belangrijkste de rozen zijn altijd prachtig. Erg aan te raden!! Adrik
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve review. Wat ontzettend goed om te horen dat je zo positief bent, dat vinden we erg fijn! We zien je graag terug voor een volgende bestelling! - Team Surprose 🌹

De bos bloemen was een prachtig cadeau!

De bos bloemen was een verjaardagcadeau. Wat opviel was de duidelijkheid in communiceren via de mail. Daarnaast de prachtige bos rozen, elegant en met zorg verpakt.
Antwoord van Surprose.nl
Wat een mooi compliment! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze klantenservice. We wensen de jarige veel plezier met de bos Red Naomi rozen! -Team Surprose- 🌹
SA
Safiya A.
Papendrecht

Perfect service

The flowers were delivered on time. I received a tracking number immediately after placing the order, allowing me to monitor all movements. Highly recommended!
Antwoord van Surprose.nl
Thank you very much for your positive feedback! We are delighted that you are happy with our service. We look forward to your next order. -Team Surprose- 🌹
Het waren mooie bloemen ze was er blij mee en toen ik belde of het op een andere dag bezorgd kon worden was dit geen probleem dus bedankt niks op aan te merken
Antwoord van Surprose.nl
Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de klantenservice en dat alles zo goed is gegaan. Bedankt voor deze mooie review! - Team Surprose 🌹
Rozen waren snel binnen en keurig verpakt in een doos, en veilig ingewikkeld met papier. Tevens twee zakjes voeding erbij, super blij mee en prachtige rozen!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de mooie 5-sterren! Erg fijn om te horen dat zowel onze verpakking als onze zwarte rozen in de smaak vallen! -Team Surprose- 🌹
45 rozen voor verjaardag besteld voor de vrouw. Werden in een doos bezorgd en ze zijn prachtig. Staan na een week nog. Voor herhaling vatbaar.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Fijn dat onze rode rozen `EverRed` in de smaak vallen. We kijken al uit naar uw volgende bestelling. -Team Surprose- 🌹

Fijne communicatie en oplossingsgericht

Ondanks wat miscommunicatie vervolgens goed contact gehad met de leidinggevende die dit professioneel heeft opgelost, hulde aan de meneer
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat alles goed opgelost is! - Team Surprose 🌹
De bloemen worden heel mooi verpakt en geleverd, ik vond het super leuk dat er een video opgestuurd kon worden in plaats van een kaart!
Antwoord van Surprose.nl
Wat ontzettend fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan en u zo tevreden bent over de video. Bedankt voor deze mooie review! - Team Surprose 🌹

Zeer tevreden

Het boeket kwam uitstekend verpakt en verzorgd aan. Dankzij de meegeleverde voeding zal het nog een tijdje mooi blijven in de vaas!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review. Geniet van jullie Red Naomi rozen! - Team Surprose 🌹
Mooie bos rozen. Levering was alle in orde. De rozen komen aan in een mooie verpakking. Staan nu rond de 9 dagen. Tevreden klant!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat zowel de verpakking als de rozen zo goed zijn bevallen! - Team Surprose 🌹
Kwam wel beetje laatjes aan maar was bzoptijd verstuurd boeket kwam mooi heel aan in een doos vriendin was er erg blij mee
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw vriendin blij was met onze EverRed rozen! De levering was inderdaad later dan u mocht verwachten, hier hebben we DHL op aangesproken. - Team Surprose 🌹
5 sterren voor Surprose. Goede service, maar ook prachtige rozen. Het boeket zat mooi verpakt, tot de volgende keer ;D!
Antwoord van Surprose.nl
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! Heel erg fijn dat u tevreden bent met onze regenboogrozen.We kijken al uit naar uw volgende bestelling. -Team Surprose- 🌹
S'morgens besteld s'avonds het boeket bezorgd ziet er super uit Volgende keer bestel ik weer Eddy Doets
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat de kwaliteit van de rozen u heeft kunnen overtuigen! We kijken uit naar je volgende bestelling! - Team Surprose 🌹
Het boeket werd binnen de beloofde tijd bezorgd en de ontvanger was blij verrast met een hele mooie rozen.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat de bezorging goed is gegaan en er genoten wordt van de rozen! - Team Surprose 🌹
Top, mooie rozen en komen mooi uit. Op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat de rozen goed zijn aangekomen en ervan genoten wordt! Bedankt voor deze mooie review! - Team Surprose 🌹

Fijne service en mooie rozen

Bedankt voor de goede hulp! De rozen zijn erg mooi, mijn zus heeft enorm van de rozen genoten!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn om te horen dat zowel onze klantenservice als de rozen zo goed zijn ervaren, bedankt! - Team Surprose 🌹
Super mooie rozen en ook netjes geleverd in doos / verpakt het was helemaal toppie
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Heel erg veel plezier van de rozen! - Team Surprose 🌹