urbandbracelets.nl- Logo - Beoordelingen

urbandbracelets.nl

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden382 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 feb 2021
urbandbracelets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 sep 2023
Mooie en duidelijke website. Goede informatie over de maatvoering. Inmiddels twee maal besteld en de armbanden zeer snel in huis met leuk persoonlijk berichtje. Ik ben heel benieuwd of het assortiment nog uitgebreid wordt en zal dan zeker nog eens bestellen.

20 jul 2023
De bracelet wat ik heb besteld is te groot voor mijn pols en de band zakt naar beneden. Hangt als het waren onderaan mijn pols . Vindt het geen pretje voor te dragen e n heb de band ook meteen er weer af gehaald . Jammer het zijn mooie bracelets maar niet confortabel voor te dragen .Misschien weten jullie een oplossing hiervoor ,de bracelet is toch niet goedkoop .

Beoordelingen voor urbandbracelets.nl

Top!

Bij deze webshop al vaak besteld. Alles ging wederom goed. Niets op aan te merken. Blij met mijn nieuwe aankopen voor een leuk prijsje in verband met de Black Friday actie.
29 sep 2023
Per mail werd een extra check uitgevoerd of ik de juiste maat heb opgegeven. Vervolgens werd het horlogebandje op maat gemaakt 😀Snelle levering in goede verpakking
8 okt 2023
Fijn dat je het waardeerde. Veel draagplezier
6 mei 2023

Perfecte afhandeling

De watch band bleek toch te groot te zijn. Na retourneren is de band aangepast en weer naar mij verstuurd, zonder extra kosten. Goede en open communicatie.
22 nov 2023
Snelle verzending ! En in het echt zijn de bandjes nog mooier ! Goede pasvorm en ze zitten heel prettig ! Het enige nadeel is dat je meerdere wil 😂
LD
Lisette d.
Hoogerheide
24 okt 2023

Snelle levering ,prachtig product!

Snelle levering Zelf verkeerde maat gemeten maar geen probleem met omwisselen. Een prachtig mooi product . Heel erg tevreden mee
12 nov 2023
Snel geleverd en een geweldig mooie band voor mijn i Watch erg blij mee en ga er binnenkort nog een bestellen
25 jul 2023
had nog wel een vraag ik vindt pinguïn zo leuk hebben jullie daar ook wat van voor op een armband gr klaske
Antwoord van urbandbracelets.nl
Beste Klaaske, Hartelijk dank voor uw recensie en uw interesse in de producten van Urbandbracelets.nl. Wij waarderen uw enthousiasme. Hier bij Urbandbracelets.nl streven we ernaar om een breed scala aan kwaliteitsproducten voor allerlei gelegenheden aan te bieden. Hoewel we momenteel geen armbanden hebben met een Penguin, zullen we uw feedback zeker in gedachten houden voor toekomstige productreleases. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en aarzel niet om contact met ons op te nemen als we u nog ergens mee van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Robert Meijer Urbandbracelets.nl
21 mei 2023
Mooie producten. Klantenservice reageert direct en vriendelijk. Ze willen ook dat stapje extra voor je doen!
29 okt 2023
bandje was te klein teruggestuurd binnen 2 dagen geregeld goed passende band in de brievenbus top geregeld
18 nov 2023

Verrassend mooie Apple-watch bandjes

Een verrassing deze website, wat een bijzondere Apple-watch bandjes. Een sieraad om je pols, erg mooi.
MD
Marian D.
Rotterdam
20 jun 2023
Super armbanden, als je vraagje hebt krijg je gelijk antwoord van Robert. En super snelle levering.
RF
Rommy F.
Zevenhuizen
25 nov 2023
Geweldige service als er iets mis is met je horlogebandje en een super snelle levering
AR
Ankie R.
Den Haag
7 jun 2023
Ik vind het mooie armbanden,heb er ondertussen al meerdere,ze zijn goed te kombineren.
25 nov 2023
Ik vind ze heel mooi en comfortabel, doch de coating verslijt vlugger dan gedacht.
LD
Lisette d.
Hoogerheide
4 nov 2023
De artikelen zijn geweldig. Bereikbaarheid leverancier is soms wat lastiger.
AG
Alain G.
Destelbergen
7 jul 2023

Bestelling zoals verwacht!

Bestelling was zoals verwacht en snel geleverd. Prijs/kwaliteit is zeer goed!
Antwoord van urbandbracelets.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij dat uw bestelling snel is aangekomen en dat u tevreden was met de prijs en kwaliteit. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten zo goed mogelijk waar voor hun geld te geven. We zijn blij dat we in dit opzicht aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor uw beoordeling en dat u voor ons hebt gekozen!
2 jun 2023
Goede communicatie via mail en snelle levering. Ook de bracelet is erg mooi!
30 apr 2023
Top kwaliteit, snel verzonden en super service als er iets niet goed is.
1 jul 2023
Klantenservice die persoonlijk aanvoelt. Snelle levering en mooi product
Antwoord van urbandbracelets.nl
Hartelijk dank voor uw prachtige recensie! We zijn zo blij om te horen dat onze klantenservice persoonlijk is, dat onze levering snel was en dat het product prachtig was. We stellen uw vriendelijke woorden zeer op prijs en kijken ernaar uit om u in de toekomst een goede service te bieden.
24 okt 2023
Snelle levering en de band is in het echt nog mooier dan op de foto!