thebagstore.nl- Logo - Beoordelingen

thebagstore.nl

328 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.471 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jan 2021
thebagstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mrt 2024
2 tassen gekocht, waarvan de prijs veel lager was dan in andere winkels. Daarbij was het ook nog eens snel geleverd. Het enige gekke was is dat ik een zwarte in mijn winkelwagen had, die was opeens uitverkocht. Dus een andere kleur gekozen, waarna ik na het afrekenen erachter kom dat hij er opeens wel weer is? Dit vond ik wel jammer. Maar uiteindelijk heel tevreden met de aankoop.

1 aug 2023
De aflevering van het product heeft 9 dagen op zich laten wachten. Het afhaalpunt wisselde om onbekende redenen en lag veel verder weg. Verder had het beperkte openingstijden van 12-17 uur. Dit gedeelte van de bestelling is gewoon ruk en de mails volgden elkaar maar op!

Beoordelingen voor thebagstore.nl

Snel geleverd
9 mrt 2024
Dede tas iets beter controleren op gebreken ,er was een ritsje niet goed
Snel geleverd, mooie laptop tas
24 feb 2024
Snelle bezorging.

Order bleef hangen maar er werd snel gehandeld

Order bleef hangen waardoor de tas niet verzonden werd. Gelukkig verliep het contact met de klantenservice goed en werd er snel gehandeld.
Gewoon goed
22 apr 2023
Erg fijne tas en goede verpakking! Wat beter kan is de communicatie, in de mailbevestiging van de bestelling staat niet heel duidelijk wanneer je je pakket kunt verwachten. Ook is alleen een telefoonnummer opgenomen bij eventuele vragen, hierdoor lijkt de mail op scam, maar dit is niet het geval.

Pakket niet compleet, na wat contact over en weer keurig opgelost

De schouderband die bij de tas hoort was niet meegeleverd. Op mijn mail waarin ik daarom vraag is telefonisch gereageerd. Het duurde even voor we elkaar te pakken kregen, maar de schouderband is daarna netjes nageleverd. Het contact was heel dienstverlenend en vriendelijk. Dank jullie wel!
IV
I.J. v.
's-Hertogenbosch
10 apr 2023

Minpuntje was de verpakking

De leren rugzak was van goede kwaliteit en exact zoals omschreven. Minpuntje was dat de rugzak in een grote doos was verpakt. Ik was op de fiets en de doos paste niet in mijn ruime fietstas. Een stevige zak was een stuk handiger geweest.
23 apr 2023

Superblij met mijn tas!

Superblij met mijn tas. Het is mijn nieuwe absolute favoriet! De bezorging bij het afhaalpunt ging helaas niet meteen helemaal goed, maar klantenservice heeft dit netjes opgelost en ik ontving mijn tas alsnog erg snel. Dank daarvoor!
27 apr 2023
Netjes en snel verpakt en verzonden. Had 2 kleuren besteld omdat we niet goed wisten welke mijn dochter wilde hebben. Zijn echt hele mooie tassen. Wel jammer dat ik dan zelf een retourlabel moet kopen en uitprinten.
14 jun 2023
De doos was open doordat het tape niet goed meer plakte. Meer / breder tape op de bovenkant. Post NL had er ook een zooitje van zodat het lang duurde voordat de tas bezorgd was.
13 jun 2023

Prima bedrijf met mooie producten

Duidelijke foto's, snelle levering en concurrerende prijzen. Link met kortingscode komt nooit aan in de mail. (ook niet in spambox).
14 apr 2023
Artikelen komen overeen met foto's op website. Betaling via Klarna zijn kosten aan verbonden en die worden niet op voorhand gemeld.