Redshell.nl- Logo - Beoordelingen

Redshell.nl

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden409 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 okt 2020
Redshell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 apr 2023
Goede prijs, snelle levering en goede telefonische ondersteuning. Alleen ging ik daarna op hun website kijken, maar die is voor een gemiddelde consument een beetje ondoorzichtig. Bijna nergens staan prijzen bij en veel is niet direct leverbaar. Ik heb daarom deze website niet als favoriet ingesteld. Jammer, want mijn eerste ervaring met hun, zijnde de bestelling van 10 stuks Windows Sculpt toetsenborden, is helemaal prima! Wel zijn ze telefonisch goed bereikbaar en heb ik ook alle informatie gekregen die ik nodig had.

27 apr 2023
Waardeloze toko. Ze boden een product aan tegen een scherpe prijs. Vervolgens gewoon online besteld. Werd een dag later gebeld dat ik toch zelf ook wel had kunnen bedenken dat die prijs totaal niet klopte, en dat het volledig onrealistisch was. Dit terwijl een korting van +- 40% veel is, maar niet onrealistisch. De overeenkomst hebben ze eenzijdig ontbonden, en op mijn mail reageren ze niet.

Beoordelingen voor Redshell.nl

Voor een ‘zakelijke’ tussenbedrijf brengen ze wel gewoon de volledige consumenten belasting in rekening maar dan mbt tot de garantie passen ze andere tegels toe.
Antwoord van Redshell.nl
Hi Othmar, In Nederland dien je voor alle aankopen die je doet (privé of zakelijk) btw te betalen. Dit is niet anders bij onze webshop :) Voor zover wij weten is er niks aan de hand met je geleverde order? Kan je aangeven waaruit je haalt dat wij andere regels hanteren voor de garantie? Gr. het RedShell Team
2 mei 2023
Als je zeker weet wat je wilt hebben wordt dit prima afgehandeld, snel en goed verstuurd. Als je echter tot de ontdekking komt dat wat je besteld hebt niet het juiste is kost je dat 25% van het aankoop bedrag + de verzendkosten van het retour pakket
3 mei 2023
Hi Bram, Zodra je bij een zakelijke webshop besteld gelden er zakelijke voorwaarden en dus ook andere RMA voorwaarden. In dit geval hanteren wij een re-stocking fee wanneer er producten verkeerd worden besteld. Wat betreft je RMA, dit is een product welk specifiek is ingekocht voor je order, het is geen eigen voorraad geweest. Jammer om te horen dat je ons beoordeelt op de RMA voorwaarden, het enige wat ik je kan aanraden is de volgende keer ons vooraf om advies te vragen zodat je wel het juiste product besteld. Gr. het RedShell team
15 jun 2023
Prijs redelijk maar niet top, snelheid matig en levering slecht agv UPS
20 jun 2023
Hi Herman, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Vervelend om te horen dat je ervaring met ons voor nu nog geen 5 sterren waard is. Wij willen graag ons uiterste best doen om dit bij een volgende order wel waar te maken! Wil je ons de volgende keer mailen met de producten welk je zoekt? Dan zullen wij een offerte op maat voor je maken! Gr. het RedShell Team
8 apr 2023
Lange leveringsduur