thebagstore.nl- Logo - Beoordelingen

thebagstore.nl

328 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.470 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jan 2021
thebagstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mrt 2024
2 tassen gekocht, waarvan de prijs veel lager was dan in andere winkels. Daarbij was het ook nog eens snel geleverd. Het enige gekke was is dat ik een zwarte in mijn winkelwagen had, die was opeens uitverkocht. Dus een andere kleur gekozen, waarna ik na het afrekenen erachter kom dat hij er opeens wel weer is? Dit vond ik wel jammer. Maar uiteindelijk heel tevreden met de aankoop.

1 aug 2023
De aflevering van het product heeft 9 dagen op zich laten wachten. Het afhaalpunt wisselde om onbekende redenen en lag veel verder weg. Verder had het beperkte openingstijden van 12-17 uur. Dit gedeelte van de bestelling is gewoon ruk en de mails volgden elkaar maar op!

Beoordelingen voor thebagstore.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters