Redshell.nl- Logo - Beoordelingen

Redshell.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Redshell.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Redshell.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Redshell.nl

93 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

14 mrt. 2022
Klantenservice reageerde erg snel en belde mij zelfs op om te melden dat het pakket naar een pickup point was gebracht omdat ik niet thuis was, erg fijn!

16 sep. 2022
Fantastische prijzen die na te betalen ineens niet kloppen. Daarna smeekbeden om de opdracht te cancelen want de fout komt door hun leverancier. Vreemd want volgens de site is het op voorraad. Het blijkt dus een tussen stationnetje te zijn. Daarna wachten op je geld. Dus NIET doen er zijn velen die beter zijn en wel hun beloften na komen.

Beoordelingen voor Redshell.nl

16 sep. 2022
5 sep. 2022
5 aug. 2022
Heb mijn product niet gekregen. “Out of stock” na dat ik het al heb gekocht. En onbeschofte support medewerker.
10 feb. 2022