thebagstore.nl- Logo - Beoordelingen

thebagstore.nl
Beoordelingen:

326 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.499 beoordelingen in totaal  

4,70
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 26 jan 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
thebagstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 tassen gekocht, waarvan de prijs veel lager was dan in andere winkels. Daarbij was het ook nog eens snel geleverd. Het enige gekke was is dat ik een zwarte in mijn winkelwagen had, die was opeens uitverkocht. Dus een andere kleur gekozen, waarna ik na het afrekenen erachter kom dat hij er opeens wel weer is? Dit vond ik wel jammer. Maar uiteindelijk heel tevreden met de aankoop.

de meest kritische beoordeling

1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De aflevering van het product heeft 9 dagen op zich laten wachten. Het afhaalpunt wisselde om onbekende redenen en lag veel verder weg. Verder had het beperkte openingstijden van 12-17 uur. Dit gedeelte van de bestelling is gewoon ruk en de mails volgden elkaar maar op!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor thebagstore.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel een specifieke tas en krijg een totaal andere tas toegestuurd. Erg teleurgesteld
Beoordeling melden
1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De aflevering van het product heeft 9 dagen op zich laten wachten. Het afhaalpunt wisselde om onbekende redenen en lag veel verder weg. Verder had het beperkte openingstijden van 12-17 uur. Dit gedeelte van de bestelling is gewoon ruk en de mails volgden elkaar maar op!
Beoordeling melden
Antwoord van thebagstore.nl
8 nov 2023
Hoi Theo, Wat vervelend dat dit gebeurt is! Het is natuurlijk alweer een tijd geleden en wij zijn alle slechte reviews aan het analyseren. Wij komen er op uit dat PostNL schuldig is aan het late leveren van je pakket. Helaas wordt onze score door deze review naar beneden gedrukt. Zou je deze review nog eens willen inzien en je beoordeling overdenken? Daar doe je ons een groot plezier mee :) Groetjes, Nick - THEBAGSTORE
26 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
The bag was delivered with a destroyed zip. There is also no form to return the product. Only the receipt of payment. I want my money back.
Beoordeling melden
Antwoord van thebagstore.nl
31 aug 2023
Dear Didihalele, How unfortunate that you received a damaged bag. This should not have happened. We apologize. The packing slip and our website indicate how you can get in touch with us. Of course, we will resolve this for you. I will ensure that my colleague contacts you as soon as possible.
17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Opvolging van levering niet kort genoeg op de bal… Dan weet ik weer waarom ik zo van persoonlijk contact hou in een echte winkel.
Beoordeling melden
5 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de tas nog niet ontvangen, stond 5-7 werkdagen bij. Het zou fijn zijn als ik wat beter op de hoogte werd gehouden.
Beoordeling melden
4 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Rits is na 3 dagen school stuk! Graag ontvang ik een correcte tas.
Beoordeling melden
Antwoord van thebagstore.nl
12 sep 2023
Beste Roos, Wat vervelend. Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Je hebt recht op een nieuwe tas. Mijn collega neemt contact met je op.
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestelde artikel blijkt niet leverbaar
Beoordeling melden
Antwoord van thebagstore.nl
25 jul 2023
Beste Paul Grootendorst, Bedankt voor je review. Helaas bleek het door jou bestelde producten inderdaad niet leverbaar. Ik begrijp je teleurstelling. Gelukkig hebben we je een goede oplossing geboden. Natuurlijk hoop ik dat we je hierdoor nog eens terugzien bij THEBAGSTORE en dan wel die 5 sterren mogen ontvangen. Groetjes Team THEBAGSTORE.