PARIOLIBeoordelingen

PARIOLI- Logo - Beoordelingen
PARIOLI- Logo - Beoordelingen

PARIOLI - De luxe van een couturier, het gemak van online

Op zoek naar jouw ideale jurkje of de perfecte broek? Ideaal betekent dat het verrassend mooi staat, echt lekker zit en gewoon in de was kan, toch? Parioli maakt ideale jurken, broeken en meer. Dat is geen loze marketingpraat. Hoe we onze beloften waarmaken: ☞ staat verrassend mooi: ten eerste is het item ontworpen om je figuur optimaal uit te laten komen, ten tweede is het gemaakt van luxe Italiaanse stoffen en ten derde heeft het een perfecte pasvorm, dankzij ons 70%-maatwerk-concept. ☞ zit echt lekker: die luxe Italiaanse stof is zacht, ademend en rekbaar. Dat zie je niet, maar voel je wel. ☞ kan in de wasmachine: check! Krimpt niet, pluist niet, blijft gewoon mooi.
V.O.F. Parioli 26

12 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over PARIOLI

Verzorging / kwaliteit / prima. Kleur was minder dan ik had gedacht. Tevreden
De top was het wachten meer dan waard ik heb er gelijk nog een besteld als cadeau.
Top!
Ik kan Parioli van harte aanbevelen.
Persoonlijke service en kwaliteit hoog
Levering ruim binnen aangekondigde termijn, producten van uitstekende kwaliteit, prettig en persoonlijk contact. Dit was mijn eerste en zeker niet mijn laatste bestelling bij Parioli!
De shirtjes zijn snel geleverd, in een luxe cadeaubox en de kwaliteit is zoals we van hen gewend zijn: excellent!
het doosje was niet met een plakbandje dicht gemaakt waardoor het truitje bij het in de brievenbus terechtkomen uit het doosje was gekomen en lag op de voetenmat.
Prachtig product !! Ben er heel blij mee
Heerlijk shirt, is de levertijd waard!!
fijn dat maten, in dit geval de lengte van de broek, nog even persoonlijk gecheckt wordt!
rok zit als gegoten, levering volgens opgave.