Redshell.nl- Logo - Beoordelingen

Redshell.nl

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden409 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 okt 2020
Redshell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 apr 2023
Goede prijs, snelle levering en goede telefonische ondersteuning. Alleen ging ik daarna op hun website kijken, maar die is voor een gemiddelde consument een beetje ondoorzichtig. Bijna nergens staan prijzen bij en veel is niet direct leverbaar. Ik heb daarom deze website niet als favoriet ingesteld. Jammer, want mijn eerste ervaring met hun, zijnde de bestelling van 10 stuks Windows Sculpt toetsenborden, is helemaal prima! Wel zijn ze telefonisch goed bereikbaar en heb ik ook alle informatie gekregen die ik nodig had.

27 apr 2023
Waardeloze toko. Ze boden een product aan tegen een scherpe prijs. Vervolgens gewoon online besteld. Werd een dag later gebeld dat ik toch zelf ook wel had kunnen bedenken dat die prijs totaal niet klopte, en dat het volledig onrealistisch was. Dit terwijl een korting van +- 40% veel is, maar niet onrealistisch. De overeenkomst hebben ze eenzijdig ontbonden, en op mijn mail reageren ze niet.

Beoordelingen voor Redshell.nl

27 mei 2023
Prima communicatie. Goede prijs. Duurde wel ff voordat pakketje binnen was. En het was een wel hele grote doos die om het pakketje heen zat, dat kan kleiner, dus milieu vriendelijker.
20 jun 2023
Goedemorgen, Dank je wel voor je review en je feedback. Hier kunnen wij zeker wat mee! Wij proberen, zover mogelijk, milieu bewust pakketten te versturen dus dit is feedback die zeker welkom is! Wij zullen erop letten dat we de juiste dozen zullen gebruiken welk niet te groot zijn! Hopelijk zien we je snel terug bij ons. Gr. het RedShell Team
26 mei 2023
Correcte service
20 jun 2023
Hi Kurt, Dank je wel voor je compliment! Je weet ons te vinden als je hardware nodig hebt, dan zijn wij je graag weer van dienst! Gr. het RedShell Team
21 mei 2023
Product snel en goed geleverd. Ingepakt met plastic tegen de regen.
20 jun 2023
Goedemorgen, Dank je wel voor de mooie review! We doen altijd ons uiterste best om de producten zo goed mogelijk te verpakken en snel te verzenden. Hopelijk zien we je snel weer terug op de webshop! Gr. het RedShell Team!
17 mei 2023
Prima service en snelle levering
20 jun 2023
Hi Arjan, Fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en service! We zien je graag terug zodra je weer hardware nodig hebt, dan doen we uiteraard weer ons best om je goed mogelijk te helpen. Gr. het RedShell Team
11 mei 2023
4 mei 2023
Bestelling was iets vertraagd maar werd daar netjes van op de hoogte gebracht.
20 jun 2023
Hi Danny, Dank je wel dat je een review hebt achtergelaten. Soms kunnen wij helaas niks aan vertraging doen maar het is natuurlijk wel vervelend. Als je feedback voor ons hebt wat betreft het bestelproces horen wij dit graag, wij gaan voor de volgende keer natuurlijk voor 5 sterren! Gr. het RedShell Team
2 mei 2023
Als je zeker weet wat je wilt hebben wordt dit prima afgehandeld, snel en goed verstuurd. Als je echter tot de ontdekking komt dat wat je besteld hebt niet het juiste is kost je dat 25% van het aankoop bedrag + de verzendkosten van het retour pakket
3 mei 2023
Hi Bram, Zodra je bij een zakelijke webshop besteld gelden er zakelijke voorwaarden en dus ook andere RMA voorwaarden. In dit geval hanteren wij een re-stocking fee wanneer er producten verkeerd worden besteld. Wat betreft je RMA, dit is een product welk specifiek is ingekocht voor je order, het is geen eigen voorraad geweest. Jammer om te horen dat je ons beoordeelt op de RMA voorwaarden, het enige wat ik je kan aanraden is de volgende keer ons vooraf om advies te vragen zodat je wel het juiste product besteld. Gr. het RedShell team
1 mei 2023
Persoonlijk contact, goed geprijsd
3 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je leuke reactie! Persoonlijk contact staat bij ons hoog in het vaandel. We zien je graag terug! Gr. het RedShell team
27 apr 2023
3 mei 2023
Beste Vincent, Onze ervaring leert ons helaas dat er altijd klanten zijn die een andere kijk hebben op de situatie of iets wel of niet redelijk is. In dit geval kunnen we lang en breed hierover discussiëren maar zijn er alleen maar verliezers. Wij hebben naar onze mening gewoon op een eerlijke en redelijke manier gehandeld en aangegeven dat dit een kennelijke vergissing is. Overigens hebben wij telefonisch contact gehad en per e-mail ook gereageerd dus dit is pertinent niet waar. In onze mail reactie hebben we een duidelijke grafiek getoond waarin te zien was dat de prijsdaling abnormaal was en dus helemaal niet realistisch was. Gr. Het RedShell team
26 apr 2023

Niets mis mee.

Goede prijs, snel verzonden.
3 mei 2023
Goedemorgen, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wij doen ons uiterste best om je de meest scherpe prijs te geven en natuurlijk ook snel te verzenden. We zien je graag terug! Gr. het RedShell team
25 apr 2023

Service, reactiesnelheid, kwaliteit

Wil je service, reactiesnelheid, kwaliteit en dat voor de laagste prijs ... redshell is het antwoord
3 mei 2023
Goedemorgen, Wat een mooie woorden op deze ochtend, hier worden wij blij van! Hopelijk zien we je snel terug bij ons voor een nieuwe bestelling. Gr. het RedShell team
25 apr 2023
Snelle levering en een mooie prijs voor het product
3 mei 2023
Goedemorgen, Fijn om te horen dat je naar tevredenheid een bestelling hebt geplaatst bij ons! Heb je voor ons nog feedback zodat wij de volgende keer 5 * behalen? :) Gr. het RedShell team.
24 apr 2023
Top bedrijf. Snel handelen en goede afspraken
3 mei 2023
Goedemorgen, Dank je wel voor deze mooie review! Heb je voor ons nog feedback om te verbeteren zodat wij de volgende keer 5 * mogen krijgen? :) Gr. het RedShell team
CD
Cees d.
Apeldoorn
20 apr 2023
Snelle levering en voordelig
20 apr 2023
18 apr 2023
Snel, mooi aanbod, goeie prijzen.
14 apr 2023
Goede prijs! Snelle levering. Verzending via UPS ben ik wat minder over te spreken, want die zijn nooit zo precies met hun indicatie-tijden.
12 apr 2023
Goede produkten voor goede prijs. Snelle levering.
11 apr 2023
Leuke paas-attentie in de doos: een Dopper met choco eitjes. Erg leuk idee!
11 apr 2023
Vooral zo door gaan.