beppy.com- Logo - Beoordelingen

beppy.com

95 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden835 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
beppy.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
Ik kocht deze beppy cups om als voornaamste redenen dat het leakproof is en dat je seks kan hebben tijdens je regels. Wat de seks betreft, is het zeker een aanrader tov andere cups. Leakproof ben ik niet helemaal van overtuigd: het is een gedoe om de cup in en uit te krijgen omdat deze wat groter is dan de cup die ik gewend ben. En als ik ze even wil leeggieten en schoonmaken, zit dat ‘flapje’ die de cup leakproof maakt in de weg. Als je wilt wisselen van cup omdat je bv geen kraantje hebt bij de wc, dan kan je de gebruikte cup dus niet gewoon even leeggieten in de wc. Dus zou je - om zelf niet vol bloed te zitten - de cup vol bloed in je tasje moeten steken; of je maakt je handen helemaal vuil. Het is dus een gedoe om de cups te wisselen als je zonder kraantje zit. En het kost me duidelijk meer moeite om de cup in te steken dan mijn vorige, waardoor ik terug naar m’n vorige heb gegrepen uiteindelijk. Qua ontwerp vind ik het tasje en de cups wel aangenaam en de steam steriliser is ook wel handig. Conclusie: ik gebruik de beppy cups als ik seks wil hebben. Maar als ik weet dat ik ze ga moeten verwisselen in afwezigheid van een kraantje, grijp ik toch terug naar m’n vorige cup. Het bijgeleverde tasje komt zeker wel van pas om de cups in te bewaren. Een tip voor Beppy: ipv 2 dezelfde cups te leveren, zou ik 2 verschillende ontwerpen voor verschillende situaties meegeven.

25 okt 2023
Mijn eerste ervaring met Beppy: Ik vind het inbrengen lastig maar dat is een kwestie van oefenen, denk ik. Hij zit ook erg diep wat ik nog een beetje eng vind maar goed dat is ook een kwestie van wennen. Tijdens het paardrijden bleef hij goed zitten en heb ik nergens last van gehad. Tijdens het werken(4uurtjes) ben ik toch door gelekt… ik weet niet hoe dit kan omdat er een anti-lek rand aan zit….. Hij is makkelijk schoon te maken. Dus over het algemeen wel tevreden en hopelijk lekt het er niet meer uit.

Beoordelingen voor beppy.com

31 mei 2023
Wat een fantastisch pakketje, het is echt een cadeau! De kleurtjes maken het leuk en minder onaantrekkelijk. Het inbrengen is wel een beetje een dingetje, de cup zat scheef en door het glijmiddel kreeg ik hem er niet meteen uit (lichte paniek), maar toen ie eenmaal zat was dat prettig, je voelt hem niet en bij een toiletbezoek wordt je niet geconfronteerd met je menstruatie. Of ik de cup zal dragen naar mijn werk weet ik nog niet, dat vind ik nog een dingetje op een openbaar toilet. Maar mijn volgende cyclus ga ik weer oefenen.
23 sep 2023

Zeer tevreden van de cups!!!

Zeer tevreden van de cups omdat je ze niet voelt zitten en hebt constant een zeker gevoel. Met een tampon voel ik me vaak onzeker dat ik ga doorlekken. Onlangs de sterilisator aangekocht en dit zorgt voor nog extra gebruiksgemak! Ik heb de beppycup eens uitgetest tijdens de menstruatie en dat sloeg wel wat tegen! Ik voelde deze niet zitten maar hij had heel erg gelekt waardoor het bogel een boeltje was 🙈 De beppy sponstampons zijn hiervoor veel beter geschikt 😉
1 mei 2023

De beste Polly Pocket vibes

Nooit gebruik gemaakt van tampons, altijd een maandverband girl geweest en toch is het gebruik van de cups heel prettig. Het was even goed uitzoeken hoe het het gemakkelijkste ging, maar toen het lukte was het perfect. Ze zitten zeer comfortabel, je voelt ze totaal niet, en de antie lekrand is ook heel prettig. Het tasje dat bij de cups komt geeft pure Polly Pocket vibes en dat is echt geweldig. Love it. Ik ben superblij ermee!
4 jun 2023

Gewoon fantastisch

Ik gebruik dit product nu een jaar, fantastisch!! Met sporten, uitgaan, sex. Alsof je niet ongesteld bent. Ik raad het iedereen aan, zo veel comfortabeler dan elk ander middel. Ik ben niet zwaar ongesteld, vrij licht. Heb geen ervaring met hevige bloedingen. Maar nooit last gehad van doorlekken, ook niet na een hele nacht in te hebben. Soms even ‘zoeken’ waar ie zit, zit vaak dieper dan verwacht, maar gaat er makkelijk uit.
18 mei 2023
Goede informatie. Snelle levering. Ideaal product. Heel erg blij mee, voorheen een andere menstruatie cup gehad. Deze voelde ik altijd zitten en lekte ook gemakkelijk. Met de Beppy cup, hier geen last van. Wel is het even wennen hoe je hem goed schoon kan maken door het randje, maar juist het randje zorgt er denk ik voor dat er geen lekkage is.

Goede producten

Erg snelle levering. Goede producten, eindelijk een menstruatiecup die niet lekt. De anti-lek rand is ideaal. Het is wel wat lastiger schoonmaken en droogt niet zo snel. De sterilisator is ook erg handig in gebruik, geen gedoe meer met een bekertje in de magnetron waardoor de magnetron helemaal nat van binnen wordt.
23 sep 2023
De steamer is heel fijn en werkt goed, de cups werken ook heel goed alleen vind ik het jammer dat er niet verschillende maten zijn. In het begin van mijn menstruatie bloed ik minder dan in het midden en mijn vagina is smaller aan het begin waardoor het vervelend is om een hele grote cup in mijn vagina te stoppen.
11 mei 2023

Tampons en cup

De wet tampons zakten bij mij naar beneden. Maar ik ben nog nooit zo tevreden over een cup geweest. Dit is de eerste (na 6 geprobeerd te hebben en jaren lang draaien en verder duwen) die in één keer goed zit, makkelijk in te brengen, zacht materiaal wat je niet voelt zitten en boven alles niet lekt!
10 jun 2023
Na een eerdere ervaring met een menstruatiecup waarmee ik toch nu en dan doorlekte, is dit echt een verademing. Eerst vond ik het overdreven dat je er meteen twee moest kopen, maar nu ik ze in huis heb, vind ik het toch wel lekker hygiënisch om telkens om te wisselen. Kortom: helemaal prima.
30 apr 2023
Wow! Dat ik deze niet eerder heb aangeschaft.. Het is even puzzelen met het in gebruik nemen, maar de draai is al snel gevonden! De cups komen in een katoenen strikzakje dat in een handig tasje gestopt kan worden, zo kun je zo altijd en overal mee naartoe nemen! Echt een top product!
29 okt 2023
Fijne cup, die je nauwelijks voelt zitten. Heel zacht materiaal. Ook tijdens seks geen probleem. Alleen het legen is wat ingewikkeld, door de extra rand. Die rand zorgt er dan wel weer voor dat je niet snel zult doorlekken, dus dat is weer positief. Al met al ben ik fan.
21 mei 2023

Wat een verbetering met de beppie cup

Eerder heb ik andere cupjes geprobeerd. Ik wilde eigenlijk al opgeven want weinig succes. Maar met de beppie cupjes toch maar een nieuwe poging. Wat een verademing zeg ! Ze lekken niet. En zoveel malen beter met het verwijderen door de lus gaat het makkelijker.
20 jun 2023
Geen lekken! Echt heerlijk om met een gerust hart rond te kunnen lopen en de deur uit te gaan (terwijl dat met de mooncup niet het geval was). Iets moeilijker om in te brengen waardoor ik de eerste keer toch nog lekken had. Maar het, oefening baart kunst.
3 aug 2023

Perfect product

Het product doet precies wat er omschreven is. Het is fijn om eindelijk een product te vinden die doorlekken voorkomt en wat vriendelijk is voor het milieu. Ook de sterilisator en de zeep is superfijn in gebruik. Ik ben fan!
4 mei 2023
Snelle duidelijke service. Duidelijke instructie hoe het product kan worden gebruikt. Mooie en nette verpakking. Persoonlijk had ik het fijn gevonden om het advies te krijgen om de cleaner erbij te bestellen.
25 mei 2023

Aanrader!

Ik heb de beppy cup besteld ter vervanging van tampons en een eerdere menstruatie cup die ik gebruikt hebt. Zeer makkelijk in gebruikt, je voelt de cup niet zitten, geen lekkage! Zeker aan te raden.
28 apr 2023
Erg fijne menstruatiecup. Gebruik al 5 jaar een menstruatiecup, maar deze beppycup is wel de beste. Heel soepel, waardoor je het niet voelt. En lekt niet. Snelle levering.
30 apr 2023

Aanrader!

Prettig product, makkelijk te gebruiken en je voelt er niks van. Ik vind serieus dat alle vrouwen een cup moeten proberen. Zoveel beter voor je lichaam en het milieu!
17 mei 2023

Secure & safe

Het zit heel veilig en niet oncomfortabel! Het anti lek randje werkt super goed! Alleen een beetje lastig met legen. Het tasje waar het mee komt is ook heel leuk :)
25 dec 2023

Helemaal Happy met Beppy

Wat was ik verrast toen het doosje arriveerde met een prachtig tasje erin! Echt heel leuk gedaan. Ook zit het prettig en voel je niet dat het erin zit.