Redshell.nl- Logo - Beoordelingen

Redshell.nl

96 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden410 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 okt 2020
Redshell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 aug 2023
Na bestelling afgerond te hebben werd ik telefonisch gebeld of ik ervan op de hoogte was dat er geen besturingsysteem op de computer zat, dit stond ook netjes aangegeven. De Lenovo ideacentre mini 5 keurig op tijd geleverd gekregen en werkt perfect, ook keurig geprijst trouwens.

27 apr 2023
Waardeloze toko. Ze boden een product aan tegen een scherpe prijs. Vervolgens gewoon online besteld. Werd een dag later gebeld dat ik toch zelf ook wel had kunnen bedenken dat die prijs totaal niet klopte, en dat het volledig onrealistisch was. Dit terwijl een korting van +- 40% veel is, maar niet onrealistisch. De overeenkomst hebben ze eenzijdig ontbonden, en op mijn mail reageren ze niet.

Beoordelingen voor Redshell.nl

14 aug 2023
goeie en snelle levering
29 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Bedankt voor de mooie complimenten, wij blijven ernaar streven om natuurlijk snel te verzenden. Hopelijk tot snel! Gr. het RedShell Team
10 aug 2023

Keurige service

29 aug 2023
Goedemiddag, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te horen dat je een prettige ervaring met ons hebt gehad. Hopelijk zien we je snel terug. Gr. het RedShell Team
20 jul 2023
alles goed. Even vooraf telefonisch contact gehad. Ik kreeg duidelijk antwoord. Daarna werd de bestelling vlot opgestuurd.
27 jul 2023
Hi, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wij doen ons uiterste best om je goed te woord te staan en je voldoende te informeren. we zien je graag terug op onze webshop! :) Gr. het RedShell team

Twee bestellingen geannuleerd

Tweemaal een bestelling (verschillende producten) geplaatst omdat RedShell het product als goedkoopst aanbood in de Tweakers Pricewatch. Tweemaal hebben zij de order geannuleerd met het excuus dat het product niet op voorraad was bij de leverancier, terwijl dit wel het geval was en dit was bevestigd op de bestelbevestiging. Waardeloos
19 jul 2023
Goedemiddag, Nadat je een order hebt geplaatst bij ons krijg je altijd een orderbevestiging zodat je weet dat de betaling is gelukt en dus het plaatsen van de order ook. Dit is echter géén bevestiging dat de producten daadwerkelijk bij de leverancier nog op voorraad zijn en toegewezen zijn aan je order. Bij beide orders welk je bij ons hebt geplaatst (september 2022 en juli 2023) waren de producten helaas al uitverkocht bij onze leverancier, wat wij te horen kregen ná het plaatsen van onze inkooporder. Direct nadat wij het nieuws kregen dat helaas de producten niet meer voorradig waren zijn wij in de telefoon geklommen en hebben wij je direct gebeld, nadat wij je niet te pakken kregen hebben wij je hiervan per e-mail op de hoogte gebracht. Zoals wij ook tonen op de webshop, wordt er meerdere keren per dag een update gedaan van de prijzen en voorraden van onze externe leveranciers maar dit is géén live weergave wat je ziet. (https://www.redshell.nl/veelgestelde-vragen/) Ik begrijp dat het vervelend is om mis te grijpen naar je product, wij doen er elke dag alles aan om onze informatie zo actueel mogelijk te hebben maar soms lukt dat dus niet. Gr. het RedShell Team
15 jul 2023
Antwoord van Redshell.nl
Hi, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Heb je voor ons nog feedback zodat wij de volgende keer 5 * behalen? :) Gr. het RedShell Team
15 jul 2023
Snel geleverd en mooie prijzen
Antwoord van Redshell.nl
Hi, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wij doen ons uiterste best om je de meest scherpe prijs te geven en om zo snel mogelijk te leveren. :) Gr. het RedShell team
12 jul 2023
12 jul 2023
27 jun 2023
snel en goed
5 jul 2023
Hi, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Leuk om te horen dat je ons 5* geeft. Hopelijk zien we je snel terug! Gr. het RedShell Team
24 jun 2023
goede communicatie en snelle levering , dat is sleutel tot sucsess !! Red shell doet dat !! chapoo!!
26 jun 2023
Hi, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te horen dat je een prettige ervaring met ons hebt gehad. Hopelijk zien we je snel terug. Gr. het RedShell Team
23 jun 2023
21 jun 2023
26 jun 2023
Hi, Dank je wel dat je een review hebt achtergelaten. Heb je voor ons nog feedback zodat wij de volgende keer 5 * behalen? :) Gr. het RedShell team.
20 jun 2023

Deze webshop is een aanrader!

Geen op of aanmerkingen. Prijs fantastisch, makkelijk besteld, meteen de factuur in ontvangst en zoals aangegeven de volgende (werk)dag geleverd. Deze webshop is een aanrader!
26 jun 2023
Hi, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wij doen ons uiterste best om je de meest scherpe prijs te geven. Hopelijk zien we je snel terug bij ons voor een nieuwe bestelling. Gr. het RedShell team
20 jun 2023
Fijn meegedacht over wat ik nodig had en alles is soepel verlopen.
17 jun 2023
Product was defect, goed geholpen door de klantenservice.
20 jun 2023
Hi! Fijn om te horen dat je een prettige ervaring met ons hebt gehad ondanks dat het product defect was. Hopelijk zien we je snel terug en dit keer natuurlijk zonder defecten! :) Gr. het RedShell Team
15 jun 2023
Prijs redelijk maar niet top, snelheid matig en levering slecht agv UPS
20 jun 2023
Hi Herman, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Vervelend om te horen dat je ervaring met ons voor nu nog geen 5 sterren waard is. Wij willen graag ons uiterste best doen om dit bij een volgende order wel waar te maken! Wil je ons de volgende keer mailen met de producten welk je zoekt? Dan zullen wij een offerte op maat voor je maken! Gr. het RedShell Team
11 jun 2023
wat meer terugkoppeling over de status, mijn order bleef 3 dagen op in behandeling... t lijkt dan net of er niets gebeurd...
20 jun 2023
Goedemorgen, Dank je wel voor je review en feedback, wij zullen dit zeker intern bespreken hoe dit beter kan! Hopelijk zien we je snel terug om die 5 sterren te kunnen behalen. Gr. het RedShell Team
6 jun 2023