thebagstore.nl- Logo - Beoordelingen

thebagstore.nl

326 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.499 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jan 2021
thebagstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mrt 2024
2 tassen gekocht, waarvan de prijs veel lager was dan in andere winkels. Daarbij was het ook nog eens snel geleverd. Het enige gekke was is dat ik een zwarte in mijn winkelwagen had, die was opeens uitverkocht. Dus een andere kleur gekozen, waarna ik na het afrekenen erachter kom dat hij er opeens wel weer is? Dit vond ik wel jammer. Maar uiteindelijk heel tevreden met de aankoop.

1 aug 2023
De aflevering van het product heeft 9 dagen op zich laten wachten. Het afhaalpunt wisselde om onbekende redenen en lag veel verder weg. Verder had het beperkte openingstijden van 12-17 uur. Dit gedeelte van de bestelling is gewoon ruk en de mails volgden elkaar maar op!

Beoordelingen voor thebagstore.nl

30 mrt 2024
Ik bestel een specifieke tas en krijg een totaal andere tas toegestuurd. Erg teleurgesteld
1 aug 2023
8 nov 2023
Hoi Theo, Wat vervelend dat dit gebeurt is! Het is natuurlijk alweer een tijd geleden en wij zijn alle slechte reviews aan het analyseren. Wij komen er op uit dat PostNL schuldig is aan het late leveren van je pakket. Helaas wordt onze score door deze review naar beneden gedrukt. Zou je deze review nog eens willen inzien en je beoordeling overdenken? Daar doe je ons een groot plezier mee :) Groetjes, Nick - THEBAGSTORE
26 aug 2023
The bag was delivered with a destroyed zip. There is also no form to return the product. Only the receipt of payment. I want my money back.
31 aug 2023
Dear Didihalele, How unfortunate that you received a damaged bag. This should not have happened. We apologize. The packing slip and our website indicate how you can get in touch with us. Of course, we will resolve this for you. I will ensure that my colleague contacts you as soon as possible.
17 mei 2023
Opvolging van levering niet kort genoeg op de bal… Dan weet ik weer waarom ik zo van persoonlijk contact hou in een echte winkel.
5 mei 2023
Ik heb de tas nog niet ontvangen, stond 5-7 werkdagen bij. Het zou fijn zijn als ik wat beter op de hoogte werd gehouden.
4 sep 2023
Rits is na 3 dagen school stuk! Graag ontvang ik een correcte tas.
12 sep 2023
Beste Roos, Wat vervelend. Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Je hebt recht op een nieuwe tas. Mijn collega neemt contact met je op.
2 jul 2023
bestelde artikel blijkt niet leverbaar
25 jul 2023
Beste Paul Grootendorst, Bedankt voor je review. Helaas bleek het door jou bestelde producten inderdaad niet leverbaar. Ik begrijp je teleurstelling. Gelukkig hebben we je een goede oplossing geboden. Natuurlijk hoop ik dat we je hierdoor nog eens terugzien bij THEBAGSTORE en dan wel die 5 sterren mogen ontvangen. Groetjes Team THEBAGSTORE.