beppy.com- Logo - Beoordelingen

beppy.com

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden833 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
beppy.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
Ik kocht deze beppy cups om als voornaamste redenen dat het leakproof is en dat je seks kan hebben tijdens je regels. Wat de seks betreft, is het zeker een aanrader tov andere cups. Leakproof ben ik niet helemaal van overtuigd: het is een gedoe om de cup in en uit te krijgen omdat deze wat groter is dan de cup die ik gewend ben. En als ik ze even wil leeggieten en schoonmaken, zit dat ‘flapje’ die de cup leakproof maakt in de weg. Als je wilt wisselen van cup omdat je bv geen kraantje hebt bij de wc, dan kan je de gebruikte cup dus niet gewoon even leeggieten in de wc. Dus zou je - om zelf niet vol bloed te zitten - de cup vol bloed in je tasje moeten steken; of je maakt je handen helemaal vuil. Het is dus een gedoe om de cups te wisselen als je zonder kraantje zit. En het kost me duidelijk meer moeite om de cup in te steken dan mijn vorige, waardoor ik terug naar m’n vorige heb gegrepen uiteindelijk. Qua ontwerp vind ik het tasje en de cups wel aangenaam en de steam steriliser is ook wel handig. Conclusie: ik gebruik de beppy cups als ik seks wil hebben. Maar als ik weet dat ik ze ga moeten verwisselen in afwezigheid van een kraantje, grijp ik toch terug naar m’n vorige cup. Het bijgeleverde tasje komt zeker wel van pas om de cups in te bewaren. Een tip voor Beppy: ipv 2 dezelfde cups te leveren, zou ik 2 verschillende ontwerpen voor verschillende situaties meegeven.

25 okt 2023
Mijn eerste ervaring met Beppy: Ik vind het inbrengen lastig maar dat is een kwestie van oefenen, denk ik. Hij zit ook erg diep wat ik nog een beetje eng vind maar goed dat is ook een kwestie van wennen. Tijdens het paardrijden bleef hij goed zitten en heb ik nergens last van gehad. Tijdens het werken(4uurtjes) ben ik toch door gelekt… ik weet niet hoe dit kan omdat er een anti-lek rand aan zit….. Hij is makkelijk schoon te maken. Dus over het algemeen wel tevreden en hopelijk lekt het er niet meer uit.

Beoordelingen voor beppy.com

29 okt 2023
Fijne cup, die je nauwelijks voelt zitten. Heel zacht materiaal. Ook tijdens seks geen probleem. Alleen het legen is wat ingewikkeld, door de extra rand. Die rand zorgt er dan wel weer voor dat je niet snel zult doorlekken, dus dat is weer positief. Al met al ben ik fan.
21 mei 2023

Wat een verbetering met de beppie cup

Eerder heb ik andere cupjes geprobeerd. Ik wilde eigenlijk al opgeven want weinig succes. Maar met de beppie cupjes toch maar een nieuwe poging. Wat een verademing zeg ! Ze lekken niet. En zoveel malen beter met het verwijderen door de lus gaat het makkelijker.
20 jun 2023
Geen lekken! Echt heerlijk om met een gerust hart rond te kunnen lopen en de deur uit te gaan (terwijl dat met de mooncup niet het geval was). Iets moeilijker om in te brengen waardoor ik de eerste keer toch nog lekken had. Maar het, oefening baart kunst.
3 aug 2023

Perfect product

Het product doet precies wat er omschreven is. Het is fijn om eindelijk een product te vinden die doorlekken voorkomt en wat vriendelijk is voor het milieu. Ook de sterilisator en de zeep is superfijn in gebruik. Ik ben fan!
4 mei 2023
Snelle duidelijke service. Duidelijke instructie hoe het product kan worden gebruikt. Mooie en nette verpakking. Persoonlijk had ik het fijn gevonden om het advies te krijgen om de cleaner erbij te bestellen.
25 mei 2023

Aanrader!

Ik heb de beppy cup besteld ter vervanging van tampons en een eerdere menstruatie cup die ik gebruikt hebt. Zeer makkelijk in gebruikt, je voelt de cup niet zitten, geen lekkage! Zeker aan te raden.
28 apr 2023
Erg fijne menstruatiecup. Gebruik al 5 jaar een menstruatiecup, maar deze beppycup is wel de beste. Heel soepel, waardoor je het niet voelt. En lekt niet. Snelle levering.
30 apr 2023

Aanrader!

Prettig product, makkelijk te gebruiken en je voelt er niks van. Ik vind serieus dat alle vrouwen een cup moeten proberen. Zoveel beter voor je lichaam en het milieu!
17 mei 2023

Secure & safe

Het zit heel veilig en niet oncomfortabel! Het anti lek randje werkt super goed! Alleen een beetje lastig met legen. Het tasje waar het mee komt is ook heel leuk :)
ER
Emma R.
Middelburg
14 apr 2023

Super tevreden

Super blij met deze tampons en cups. Je voelt ze echt niet zitten, dus voelt super comfortabel. De levering was ook heel snel, dus echt heel tevreden mee.
15 nov 2023

Fijne zachte cup.

voelt soepel aan. Fijn om in en uit te brengen. Op hoogdagen is hij snel gevuld en maak ik hem om de 2u leeg. Doet wat hij moet doen! Een aanrader
26 jun 2023

Geweldig

Leuke kleuren en verpakking, duidelijk en makkelijk gebruik, snelle levering, fijne en zachte fit en lekt niet. Kortom, ik ben er super blij mee!
8 apr 2023
Heel fijn in gebruik en kan alles zonder belemmering doen! Het vergt wat oefenen met inbrengen maar als dat eenmaal lukt is het ideaal!!!!
8 mei 2023

Super snelle levering

Heel fijn dat Beppy zo snel en correct kan leveren. Alles in goede orde ontvangen en binnenkort voor het eerst gebruiken. Ben benieuwd!
AB
a b.
heiloo
Zeer mooi product. Mooie kwaliteit. Makkelijk bestellen. Snel bezorgt en prijs kwaliteit gunstiger dan vele andere aanbieders.
28 apr 2023
Heel mooi product, snel geleverd en met uitgebreide instructies (ook veel filmpjes!). Echt een cadeautje om uit te pakken 🤗🤗🤗
18 apr 2023
prettig product, mooie vormgeving. Andere cups werkten nooit prettig voor mij en deze is vanaf het begin al een stuk beter.
31 mrt 2023

Super leuk pakketje

Het pakketje was snel binnen. En het zag er echt super leuk en schattig uit. Ik ben heel benieuwd! 😍
30 mrt 2023
Ik vind jullie sponsjes geweldig ik bestel ze al jaren via Amazon. Ik ben helemaal fan !!!
7 sep 2023
Snelle levering en mooie verpakking. Goede producten met voldoende uitleg en tips&tricks.