Redshell.nl- Logo - Beoordelingen

Redshell.nl

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden409 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 okt 2020
Redshell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 apr 2023
Goede prijs, snelle levering en goede telefonische ondersteuning. Alleen ging ik daarna op hun website kijken, maar die is voor een gemiddelde consument een beetje ondoorzichtig. Bijna nergens staan prijzen bij en veel is niet direct leverbaar. Ik heb daarom deze website niet als favoriet ingesteld. Jammer, want mijn eerste ervaring met hun, zijnde de bestelling van 10 stuks Windows Sculpt toetsenborden, is helemaal prima! Wel zijn ze telefonisch goed bereikbaar en heb ik ook alle informatie gekregen die ik nodig had.

27 apr 2023
Waardeloze toko. Ze boden een product aan tegen een scherpe prijs. Vervolgens gewoon online besteld. Werd een dag later gebeld dat ik toch zelf ook wel had kunnen bedenken dat die prijs totaal niet klopte, en dat het volledig onrealistisch was. Dit terwijl een korting van +- 40% veel is, maar niet onrealistisch. De overeenkomst hebben ze eenzijdig ontbonden, en op mijn mail reageren ze niet.

Beoordelingen voor Redshell.nl

Vlug veilig en voordelig
Antwoord van Redshell.nl
goedemiddag, Bedankt dat je de tijd heb genomen om een review achter te laten. Heb je voor ons nog feedback zodat wij 5 sterren kunnen krijgen volgende keer?
Snelle reactie op email terug ontvangen met vraag over levertijd. Het artikel zou 3-4 dagen levertijd hebben, echter nog niets ontvangen. Blijkt dat het artikel uit een Europees magazijn komt en het vervoer van daaruit vertraagd is. Wacht nog op het artikel.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Uiteraard onze excuses voor de vertraging, helaas brengen wij het pakketje niet zelf langs maar ik begrijp je frustratie zeker! Hopelijk kunnen wij bij je volgende bestelling de 5e ster ook krijgen :) Gr. het RedShell Team

Uitstekend!

Prima ervaring! Goed en aardig geholpen en snel geleverd!
Antwoord van Redshell.nl
Hi Jeroen, Wat fijn dat je tevreden bent met onze service :) Hopelijk heb je ons snel weer nodig, dan staan we weer paraat voor je! Gr. het RedShell Team
Heel snelle levering. Duidelijke webshop, goed product
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, dank je wel voor de mooie woorden :) Wij zullen zo doorgaan en hopelijk mogen wij je snel weer helpen met de aanschaf van hardware! Gr. het RedShell Team
Correcte levering en zeer goede prijs
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag, Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk zien we je snel terug! Gr. het RedShell Team

Goede chat functie

Snel, goede chat functie en hulp.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag, Dank je wel voor de mooie woorden! We zijn erg blij met de business die wij met elkaar doen, hopelijk kan dat alleen nog maar meer groeien :) Gr. het RedShell Team
schijven werkten goed
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag, Dank je wel voor je review! Heb je voor ons nog feedback zodat wij 5 sterren kunnen krijgen volgende keer? Hopelijk tot snel! Gr. het RedShell Team
3 dec 2023
Gwoon de goedkoopste
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten! Heb je voor ons feedback zodat wij de volgende keer 5 * kunnen behalen? Gr. het RedShell Team
24 dec 2023
Sneller leveren.
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Wij doen altijd ons uiterste best alleen zitten wij helaas zelf niet in de bus om de pakketten te bezorgen. Uiteraard nemen wij wel deze feedback mee met onze koerier om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst verbeteren. Gr. het RedShell Team
AW
Andreas W.
Velden (NL)
Prima
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk zien we je snel terug! Gr. het RedShell Team
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Dank je wel dat je een review hebt achtergelaten. Heb je nog tips zodat we de volgende order 5* mogen behalen? Gr. het RedShell Team
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Heb je voor ons nog feedback zodat we volgende keer de laatste ster ook kunnen behalen? :) Gr. het RedShell Team
10 apr 2023
10 aug 2023

Keurige service

Na bestelling afgerond te hebben werd ik telefonisch gebeld of ik ervan op de hoogte was dat er geen besturingsysteem op de computer zat, dit stond ook netjes aangegeven. De Lenovo ideacentre mini 5 keurig op tijd geleverd gekregen en werkt perfect, ook keurig geprijst trouwens.
29 aug 2023
Goedemiddag, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te horen dat je een prettige ervaring met ons hebt gehad. Hopelijk zien we je snel terug. Gr. het RedShell Team
16 aug 2023

Opgelet: verborgen seal!

Er zijn 2 seals geplakt op de verpakking van een S23. De originele is open geweest en de nieuwe heb ik opengedaan. De onderste seal is pas zichtbaar enkel nadat de bovenste seal open is geweest en was onder deze nieuwe verborgen. De verkoper heeft een oplossing voorgesteld.