beppy.com- Logo - Beoordelingen

beppy.com

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden833 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
beppy.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
Ik kocht deze beppy cups om als voornaamste redenen dat het leakproof is en dat je seks kan hebben tijdens je regels. Wat de seks betreft, is het zeker een aanrader tov andere cups. Leakproof ben ik niet helemaal van overtuigd: het is een gedoe om de cup in en uit te krijgen omdat deze wat groter is dan de cup die ik gewend ben. En als ik ze even wil leeggieten en schoonmaken, zit dat ‘flapje’ die de cup leakproof maakt in de weg. Als je wilt wisselen van cup omdat je bv geen kraantje hebt bij de wc, dan kan je de gebruikte cup dus niet gewoon even leeggieten in de wc. Dus zou je - om zelf niet vol bloed te zitten - de cup vol bloed in je tasje moeten steken; of je maakt je handen helemaal vuil. Het is dus een gedoe om de cups te wisselen als je zonder kraantje zit. En het kost me duidelijk meer moeite om de cup in te steken dan mijn vorige, waardoor ik terug naar m’n vorige heb gegrepen uiteindelijk. Qua ontwerp vind ik het tasje en de cups wel aangenaam en de steam steriliser is ook wel handig. Conclusie: ik gebruik de beppy cups als ik seks wil hebben. Maar als ik weet dat ik ze ga moeten verwisselen in afwezigheid van een kraantje, grijp ik toch terug naar m’n vorige cup. Het bijgeleverde tasje komt zeker wel van pas om de cups in te bewaren. Een tip voor Beppy: ipv 2 dezelfde cups te leveren, zou ik 2 verschillende ontwerpen voor verschillende situaties meegeven.

25 okt 2023
Mijn eerste ervaring met Beppy: Ik vind het inbrengen lastig maar dat is een kwestie van oefenen, denk ik. Hij zit ook erg diep wat ik nog een beetje eng vind maar goed dat is ook een kwestie van wennen. Tijdens het paardrijden bleef hij goed zitten en heb ik nergens last van gehad. Tijdens het werken(4uurtjes) ben ik toch door gelekt… ik weet niet hoe dit kan omdat er een anti-lek rand aan zit….. Hij is makkelijk schoon te maken. Dus over het algemeen wel tevreden en hopelijk lekt het er niet meer uit.

Beoordelingen voor beppy.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters