Redshell.nl- Logo - Beoordelingen

Redshell.nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden411 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 okt 2020
Redshell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 aug 2023
Na bestelling afgerond te hebben werd ik telefonisch gebeld of ik ervan op de hoogte was dat er geen besturingsysteem op de computer zat, dit stond ook netjes aangegeven. De Lenovo ideacentre mini 5 keurig op tijd geleverd gekregen en werkt perfect, ook keurig geprijst trouwens.

27 apr 2023
Waardeloze toko. Ze boden een product aan tegen een scherpe prijs. Vervolgens gewoon online besteld. Werd een dag later gebeld dat ik toch zelf ook wel had kunnen bedenken dat die prijs totaal niet klopte, en dat het volledig onrealistisch was. Dit terwijl een korting van +- 40% veel is, maar niet onrealistisch. De overeenkomst hebben ze eenzijdig ontbonden, en op mijn mail reageren ze niet.

Beoordelingen voor Redshell.nl

15 jul 2023
Snel geleverd en mooie prijzen
Antwoord van Redshell.nl
Hi, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wij doen ons uiterste best om je de meest scherpe prijs te geven en om zo snel mogelijk te leveren. :) Gr. het RedShell team
26 apr 2023

Niets mis mee.

Goede prijs, snel verzonden.
3 mei 2023
Goedemorgen, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wij doen ons uiterste best om je de meest scherpe prijs te geven en natuurlijk ook snel te verzenden. We zien je graag terug! Gr. het RedShell team
CD
Cees d.
Apeldoorn
20 apr 2023
Snelle levering en voordelig
15 sep 2023
Gewoon goed en betrouwbaar
Antwoord van Redshell.nl
Hi Cees! Dank je wel voor je mooie woorden :) We zijn erg blij met je als klant en hopen je nog heel lang te mogen voorzien van hardware! Gr. het RedShell Team
14 aug 2023
goeie en snelle levering
29 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Bedankt voor de mooie complimenten, wij blijven ernaar streven om natuurlijk snel te verzenden. Hopelijk tot snel! Gr. het RedShell Team
schijven werkten goed
Antwoord van Redshell.nl
Goedemiddag, Dank je wel voor je review! Heb je voor ons nog feedback zodat wij 5 sterren kunnen krijgen volgende keer? Hopelijk tot snel! Gr. het RedShell Team
3 dec 2023
Gwoon de goedkoopste
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten! Heb je voor ons feedback zodat wij de volgende keer 5 * kunnen behalen? Gr. het RedShell Team
22 sep 2023
Super in 1 woord!
12 okt 2023
Hi, Dank je wel voor deze mooie review! We zien je graag terug op onze webshop! Gr. het RedShell Team
26 mei 2023
Correcte service
20 jun 2023
Hi Kurt, Dank je wel voor je compliment! Je weet ons te vinden als je hardware nodig hebt, dan zijn wij je graag weer van dienst! Gr. het RedShell Team
27 jun 2023
snel en goed
5 jul 2023
Hi, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Leuk om te horen dat je ons 5* geeft. Hopelijk zien we je snel terug! Gr. het RedShell Team
Perfect
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Dat is in één woord samengevat het mooiste compliment :) Hopelijk tot snel! Gr. het RedShell Team
AW
Andreas W.
Velden (NL)
Prima
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk zien we je snel terug! Gr. het RedShell Team
4 sep 2023
ok
Antwoord van Redshell.nl
Goedemorgen, Heb je voor ons nog feedback zodat we volgende keer de laatste ster ook kunnen behalen? :) Gr. het RedShell Team
14 nov 2023
8 nov 2023