PARIOLI

De luxe van een couturier, het gemak van online

Beschrijving
Op zoek naar jouw ideale jurkje of de perfecte broek? Ideaal betekent dat het verrassend mooi staat, echt lekker zit en gewoon in de was kan, toch? Parioli maakt ideale jurken, broeken en meer. Dat is geen loze marketingpraat. Hoe we onze beloften waarmaken: ☞ staat verrassend mooi: ten eerste is het item ontworpen om je figuur optimaal uit te laten komen, ten tweede is het gemaakt van luxe Italiaanse stoffen en ten derde heeft het een perfecte pasvorm, dankzij ons 70%-maatwerk-concept. ☞ zit echt lekker: die luxe Italiaanse stof is zacht, ademend en rekbaar. Dat zie je niet, maar voel je wel. ☞ kan in de wasmachine: check! Krimpt niet, pluist niet, blijft gewoon mooi.
V.O.F. Parioli 26

4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 18 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over PARIOLI

rok zit als gegoten, levering volgens opgave.

Top

Heerlijke stof die ook nog eens supermooi valt. Draagbaar en chique tegelijk. Mijn ervaring dat die twee vaak niet samengaan, maar bij parioli zijn ze daar absoluut in geslaagd. Heb mijn volgende item alweer besteld

Het is een prachtig t-shirt. Levering duurde wat lang.

Top service, heel persoonlijk ingestoken

Super service

Geweldige rok, die perfect zit. Netjes verpakt en per e-mail een persoonlijke boodschap van Parioli, heel fijn.

Zeer tevreden Ik heb wel eerder maatwerk laten maken, maar Parioli is leuker/vlotter en goedkoper. Ik wilde mijn jurkje graag snel hebben, dat was geen enkel probleem.

Prettig geholpen, prachtige jurkjes, een bezoekje aan Parioli is erg goed voor je gevoel van eigenwaarde. Alhoewel prachtig, zijn sommige stoffen wel erg kwetsbaar. Goed opletten op wat je doet. Gelukkig ook na een ongelukje’ weer erg goed geholpen

De meer dan lieve mensen van Parioli hebben mijn bruidsjurk gemaakt. Zij wisten mijn onsamenhangende wensen te vertalen in vaktaal. Ik ben getrouwd in een jurk waarin ik mezelf meer voelde dan een bruid. Een van mijn dierbare herinneringen aan mijn huwelijk is het Samen bedenken van de jurk en liefdevolle passessies.Vanuit de grond van mijn hart beveel ik Parioli aan

Niets dan lof over Parioli Geen moeite te veel om de stof bij een bepaalde ring te vinden en daar een fantastische feestjurk van te maken, exact op maat en volgens mijn wensen. Naast een mooie feestjurk heb ik inmiddels ook diverse kantoorjurken’ uit de normale collectie. Ook deze zitten als gegoten en leveren mij veel complimenten op. Kortom, voor een jurk op maat moet je bij Parioli zijn

Parioli heeft een prachtige jurk voor me gemaakt. Goed advies over model en kleur, en inderdaad zit de jurk heerlijk. Geweldig hoe professioneel, flexibel en aardig ze zijn

Het is heerlijk om een jurk op maat te hebben. De begeleiding door Sanne is persoonlijk en gezellig en eerlijk.

Niet dan goede ervaringen met Parioli Betrokken en professioneel, er werd goed geluisterd en meegedacht, met als resultaat dé perfecte jurk/broek/blouse, in perfecte pasmaat en goede stof, waarvan je weet dat je deze over tien jaar nog draagt. Het is de investering dus dubbel en dwars waard

Parioli weet feilloos wat goed staat bij jou, - welke lijnen in je kleding, welke stoffen, welke kleuren - en waar je je lekker en ook heel vrouwelijk in voelt. Met kleding van Parioli ben je gegarandeerd van complimenten :-).

Parioli maakt mijn jurken (al mijn jurken, ik wil nooit meer anders), precies op maat in prachtige, comfortabele stoffen. De jurken gaan op de wolwas er in en drogen aan de lijn. Geen strijkwerk nodig. De jurken accentueren de goede kanten van mijn lijf en verdoezelen wat ik liever niet wil laten zien. Kortom, 5 sterren.

De producten van Parioli zijn zonder uitzondering van hoog kwalitatief niveau. De service is klantgericht en men heeft verstand van zaken. Je krijgt echt waar voor je geld: Parioli jurkjes maken je mooier.

Geweldige jurken, prachtige kwaliteit, uitstekende service.... de dames van Parioli hebben het zelfs voor elkaar gekregen om voor mij een jurk te ontwerpen en te maken voor de begrafenis van mijn vader. Binnen twee dagen hadden ze hem klaar. Ik ben ze daar nog steeds ontzettend dankbaar voor.