Redshell.nl- Logo - Beoordelingen

Redshell.nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden411 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 okt 2020
Redshell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 aug 2023
Na bestelling afgerond te hebben werd ik telefonisch gebeld of ik ervan op de hoogte was dat er geen besturingsysteem op de computer zat, dit stond ook netjes aangegeven. De Lenovo ideacentre mini 5 keurig op tijd geleverd gekregen en werkt perfect, ook keurig geprijst trouwens.

27 apr 2023
Waardeloze toko. Ze boden een product aan tegen een scherpe prijs. Vervolgens gewoon online besteld. Werd een dag later gebeld dat ik toch zelf ook wel had kunnen bedenken dat die prijs totaal niet klopte, en dat het volledig onrealistisch was. Dit terwijl een korting van +- 40% veel is, maar niet onrealistisch. De overeenkomst hebben ze eenzijdig ontbonden, en op mijn mail reageren ze niet.

Beoordelingen voor Redshell.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters